Eksik

5.1K 329 116
                                    

Selamun aleyküm 🍂🍂

Keyifli okumalar...🍭🍭

-Sustum güzelim. Sen bilirsin. Bir daha böyle bir teklif ile gelmem, haberin olsun.

-Ee, bir zahmet.

Gülümseyerek önüme dönmüştü.

Yol boyunca genel olarak düğün hakkında konuşmuştuk.

-Bizimkilerin yanına biraz geç gidelim.

-Neden?

-Seninle yalnız kalmak istiyorum.

-Olur. Eee, nereye gidelim? Buranın yabancısıyım kaptan.

-Mimar Sinan parkına gidelim. Diğer yerleri zamanla gezeriz. Şimdi gidersek diğerlerine ayıp olur.

-Tamam.


Çok da kısa olmayan bir yolculuktan sonra parka gelmiştik. Arabadan indiğimiz gibi sarışınımın elini tutup başımı göğsüne yasladım.

-Diyorum ki Cunda' ya gidelim birkaç günlüğüne. Ha ne dersin?

-Sınavların var, nasıl olacak?

-Kınadan bir gün önce geleceğim zaten. Bir gün kına, diğer gün düğün. Eder üç gün. Üç gün de Cunda Adasında kalırız, Kayseri'ye dönmeden önce hem bizimkileri hem de sizinkileri ziyeret ederiz. Son günümüzü de evimizde geçiririz, sonra da zaten iş başı.

-Çok yorulacaksın ama.

-Olsun... Hem senin yorulduğun kadar yorulmayacağım. Herşey ile neredeyse tek başına ilgilendin.

-Tatlı bir yorgunluktu.

-İyi ben de yorulursam bir masaj yapıp yorgunluğumu alırsın.

-Yaparım tabi. Sen yeter ki iste .

-Sen böyle konuşunca alıp içine katasım geliyor seni. Ne yaptın böyle bana? Ahh ulan keşke gelmeseydik buraya. Evimize gitseydik.


Az buçuk niyetini anlamıştım. Safa yatıp biraz delirtmekten zarar gelmezdi. Hem bu kalabalık da ne yapabilirdi ki.

-Niye ki?

-Sence?

-Bilmem.

-Şu insanlar olmasaydı bizzat gösterirdim de, sen onlara dua et.

-Ne yaptım yine?

-Böyle safa yatıp, çipil çipil bakıyorsun ya o dudaklarında saatlerce hüküm sürmek istiyorum.

-Şansına küs yakışıklı.

-Sen de iki hafta sonra uykularına küs gelin hanım. Bu günleri mum ile arayacaksın. Uykusuz geceler seni bekler.

-He, görüşeceğiz.

İyice sokuldum göğsüne. Utandığımı anlarsa daha fena dalga geçerdi yoksa.

-Şu cafeye geçelim.

Başımı usulca sallayıp dediği cafeye girerek siparişlerimizi vermiştik. Bir saat kadar oturup kalkmıştık.

Kızlar olarak Mervelerde kalacaktık. Ebru da buraya gelecekti. Erkeklerde Görkemlerde kalacaklardı.

Sohbet ede ede eve varmıştık. Arabadan inmeden önce çantamı alarak kocamın yanağından öpmüştüm. Tam kapıyı açacakken kolumdan tutup izin vermemişti.

VİRAHA (FİNAL) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin