Selamun aleyküm 🍂🍂
Keyifli okumalar...🍭🍭
Zaman hızlı geçiyordu. Bugün günlerden 5 Aralık 'tı. Annem ve babamın senei devriyesiydi bugün.
Tam onsekiz yıl geçmişti. Onlar olmadan geçen onsekiz yıl.
Gözümden akan yaşları silip okunan Kur-an' ı Kerim' i dinlemeye devam ettim.
Her yıl olduğu gibi bu yıl da evimizde mevlit okutuyorduk. Anneannemler, babaannemler, dayım, teyzelerim, halamlar ve amcalarım gelmişlerdi. Hepsi eşleri ve çocuklarıyla gelmişlerdi.
Yapılan duanın ardından yengem hazırlanan yemekleri servis etmek için mutfağa giderken yerimden kalkarak salondan çıktım.
Gideceğim yer belliydi. Annemlerin yatak odası.
Gözyaşlarımı silip kapının önünde durdum. Omzuma konulan el ile başımı çevirdim. Ağabeyim de gelmişti.
Her yıl aynı şeyi yapardık. Duanın ardından ağabeyimle ortalıktan kaybolup annemlerin odasına gidip fotoğraf albümlerimize bakardık. Kimse de biz odadan çıkana kadar bizi rahatsız etmezdi.
-Geç bakalım cadı.
İkimizde içeriye girip yatağın önüne oturduk. Ağabeyim fotoğraf albümlerini getirip yanıma oturdu. Tek tek fotoğraflara bakıyorduk.
-Burada beni delirtmiştin. Okulun ilk günüydü, ben de geleceğim diye peşime takılmıştın. Sümüğünü hep önlüğüme bulaştırmıştın.
-Hak etmiştin. Oh olsun sana. Önlüğüm kirlendi diye yolun ortasına oturup ağlamıştın.
-Annemle babam o halimize nasıl gülmüşlerdi. Hatırlıyor musun?
-Biliyor musun... Artık seslerini, yüzlerini veya fiziksel özelliklerini unutmuş gibiyim. Fotoğraflara baktıkça aklıma geliyor. Onları unutuyor muyum?
-Saçmalama. Yok öyle bir şey. Bazen bana da oluyor. Yorgunluktandır o.
-Bu evde ne çok oyun oynadık annemle ve babamla kısa zaman da.
-Her zaman çirkeflik yapıp babamı kendi takımına seçerdin.
-Banane, sen de çirkef olsaydın.
-Saklambaç oynarken ikimizde aynı an da başımızı dolabın kapağına vurmuştuk.
-Hatırladıkça başım sızlıyor. Hep senin yüzünden. Ağabeysin sen, azıcık centilmen olup bana öncelik tanımalıydın. O dolaba girmek benim hakkımdı.
-Yok ya. Sen büyüğüne saygı gösterip başka yere saklanabilirdin.
-Banane sen saklansaydın.
-Asıl banane.
Halimize gülüp diğer albümlere bakmaya başladık. Sıra ağabeyimin sünnet fotoğraflarına gelince kahkaha atmıştım.
Ağabeyime gülmemiştim o gün ki söylediğim şeye gülmüştüm. "Banane ben de sünnet olacağım " diye tutturmuştum.
-Aklıma gelen şey mi?
-Aha... ahahaha... evet ona gülüyorum.
Kâh güldük kah hıçkırarak bütün albümlere bakmıştık. Dolabın aynasından ikimizin de yüzü görünüyordu. Kafamı kaldırıp baktığımda ağabeyimin de benim de gözlerim kıpkırmızıydı.
Ağlamaktan sesimiz kısılmıştı. Ayaklanıp elimdeki albümleri ağabeyimin çıkardığı çekmeceye koyarak ağabeyimin yanına gittim.
Annemlerin yatağına uzanmıştı. Ben de onun gibi yatağa uzanarak gözlerimi kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİRAHA (FİNAL)
روحانيات[21.08.2021 - 03.05.2022] Sevdiğimiz kişiye olan aşkın büyüklüğünü ondan ayrılınca anlamak... #helalaşk 1. sırada (23.09.2021) #wattsy2021 1. sırada (27.09.2021) #kayseri 1. sırada (23.10.2021) #wattpad 1. sırada (07.01.2022) #istanbul 1. sırada (02...