Nişanlım

9.8K 532 207
                                    

Selamun aleyküm 🍂🍂

Keyifli okumalar...🍭🍭


UFUK' DAN


Tim olarak İstanbul 'a gelmiştik. Selçuk ve Merve' nin nihayet nişanı olacaktı.

Selçuk iki gün önce gelmişti hazırlıklara ilgilenmek için. Biz de bu sabah gelmiştik. Yarın akşam geri dönecektik.

Görkem ve Ebru benimle birlikte babamlarda kalırken timin geri kalanı nişanın yapılacağı mekana yakın bir otelde kalıyorlardı.

Biz önden mekana gidecektik. Annemlerde sonradan geleceklerdi.

Şimdi de Görkem ile Ebru' nun hazırlanmasını bekliyorduk.

-Maşaallah benim oğluma. Nasıl da yakışıklı olmuş. Bu akşam da seni everemezsem daha da evde kalırsın.

-Anne!!

-Sus bakayım. Bak Görkem oğluma evlendi, barklandı. Yakında çocuğu da olur, sen ancak böyle kal.

-Nesrin teyzem, merak etme oğlun başına kalmayacak. Yakında hayırlı bir işiniz var benden söylemesi.

-NE. BENİM OĞLUŞUM DA MI EVLENECEK?

-Anne bağırma lütfen. Yok öyle bir şey bu zevzek saçmalıyor.

-Bana bak, doğruyu söyle.

-Yok diyorum ya.

-İyi öyleyse ben bu gece nişan da gönül rahatlığı ile kız bakabilirim.

-Pes. Gerçekten pes.

Onları salon da bırakarak ceketimi alarak bahçeye çıktım.

Ahu' ya söyleyemeden neredeyse tüm ülke öğrenmişti şu gerzek herifler sayesinde.

-Mecnun bey biz hazırız. Hadi gel.

Ebru' nun sesini duymamla yanlarına gittim. Anahtarı Görkem 'e atarak arka koltuğa geçtim.

Benimle uğraşmasınlar diye gözlerimi kapattım. Yoksa yol boyunca Ebru' nun şöyle yap, böyle yap söylemlerini dinleyecektim.

Kolumun dürtülmesi ile gözlerimi açtım. Araba durmuştu, hatta Ebru inmişti.

-Geldik, kardeşim.

-İki dakika da sızmışım.

-Kaç gündür canınız çıktı. Gayet normal değil mi sızman.

Ceketimi alarak indim arabadan. İkili el ele tutuşarak içeriye girerken ben de arkalarından gidiyordum.

Acaba Ahu' ya duygularımı söylesem biz de böyle el ele tutuşurmuyduk?

İmkansız... Kız tokalaşmak için bile elini uzatmazken asla tutmazdı elimi.

Neden tokalaşmıyor acaba? Acaba elimin kirli olduğunu mu düşündü?

Kapıda duran anne ve babalara selam verip boş masalardan birine geçtik.

Ebru kızların giydikleri kıyafetleri eleştirip, rüküş mü şık mı diye ayırıyordu.

-Yok artık. İnanmıyorum. Allah'ım bu güzelim gözlerim doğru mu görüyor.

-Ne oldu güzelim? Pişti olan mı var? Harbiden büyük rezalet.

Görkem ' in son söylediğine hepimiz kahkaha atmıştık. Anlamıyordum kadınları ne var yani aynı kıyafeti giymişseniz. Ne oluyor sanki, gören de dünyanın sonu gelmiş.

VİRAHA (FİNAL) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin