point of view JJ Maybank
"ik weet niet waar ze is man, ze heeft me achtergelaten en de deuren zitten op slot, ik kan er niet uit" zeg ik gepaniekeerd.
"rustig, ze komt wel terug" zegt John B door de telefoon.
"straks is ze ontvoerd ofzoiets"
"heb je haar al gebeld?"
"ja al tien keer" zeg ik en ik haal snel mijn hand door mijn haar, ik trek nogmaals aan de autodeur.
"wat is er?" hoor ik Sarah vragen.
"Lucy heeft JJ achtergelaten in de auto, hij weet niet waar ze is en ze heeft de auto op slot gedaan"
"shit man" hoor ik haar zachtjes zeggen.
"ik kan de ruit doortikken" zeg ik en ik pak het hamertje onder mijn stoel vandaan.
"wacht nog even, geef haar een kwartier, dan mag je het raam doorslaan" zegt John B.
Ik leg het hamertje op het dashboard en ik laat me in me stoel zakken.
"ik houd je wel aan de,praat oké, denk aan iets anders" zegt hij en hij begint te praten.
*****
point of view Lucy Hale
"huh, maar jij was toch dood?" zeg ik verward. De man begint te lachen.
"dat denkt iedereen, maar iemand heeft me gered, en daardoor sta ik nu hier" zegt hij mysterieus.
"oké, wilt u me nu laten gaan zodat ik terug kan"
"nog niet jongedame, nu je toch hier bent wil ik je om een gunst vragen" zegt hij. Hij knikt naar de man die mij vasthoudt, hij tilt me op waardoor ik weer op mijn voeten sta en hij laat me los. Hij blijft vlak achter me staan waardoor ik niet weg kan.
"je houdt van mijn zoon toch?" vraagt hij.
"nou, ik ken hem nog niet zo lang dus houden is wel groot maar ik mag hem wel" zeg ik.
"ik dacht dat je iets met hem had" zegt hij.
Ik grinnik.
"dan moet je bij Sarah zijn"
De man kijkt me verward aan, Limbrey kijkt naar de grond en schraapt haar keel.
"Sarah?"
"ja, zijn vriendin, Sarah Cameron"
"mijn zoon heeft iets met Sarah Cameron?" vraagt hij, nogal pissig.
"ja" zeg ik twijfelachtig.
"waarom heeft mijn zoon iets met de Kook prinses?" Hij kijkt naar Limbrey.
"Kook prinses? Sarah is een Pogue" zeg ik.
"ik moet hoognodig met mijn zoon gaan praten" zegt hij zuchtend.
"dan doet u dat"
"dat gaat niet" zegt hij.
"niet voordat ik genezen ben" voegt hij er aan toe.
Ik kijk naar de grond, niet wetend hoe ik op deze mysterieuze man die John B's vader blijkt te zijn, moet reageren.
"welke rol speel jij in dit verhaal?"
"oh, niks ik ben gewoon- een vriendin- denk ik" zeg ik zonder hem aan te kijken.
"JJ, hoe is het met hem?" vraagt hij.
Ik voel mijn bloed naar mijn wangen stijgen.
"goed, volgens mij, ik denk dat het wel goed met hem gaat" stotter ik.
JE LEEST
𝘼𝙣𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙒𝙤𝙧𝙡𝙙
Random"may we meet again" Lucy haar ouders moeten voor werk drie maanden naar Outer Banks. ze is een luxe leventje gewend en heeft alles wat haar hartje begeerd, ze wil zo snel mogelijk weer naar Los Angeles, terug naar haar echte leven en vrienden. Ze o...