Tuzlu Kahve

10.5K 563 156
                                    

Selamun aleyküm 🍂🍂

Keyifli okumalar...🍭🍭

-Git bakalım.

Revirden çıkarken onların arkamdan gülerek konuşmalarını boş verdim.

Hızlıca odama geçip Emir' in attığı mailleri açtım. İki araç tam da olay saatinde kameralara takılıyordu. Ortalama iki saat sonra tekrar kameralara takılıyorlardı. İki araç bir ara yol ortasında duruyorlardı. Gömlekli kişi beyaz tşörtlü kişinin yakasına yapışıp kafa atarak bir şeyler söyleyip arabasına binip basıp gidiyordu.

Yaşananların belki olayla alakası yokdu ama denemeden bilemezdik.

Telefonumu çıkarıp hemen çöl ahusu yazan isme tıklayıp arama butonuna bastım.

Uzun uzun çalmıştı ama açan olmamıştı. Şansımı bir daha deneyerek yine aradım.

Bu sefer açılmıştı. Karşı taraftan gelen ses uykuluydu. Telefonu uzaklaştırıp saate  baktığım da daha yeni altı olduğunu gördüm.

Kendime içimden küfürler sıraladım. Ararken aklıma hiç saate bakmak gelmemişti.

-Hı?

-...

-Buket ses vermeyeceksen kapatıyorum.

-Aaa, ben şey. Teğmen Ufuk Şahin.

-Ha?





AHU' DAN



Ufuk mu demişti? Hem de teğmen olanından. Hani şu Kayseri' deki teğmen. Beni kucağına alarak revire kadar taşıyan komutan.

Telefonun diğer ucunda bekleyen adama " Hı, Ha" demekten başka bir şey demediğim dank edince yerimden doğrularak hafifçe öksürdüm.

-Buyurun?

-Kusura bakmayın. Saatin farkında değildim. İsterseniz daha sonra arayayım.

-Önemli değil. Lütfen devam edin. Dinliyorum sizi.

-Askeriyedeyken sizinle dava ile ilgili konuşmuştuk. Hatırlıyor musunuz?

-Evet... Yardım edeceğinizi söylemiştiniz.

-Ben de o yüzden aradım.

-Yoksa delil mi buldunuz?

-Gibi gibi.

-Sizi dinliyorum.

-Emniyetteki arkadaşlarımdan birinden rica ettim. Çevredeki mobese kayıtlarına baktırdı. Belki aynı görüntüler sizde de vardır ya da olayla alakasızdır bilemiyorum ama olay saatine hemen hemen yakın olan bir görüntüye ulaştık.

-Bir dakika, bir dakika. O çevrede kamera mı varmış?

-Evet.

-İyi de çevrede kamera olmadığı söylenilmişti.

-İsterseniz size hemen arkadaşımın attığı mailleri atayım.

-Çok iyi olur. Mail adresimi hemen mesaj olarak atıyorum.

-Tabi.

-Çok teşekkür ederim. Bu dava ile ilgili artık umudumuz kalmamıştı. Hızır gibi yetiştiniz.

-Estağfirullah. Operasyondan yeni döndük. Yoksa daha önce yardımcı olmak isterdim.

-O kadar işinizin içinde zaman ayırmışsınız , tekrar teşekkür ederim. Hakkınızı nasıl öderim bilemiyorum.

VİRAHA (FİNAL) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin