Selamun aleyküm 🍂🍂
Keyifli okumalar...🍭🍭
Mal gibi kalmıştım. Ufuk da benim gibi mala bağlamıştı. Geri geri çekiliyorduk, ne de başka bir şey.
-Çüşşşş....
-Ohaaa.
Gelen ses ile Ufuk' u iterek arkamı döndüm. Merve ve Ebru bize bakıyordu.
-Ben şey...
-Sakin ol gelin hanım... İki dakika yalnız bırakmaya gelmiyor ha sizleri. Biraz geç gelsek, üfff. Sonrasını düşünemiyorum.
-Vay be.... Biri gelip ikinizi basacağımı söylese inanmazdım.
-Konuşmalarınız bittiyse sizi dışarı alalım sevgili yengelerim. Karımla yalnız bırakın beni.
-Hayırdır Ufuk? Niye?
-Ebru!!! Bas git kocanın yanına.
-Aman be. Sen kalk kızı öp. Sonra Ebru diye bağır. Eviniz yok mu gidip ne halt yiyecekseniz orada yiyin diyeceğim ama harbiden eviniz yok.
-Hayır yani madem kızı öpeceksin Ufuk ağabey bari odanın kapısını kilitle. Ya komutanın falan gelseydi. Biz hadi neyse de...
-Dışarı.
Pinpon topu ile oynar gibi, kim konuşuyorsa kafamı ona çeviriyordum. Sahi ne olmuştu az önce. Ufuk ile yanlışlıkla öpüşmüş müydük?
-Neyse... Ben şey diyecektim. Otel köşelerinde kalmayın. Bize gelin, biz de kalın. Ahu?
-Hı?
-Kızı nasıl öptüyse artık kız uçmuş. Gerçi senin öpmen kalp krizi sebebi iken, bize basılmanızda ikinci kalp krizi sebebi.
-Ebru!!! Kocan iyice kendine benzetmiş seni.... Ahu güzelim, bak Merve bir şey söylüyor.
-Tamam... Yok yani kalmaya tamam demedim. Sana tamam dedim. Şey, üfff. Yok yani, ne kadar kalacağımız belli değil. Rahatsızlık vermeyelim.
-Ne rahatsızlığı.
-Olmaz öyle. İkinizde bütün gün yoksunuz. Evinize girip çıkacağız. Olmaz kısaca. Çok teşekkür ederim. Ama otel rezervasyonunu çok önceden almıştım.
-Anladım. Yarın akşam yemeğine beklerim öyleyse.
-Olur. Yengemle konuşurum.
-Heyyy, yarın olmaz. Ben demiştim yarına yemeği.
-Ama...
-Hanımlar sakin olun. İki hafta kadar burada kalacak Ahular. Herkes istediği kadar çağırır. Hadi çıkın dışarı.
-Bana bak sarı komutan. Konuşturma beni. Yeminle bütün tabura burada olanları söylerim.
-E. Ebru.
-Sakin ol avukat hanım. Yapmam öyle şeyler. Başkasına ne sizin özelinizden. Hadi biz gidelim de siz devam edin.
İkisinin odadan çıkmasıyla kapıya doğru yürüdüm.
-Nereye güzelim? İşimiz vardı, hani yarım kalmıştı.
-Yenge.....
-Ahu gözlüm, onu demiyorum. Daha yeni olan öpücük gibimsi şeyi hiç anlamadim. Bir daha gösterir misin?
-S. Sen? Ne diyorsun be?
-Vaovhh. Sinirlendi ahu gözlü... Ne dedim ki, nikâhlı karımdan bir öpücük istedim altı üstü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİRAHA (FİNAL)
Espiritual[21.08.2021 - 03.05.2022] Sevdiğimiz kişiye olan aşkın büyüklüğünü ondan ayrılınca anlamak... #helalaşk 1. sırada (23.09.2021) #wattsy2021 1. sırada (27.09.2021) #kayseri 1. sırada (23.10.2021) #wattpad 1. sırada (07.01.2022) #istanbul 1. sırada (02...