point of view Lucy Hale
2 weken laterIk wordt langzaam wakker door de zon die in mijn ogen schijnt, ik zucht en wrijf in mijn ogen. Dan pak ik mijn telefoon en kijk ik hoelaat het is. Ik heb om 14:00 met JJ afgesproken, het is 10 uur.
Ik leg mijn telefoon weer weg en draai me om om verder te slapen, een half uur later wordt ik weer wakker.
Ik stap uit bed en pak mijn kleding uit mijn kast, dat trek ik aan en vervolgens borstel ik mijn haar.
Wanneer ik beneden kom kijk ik even rond of ik ergens mijn ouders zie maar dan bedenk ik me dat ze alweer op hun werk zijn.
Ik pak een kom uit de la en gooi er wat cornflakes in, daarna gooi ik er wat melk bij. Ik ga op de bank zitten en zet de tv aan.
De tijd vliegt en voor ik het weet gaat de bel en staat JJ in mijn huis.
"ga je vanavond mee naar het strandfeest?" vraagt JJ.
"jullie hebben wel veel strandfeesten hier" zeg ik.
"de laatste was een maand geleden" zegt hij en hij trekt een wenkbrauw op, ik grinnik.
Hij laat zich op mijn bed vallen en pakt de afstandsbediening. Hij klopt op de plek naast hem als teken dat ik daar moet gaan zitten. Ik laat me naast hem neervallen, hij slaat een arm om me heen en trekt me dichter tegen hem aan.
"praat je eigenlijk alweer met die Sophie?" vraagt hij dan.
"nee, ik was haar eigenlijk vergeten" zeg ik, hij begint te lachen.
"je hebt teveel jointjes gerookt of niet" zegt hij.
"ja man" doe ik hem op de zelfde toon na.
Hij begint te lachen.
"nee, ik ben niet boos op haar maar ik ga ook niet de eerste zijn die de stap zet. Zij moet er zelf maar mee komen aangezien zij degene is die het verpest heeft" zeg ik.
"dat vindt ik heel volwassen van je" grapt hij.
"volwassener dan dat jij ooit zal zijn" pak ik hem terug, hij kijkt me met open mond aan.
"Loser" lach ik en ik maak met mijn hand een L op mijn voorhoofd.
Hij schud zijn hoofd en begint te lachen.
"Ik ga eten halen" zeg ik en ik spring uit het bed.
Ik ren naar beneden en trek een zak M&M's uit de kast.
Ondertussen open ik de zak en stop ik een handje M&M's in mijn mond. Ik loop rustig naar boven toe en duw de deur open. JJ ligt rustig tv te kijken.
Ik neem een aanloopje en spring bovenop hem, waardoor dus alle M&M's vliegen door de lucht en landen in mijn bed, ik begin te lachen terwijl JJ schrikt en een rare beweging maakt.
"Moest dat?" Vraagt hij. Ik knik en ga op zijn heupen zitten.
"M&M?" Vraag ik en ik bied hem de zak aan, waar nog maar een kwartje in zit.
Hij graait met zijn hand erin en stopt hem in een keer in zijn mond. Daarna legt hij beide handen op mijn heupen.
"Heb je niet een lekker drankje meegenomen?" Vraagt hij.
"Het is half vier in de middag" zeg ik en ik geef hem een serieuze blik.
"Het is tijd voor een drankje" zegt hij.
"Ik heb water" zeg ik en ik buig voorover om mijn fles water van het nachtkastje te halen.
"Mond open" zeg ik en ik haal de dop er af. Gek genoeg doet hij nog wat ik zeg ook.
Ik giet het water in zijn mond en "schiet dan uit".
"Ah gadver" zegt hij en hij gaat rechtop zitten. Hij pakt met beide handen mijn hoodie en duwt zijn hoofd erin.
Ik lach terwijl ik naar hem kijk.
Dan glimlacht hij naar mij en slaat hij zijn armen om me heen en legt hij zijn hoofd tegen mijn borst.
Ik glimlach en leg mijn hoofd op die van hem. Zo zou ik uren kunnen blijven zitten maar dat herinnert me er ook weer aan dat ik hem voorlieg, door de deal die ik heb gemaakt met John B's vader. Ik moet het zo snel mogelijk gedaan hebben, dan heeft John B zijn vader terug en zodra dat gebeurt dan vergeten ze hopelijk dat ik hun verraden heb, dat moet wel.
JJ laat zijn handen weer naar mijn heupen glijden an gaat weer op zijn rug liggen. Ik glimlach naar hem.
"Gaan we vanavond naar het strand?" Vraag ik.
"Als jij dat graag wilt, prinses" zegt hij.
Ik knik.
Hij glimlacht naar mij en drukt dan snel een kus op mijn lippen.
"Heb ik je al gezegd dat je er prachtig uitziet?" Zegt hij.
Ik bijt op mijn lip om een glimlach te onderdrukken.
Hij legt zijn hand op mijn wang en glimlacht.
"Ik meen het, je hoeft niet onzeker te zijn of jezelf, je bent prachtig"
Ik glimlach en druk dan zachtjes mijn lippen op die van hem. Hij glimlacht even en zoent me dan terug.
Zijn hand die op mijn wang lag glijd over mijn lichaam en eindigt weer op mijn heupen. Hij laat zich zachtjes achterover zakken, ik buig met hem mee en leg mijn handen op zijn kaken. Hij laat zijn handen naar mijn kont zakken en drukt mij iets tegen hem aan. Een gevoel gaat door mijn buik en ik voel de energie tussen ons, iets wat ik nog nooit gevoeld heb maar het voelt goed.
Dan hoor ik ineens de deur beneden open gaan en de stemmen van mijn ouders. Ik ga rechtop zitten en ik kijk hem aan. Dan stap ik snel van hem af en loop ik naar beneden toe.
"Mam, pap, jullie zijn vroeg thuis" zeg ik.
"Ja, we waren beide nogal moe en wouden graag naar huis" zegt mijn moeder.
"Nu jullie toch thuis zijn, ik wil jullie graag aan iemand voorstellen" zeg ik.
Mijn vader en moeder kijken me allebei verward aan.
"Wacht hier" zeg ik en dan ren ik naar boven.
Ik loop naar het bed en pak JJ aan zijn hand.
"Kom mee" zeg ik lachend.
"Wat doen?" Vraagt hij en hij gaat rechtop zitten.
"Jij gaat mijn ouders ontmoeten" zeg ik en ik trek hem mee.
———————————//———————————
heeee :)
sorry voor dit saaie hoofdstukje maar het wordt leuker, i promise :)
ik had dus zegmaar nog een vraagjeee, heel cringe maar willen jullie zegmaar ook dat ze "sommige"
dingen gaan doen, als je weet wat ik bedoel maar ik vindt t best cringe om te vragen en ik weet niet wat jullie daarvan vinden dus ja, lemme know :)vergeet niet even te stemmen en laat even een comment achterrr :)))))
groetjessss
JE LEEST
𝘼𝙣𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙒𝙤𝙧𝙡𝙙
Random"may we meet again" Lucy haar ouders moeten voor werk drie maanden naar Outer Banks. ze is een luxe leventje gewend en heeft alles wat haar hartje begeerd, ze wil zo snel mogelijk weer naar Los Angeles, terug naar haar echte leven en vrienden. Ze o...