Selamun aleyküm 🍂🍂
Keyifli okumalar...🍭🍭
-Hep laf biliyorsun değil mi?
-Biliyorum güzelim biliyorum. Hatırlatma.
En son kontrole gittiğim de doktorumuz bazı yasaklar koymuştu. Biz de uyduğumuz için Ufuk biraz dertliydi.
Aslında sırf laf olsun diye söylendiğinin farkındaydım. Yoksa doktor demeden önce pek yaklaştığı söylenemezdi. Adamdaki iradenin bin de biri ben de yoktu. Kimi zaman üstüne atlamamak için kendimi zor tutuyordum.
-Gel birazcık öpeyim de idare et şimdilik.
-Biraz mı?
-Hı hı biraz.
Bu sefer sarışının dudaklarıma kapanması ile onu kendime çekip koltuğa Ufuk' un yardımı ile uzanmıştım.
-Şu görevden döneyim evden çıkmayacağız.
-Çıkmayalım.
-Bu günlerin acısını çıkaracağız.
-Çıkaralım.
Başını boynuma koyup derin bir nefes alarak konuşmaya başlamıştı.
-Aklıma zararsın. Sen böyle konuşursan ben nasıl dayanayım?
Kıkırdadım.
-Sen dönene kadar yasak falan kalmaz. O zaman istediğimizi yaparız.
-Siz iyi olun da gerisi önemli değil.
Boynumdan öpüp yanıma uzanması ile yüzümü ona döndüm.
-Ben gelene kadar cinsiyetini öğrenmezsin değil mi?
-Bilemiyorum. Şimdi söz versem kesin kendimi tutamayıp gidip öğrenirim.
-Bak sen... İnsan yalandan söz verir.
-Banane.
-Ne gıcık bir şey oldun sen.
-Kocaya gıcık denmez. Günah.
-He canım ondan. Şimdi uyuyacağım, uyandırma beni.
-Odaya çıkalım.
-Gerek yok.
-Olmaz.
Ayağa kalkıp kucağına alması ile ellerimi boynuna doladım.
Ufuk' un kucağında odaya çıkmıştım. Yine onun yardımı ile yatağa uzanmıştım. Ufuk da yanımdaki boşluğa uzanmıştı. Elini karnımın üstüne koyup hareket ettirmesi gözlerimi kapatmıştım.
....
Gözümü açtığım da odada tek başıma olduğumu fark etmiştim. Yatak da doğrulup sırtımı yatak başlığına dayamıştım.
Kenardaki telefonu alıp saate baktığım da neredeyse dörde geldiğini görmüştüm.
Nesrin anneler kesin gelmişlerdi. Ve ben onları karşılamak yerine uyumuştum.
Ufuk 'u gebertecektim. İnsan bi uyandırırdı. Maaile ilk defa evimize gelirlerken uyumuştum. Karşılamamıştım onları. Şaka gibi.
Yavaşça yerimden kalktığım da yatağın diğer ucundaki kıyafetlerini görmemle hemen üstüme geçirmiştim.
Beyefendi kıyafet hazırlamayı akıl etmişti ama uyandırmamıştı.
Elbiseyi üstüme geçirip odadaki ebeveyn banyosuna giderek elimi yüzümü yıkayarak odadan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİRAHA (FİNAL)
Spiritual[21.08.2021 - 03.05.2022] Sevdiğimiz kişiye olan aşkın büyüklüğünü ondan ayrılınca anlamak... #helalaşk 1. sırada (23.09.2021) #wattsy2021 1. sırada (27.09.2021) #kayseri 1. sırada (23.10.2021) #wattpad 1. sırada (07.01.2022) #istanbul 1. sırada (02...