Point of view Lucy Hale
Langzaam ga ik de overhemden op het rekje af, ik zoek JJ's maat, die bijna niet meer te vinden is. Ik pak de laatste en breng hem naar het pashokje toe. Zonder te kijken steek ik hem langs het gordijn heen en hij pakt hem aan, daarna ga ik op de bank zitten die er tegenover staat.
"waarom moesten we zonodig mee naar dit etentje?" vraagt JJ ondertussen.
"mijn ouders wouden dat ik kwam en jou meenam" zeg ik.
Ik hoor hem grinniken.
"wat is er zo grappig?" vraag ik.
"niks niks" zegt hij en dan stapt hij het hokje uit. Mijn mond valt open.
"hoe zie ik eruit?" vraagt hij en hij kijkt naar zichzelf in de spiegel.
"geweldig" zeg ik en ik trek zijn kraag recht.
"mooi, dan gaan we nu jou in een jurk hijsen" zegt hij en ik grinnik. Hij gaat terug het pashokje in en binnen 5 minuten staat hij omgekleed voor me. Ik ga ondertussen de rekken af om te kijken of er wat leuks tussen zit.
"moet je deze zien" roept JJ ineens hard door de winkel waardoor iedereen ons aankijkt. Ik grinnik en loop naar hem toe.
"wat kijken jullie nou?" zegt JJ dan, ik stoot hem aan.
"wat?" zegt hij en hij kijkt me aan.
"straks worden we de winkel uitgegooid" zeg ik.
"ja boeie, moeten ze me maar niet aankijken" zegt hij extra hard. Ik zucht, pak het jurkje uit zijn hand en loop het pashokje in.
Ik kleed me snel uit en doe het jurkje aan. Ik trek aan het lebeltje zodat de rits dichtgaat en dan loop ik naar buiten. JJ kijkt me aan.
"je ziet er fantastisch uit" zegt hij. Ik glimlach naar hem en kijk dan even in de spiegel.
Dan loop ik het pashokje terug in en kleed ik me weer om. We nemen onze kleding mee naar de kassa. JJ begint het geld uit zijn zakken te vissen terwijl ik mijn pinpas uit mijn portemenee haal en betaal. JJ kijkt me boos aan.
"volgende keer betaal ik" zegt hij.
"is goed" lach ik en ik pak de tas aan.
"die mag jij dragen" zeg ik en ik duw hem in zijn handen.
Hij grinnikt en pakt de tas aan.
*****
Ik kom thuis aan en haal het jurkje uit de tas, die hang ik over de stoel. Dan kleed ik me om in mijn bikini met een korte broek en een t-shirt en loop ik weer naar buiten toe.
Een kwartier later kom ik op het strand, ik doe mijn kleding uit en bind het board aan mijn been, daarna loop ik het water in.
Ik loop tot mijn middel in het water en dan klim ik op het board. Ik oefen met de dingen die JJ mij heeft geleerd en het lukt me al aardig.
Na ongeveer een halfuurtje, denk ik, laat ik me op het board zakken en ga ik op mijn rug liggen. De zon gaat onder en het water golft zachtjes. Ik sluit mijn ogen en luister naar de geluiden.
Op dit moment lijkt alles perfect, het kan niet beter. Op het water vergeet ik alles wat er aan de hand is, het feit dat ik over anderhalve maand weer naar huis ga en dat ik moet zorgen dat John B zijn vader terug krijgt. Het is een zware last maar ik doe het voor hem, hij heeft al zoveel moeten meemaken.
Ik zou hier voor altijd kunnen blijven, ik voel me hier thuis, deze plek is waar ik hoor en ik wil niks anders dan blijven. Ik heb ook geen idee hoe het gaat lopen tussen JJ en mij als ik weer wegga.
Voordat ik het doorheb is het ineens donker en lig ik onder de sterrenhemel. Niet dat ik daar problemen mee heb, het is prachtig. Ik peddel terug naar het strand en loop eruit. Ik trek mijn kleding aan, maak me weer los en loop dan naar huis toe. Zo stil mogelijk loop ik naar mijn kamer toe en sluit ik de deur zachtjes en kleed me snel om. Zodra mijn hoofd het kussen raakt ben ik weg.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
sorry voor zon kort hoofdstukje maar ik moest van mezelf even publiceren :) morgen heb ik een grote toets en ik heb niet geleerd dus stress lol.
anyways, ik hoop dat jullie t leuk vonden, laat ff een leuke reactie achter en vergeet niet te stemmennnn
groetjess
JE LEEST
𝘼𝙣𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙒𝙤𝙧𝙡𝙙
Random"may we meet again" Lucy haar ouders moeten voor werk drie maanden naar Outer Banks. ze is een luxe leventje gewend en heeft alles wat haar hartje begeerd, ze wil zo snel mogelijk weer naar Los Angeles, terug naar haar echte leven en vrienden. Ze o...