Selamun aleyküm 🍂🍂
Keyifli okumalar...💫💫
-Ne demek ağabeyim orada?
-Bilmiyorum. Selçuk ile doğru buraya geliyorlar. Sen kapat, sonra konuşuruz.
-Bana haber vermeyi unutma.
-Tamam güzelim, hadi görüşürüz.
-Görüşürüz.
Telefonu kapatıp salona geçtim. Ağabeyim hangi ara kalkıp gitmişti. Neden gitmişti? Ufuk' a zarar vermezdi ama sakin de kalmazdı.
Ayaklanıp mutfağa geçtim. Hazırladığım kahvaltıyı toplayarak odama geçerek kıyafet çıkardım. Hazırlanarak hemen evden ayrıldım.
Ağabeyim olmadığı için kendim gidecektim, otobüsle nereden baksan bir saat sürecekti.
Uzun otobüs yolculuğundan sonra nihayet varmıştım. Kattakiler selam vererek odama girdim. Bir an önce kafamı başka şeylerle meşgul edip ağabeyim ve Ufuk 'un ne konuşacağını unutmak istiyordum.
UFUK' DAN
Telefonu kapatıp bana doğru gelen ikilinin yanına gittim. Gitmemle yumruğu yemem bir olmuştu.
-S. Sen?
-Hop, birader sakin ol. Şu an askeri sınırlar içerisindesin. Görev başındaki komutana hakaret ya da şiddet uygulamazsın.
-Sen karışma lan.
-Selçuk kardeşim bizi yalnız bırak... Aras ağabey, Selçuk haklı burada olmaz. Odama geçelim. Orada ne yapacaksan yap.
Bir şey söylemeden çıktığım odaya girince Selçuk 'a döndüm.
-Bakma bana. Nizamiyenin girişinde gördüm. O beni tanıdı. Merve' nin eşi misin dedi. Evet deyince de senin yanına gelmek istediğini söyledi.
-Anladım. Sonra konuşuruz.
-Hadi sana kolay gele. Pek de kolay olacak gibi değil.
Selçuk 'un gitmesiyle odaya girdim. Aras ağabey ayak da durmuş beni bekliyordu.
-Koltuğa geçseydin?
-Oturmaya gelmedim. Anlat, dinliyorum.
-Ahu kötü bir şey yapmadı.
-Ben öyle bir şey söylemedim. Bana en başından anlat, ne olup bittiyse.
-Geç şöyle.
Bir şey söylemeden koltuğa oturunca ben de karşına oturdum.
-Bir şey içer misin?
-Hayır, konuya gir.
-Bak........................................................................................................................................................................................ işte böyle. Sandığın gibi bir durum yok. Ben kardeşini seviyorum. Biliyorum bazı konularda eksiklerim var. Özellikle dinimizle ilgili. Ama araştırıyorum, bazen kardeşine soruyorum. Onun için en iyisi nasılsa öyle davranıyorum.
-Bunları kardeşim için değil Allah rızası için öğren. Kardeşimi sevdiğin için öğrenme. Allah neyi farz kılmışsa onu bilip, ona göre yaşa. Hayatına öyle dahil et.
-Ama...
-Bak Yunus Emre' nın de dediği gibi yaratılanı severim Yaradan' dan ötürü. Sen kardeşimi nefsin için seviyorsun. Allah rızası için sevmediği her şeyi insan nefsi için sever. Sevmek güzeldir, Allah rızası için sevmek daha güzel, Allah için sevmek en güzeli... Anlatabiliyor muyum?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİRAHA (FİNAL)
Spiritual[21.08.2021 - 03.05.2022] Sevdiğimiz kişiye olan aşkın büyüklüğünü ondan ayrılınca anlamak... #helalaşk 1. sırada (23.09.2021) #wattsy2021 1. sırada (27.09.2021) #kayseri 1. sırada (23.10.2021) #wattpad 1. sırada (07.01.2022) #istanbul 1. sırada (02...