Selamun aleyküm 🍂🍂
Keyifli okumalar...🍭🍭
-B. ben mi?
-İsterseniz ultrasondan bakabiliriz.
-Gerek yok. Olmaz. Eve gitmek istiyorum.
....
Bir saat sonra Ufuk' un işlemleri halletmesi ile hastaneden çıkmıştık.
Ufuk arabayı kullanırken ikimizden de ses çıkmıyordu.
Ellerimi bacaklarımın altına koyarak doktorun söylediklerini unutmaya çalıştım.
-Ahu, güzelim geldik.
Ufuk' un koluma dokunması ile geriye çekilip ona baktım.
-Ne dedin?
-Geldik dedim.
Çantamı alarak direkt arabadan indim. Çantamdan anahtarı çıkarmaya çalışıyordum ama bir türlü titreyen ellerimden dolayı çıkaramıyordum.
-Ahu, geç içeriye. Kendi anahtarım ile açtım.
Ufuk' a bakmadan içeriye geçerek ayakkabılarımı çıkarıp üst kata çıktım.
Kıyafetlerimi yere atarak duşa girdim.
Hamileydim...
Anne olacaksın diyordu doktor...
Yine hamileydim...
Ya yine aynı şey olursa...
Ya yine kucağıma alamazsam...
Ya yine koruyamazsam.
-Ahu çık artık şu delikten. Kapıyı kıracağım. Delirtme beni.
Ufuk' un sesi ile suyu kapatmıştım.
-Ç. Çıkıyorum.
Bornoza sarılmıştım. Banyonun kapısını açıp çıktığım da Ufuk 'u görmüştüm.
-Kaç saattir ne yapıyorsun? Ses veriyorum, cevap da vermiyorsun.
-B. Ben duymadım. Yeni girdim duşa.
-Yeni mi? Neredeyse iki saat olacak... Neyse hemen giyin. Ben de sıcak bir şey getireyim, yoksa hasta olacaksın.
Ufuk odadan çıkarken dolabın önüne ilerleyerek iç çamaşırı ve polar pijamalarımı çıkarıp giyinmiştim.
Yatağa uzandığım da odanın kapısı açılmıştı.
-Ahu, güzelim hadi kalk bakalım. Şunu...
Yorganın başımdan çekilmesi ile Ufuk 'un cümlesi yarı da kalmıştı.
-Saçlarını kurutmadan yatağa mı girdin? Güzelim azıcık dikkatli olsana.
-Bir şey olmaz. Uyumak istiyorum.
-Olmaz öyle şey. Otur yatağa, sen çayını içerken ben de saçını kurutayım öyle uyursun. İtiraz falan istemiyorum.
Elime kupayı tutuşturup ayaklanarak banyoya gitmişti.
Geri döndüğünde elinde saç kurutma makinası vardı. Makinayı fişe takıp arkama geçmişti. Saçlarımı tarayıp diğer yandan kurutmuştu.
Saçlarımı kurutana ben de çayı içmiştim. Ufuk saç kurutma makinasını banyoya götürürken ben de elimdeki kupayı komodinin üstüne bırakıp eskisi gibi uzanmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİRAHA (FİNAL)
Espiritual[21.08.2021 - 03.05.2022] Sevdiğimiz kişiye olan aşkın büyüklüğünü ondan ayrılınca anlamak... #helalaşk 1. sırada (23.09.2021) #wattsy2021 1. sırada (27.09.2021) #kayseri 1. sırada (23.10.2021) #wattpad 1. sırada (07.01.2022) #istanbul 1. sırada (02...