Sınav

5.4K 336 238
                                    

Selamun aleyküm 🍂🍂

Keyifli okumalar...🍭🍭

-Yenge başka bir şeyler daha mı yapsak?

-Yok kızım yeter bu kadar. Akşama da çorba yaptık tamamdır.

-Tamam.

-Sen çayları doldur, götür. Sonra da git biraz dinlen. Bir haftadır uyumuyorsun.

-Sonra dinlenirim, ayıp olur şimdi.

-Olmaz öyle. Hatta bırak Eylem gelir şimdi, o götürür.

-Ama...

-Geç kızım.

Mutfak önlüğünü çıkararak yatak odasına geçtim. Ufuk uyuyordu. Üstündeki örtüyü yere atmıştı.

O hâline gülümseyerek yerden örtüyü alarak tekrar üstünü örttüm.

Akşama çok olduğu için pijamalarımı giyinerek  Ufuk 'un yanına gittim. O sırada elleri aklıma gelince makyaj masasının üstündeki kremi alarak önce sağ elindeki yaraları, sonra da sol elindeki yaraların üstüne sürdüm.

Kabuk tutmuşlardı yaraları, birkaç güne geçerlerdi ama gördükçe canım açıyordu.

İşimi bitirince ellerimi yıkayarak Ufuk 'un yarasının olmadığı diğer tarafa geçtim.

Göğsünü öperek gözlerimi kapattım.




NESRİN 'DEN



-Anne sen gidip ağabeyim onları çağırana. İki masa da hazır.

-Tamam kızım.

Elimdeki tabağı Eylem 'e vererek yatak odasına geçtim. Kapıyı çalmıştım ama ses veren olmamıştı.

Bir kez daha tıklamıştım yine ses gelmeyince kapıyı yavaşça açıp içeriye girdim.

Ufuk arkadan sarılmıştı karısına. Gülümsedim. Mutluydular evlatlarım.

Elinin olduğu yeri takip ettim. Kızı uykusunda bile kızı rahat bırakmamıştı. Eli ile kızın göğsünü kavramıştı.

-Babası kılıklı. Uykusunda bile kızı rahat bırakmıyor.

Geldiğim gibi sessizce odanın kapısını kapatıp mutfağa geri döndüm.

-Ne oldu anne?

-Bırak biraz daha uyusunlar. İkisi de kaç gündür hastane köşelerinde perişan oldular.

-Açlardır.

-Sanane kızım, bırak uyusunlar.

-Öff anne.






BARIŞ' TAN


-Minyonum uçağımız insin seni ararım.

-.....

-Tamam. Görüşürüz Alllah a emanet ol.

Telefonu kapatıp Buket 'in yanına geçtim. Tabi geçmeden önce minyonum diyerek sevdiğimi deli etmiştim. 

-Ne oldu kız?

-Hiçç. Hayırdır bugün erken kapattım telefonu.

-Ne bu imalar?

-Beyza yengeden başka birini görür mü senin gözlerin?

-Buket başlama güzelim.

-İyi sustum.

VİRAHA (FİNAL) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin