Yemek

9K 551 132
                                    

Selamun aleyküm 🍂🍂

Keyifli okumalar...🍭🍭

-Ne?

-N. Nişanlı mı?

Barış ağabey ne saçmalıyor Allah aşkına. Hadi o saçmalıyor ben niye tepki veremiyordum.

-Tanıştığımıza çok memnum oldu. Ufuk, Ebru kendi masamıza geçelim.

Görkem' in konuşmasıyla şoka girmiş sarışın başını sallayarak geldiği masaya gitmişti.

-Barış ağabey niye böyle bir şey yaptın? Ne demek nişanlı?

-Ne demek niye yaptın? Şu giden sırık sana nasıl bakıyordu. Utanmazsa içine düşecek. Nereden tanıyorsunuz bu lavuğu?

-Bana yardımcı olan asker. Ayrıca dediğin şey çok saçma.

-Neresi saçma? Gözümle gördüğümü söylüyorum. Hani siz diyorsunuz ya kadın kadına anlar. Biz de birbirimizi anlıyoruz. O şerefsiz seni seviyor. Anlarım ben. O lavuğun gözü göz değil. Seviyor seni it herif.

-Ağabey...

-Buket sus. Hadi artık kalkın, yorgunum. Uykum var.

-Sen niye geldin ki?

-Annem yolladı. Kızlar bu saatte yalnız  gelmesinler dedi. İyi ki dedi, yoksa göremeyecektim bunları.

-Aman sanki ne gördü. Hem onu boşver de yarın o masadakiler yemeğe gelecek.

-Ne yemeği?

-Hani akşam herkesin bir araya gelip yedikleri şeyler. Çorba olur, ana yemek olur, tatlı olur. Anlatabildim mi?

-Delirtme beni Buket. Ne demek istediğimi anladın sen. Niye geliyorlar yemeğe?

-Banane.

-Ahu?

-Aff. Ağabey bana o kadar yardımcı oldular. Ben de teşekkür amaçlı yemeğe çağırdım.

-Yani ağabeyciğim, senin yalancı nişanlılık durumu bu sefer tutmadı. Zira yarın ortaya çıkacak.

-Çok konuşma Buket. Ne zaman kalkıyorsunuz?

-Bir saat daha duralım. Hatta sen otur ben ve Ahu Merve' ye bakıp gelelim.

-Çok oyalanmayın.

Mervelerin olduğu masaya gitmiştik. Merve ve Buket sarılıyorlardı.

-Tebrik ederim. Allah daim etsin.

-Sağol.

Merve' nın yine gıcıklığını üstündeydi. Verdiği cevaba göz devirip Selçuk' u tebrik ettim.

Onların sıkıcı konuşmaları pek sarmıyordu. Niye geldim ki bu nişana. Eğilip Buket' in kulağına lavaboya gideceğimi söyledim.

Onları arkamda bırakarak lavaboya gittim. Ellerimi yıkayıp aynadan kendime bakmaya başladım.

Barış ağabey haklı olabilir miydi? Beni seviyor muydu?

Ya o şaşkın hali? Kekeleyerek konuşması... Gülümseyerek yüzüme su vurdum. Ayy vallahi Barış ağabey haklıysa ne güzel olurdu. Sarışın ve ben.


UFUK' DAN

Nişanlı demişti. Kız nişanlıymış. Ben aylardır başkasıyla evlenecek birini mi düşünmüştüm. Başkasıyla evlenecek birini mı sevmiştim.

VİRAHA (FİNAL) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin