Düğün

5.3K 343 141
                                    

Selamun aleyküm🍂🍂

Keyifli okumalar...🍭🍭

Ağabeyimin konuşması ile ona sarıldım.

-Seni çok seviyorum ağabey. Beni hiç bırakma.

-O nasıl söz... Bana bak Ahu hanım bu kadar çok ağlamanı  istemediğini varsayarak kınayı yarı da kesip seni evimize götürebilirim. Şu kıl kuyruk da istediği yere gidebilir.

-Yaa ağabey.

Ağabeyimin yalandan tehtidi ile gülümseyip hem ona hem de sarışına baktım.

-Gelin hanım da güldüğüne göre, artık kınayı yakalım. Aras oğlum seni şöyle alalım.

Ağabeyimin önünden kalkması ile Ufuk 'un teyzesi elime kına yakmak için önüme oturmuştu. Nesrin anne iki elime birer çeyrek koymuş, hemen ardından elime kına yakılmıştı.

Ufuk 'un da serçe parmağına da kına yakılınca ikimizde ayaklanıp odaya geçmiştik Buket ve Eylem' in yardımıyla.

İkisi odadan çıkınca Ufuk ile yalnız kalmıştık.

Koltuğa ellerimin izin verdiğince dikkatli olarak oturdum. Ufuk da ellerimden tutarak diz çökmüştü önümde.

-İyi misin?

-Evet, daha iyiyim.... Bir annemle babamı da yanımda görmek istedim.

-Onların yerini kimse tutamaz ama ağabeyinin dediği gibi bizler varız.

-Biliyorum.

-Yoksa ağabeyin haklı mı gelin hanım? Bu gözyaşlarından başka anlam mı çıkarmalıyım?

-Yaa, ne alakası var.

-Ben anlamam. Alındım bir kere.

-Yaa.

-Bir şartla barışırım.

-Neymiş o?

-Birazdan gideceğim.

-Yani?

-Veda öpücüğü diyorum. Gidiyorum diyorum. Hani sana Kayseri de demiştim.

-Saçmalama biri gelir şimdi.

-İyi sen bilirsin küstüm.

-Çocuk gibisin.

-Ee, çocuk sevindirmek sevaptır.

Son söylediği cümle ile kahkahamı tutamamıştım.

Zar zor kendimi toparlayıp kocama baktım. Ayaklanmıştı.

-Nereye?

-Gidiyorum Ahu hanım.

-Hanım? Sen bilirsin.

-Bak gidiyorum.

Çocuksu haline yine gülümseyerek ayaklandım. Ellerinden tutarak dudaklarımı yanağına bastırdım.

-Biri gelir. Bununla idare edeceksin Ufuk bey.

-Bakalım yarın da biri gelecek diyecek misin?

-Pislik. Bas git.

Yanağımdan öperek odadan çıkmıştı. Birkaç dakika yalnız kaldıktan sonra yengem ve Nesrin annenin gelmesiyle onlarla birlikte tekrar içeriye geçmiştim.

Gecenin geri kalanında pek yerimden kalkmamıştım.

Gelen misafirlerin ardı ardına gitmesi ile rahat bir nefes almıştım.

VİRAHA (FİNAL) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin