Selamun aleyküm 🍂🍂
Keyifli okumalar...🍭🍭
Kararın açıklamasından sonra o şerefsiz tutuklanarak cezaevine gönderilmişti. Şimdi adliye koridorun da Ayşegül' ün annesi ile sarılıyordum.
Şu an adliye mahşer yeri gibiydi. Kadın kolları ve derneklerden bir sürü kadın gelmişti.
Sanığın babası ülkenin sayılı godomanlarından olduğu için basın davanın her aşamasında vardı. Dava devam ederken gizlilik kararı verilmişti ama sosyal medya da her zaman her kesimden destek verilmişti.
-Allah razı olsun. Sizler bu kadar ısrarcı olmasaydınız davanın ilk celse de kapanmasını sağlarlardı.
-Estağfirullah. Görevimiz, bu Halime hanım.
-Ali bey anlattı bize. Sizin sayenizde olmuş, bütün bunlar.
Ali bey Halime hanım ve İbrahim beyi çağırmıştı. Onlar dışarıda bekleyen basın mensubu arkadaşlara açıklama yapmaya gitmişlerdi.
Bu akşam bütün haber bültenlerinde muhtemelen davaya yer verilecekti. İnşallah bugün alınan karar emsal niteliğinde olurdu.
Ben de son işlemleri halledip arkalarından çıktım. Onlar hâlâ açıklama yaparkan davayı düşünüyordum.
Sanık Berk Korkmaz "tasarlayarak, canavarca bir hisle ve eziyet ederek öldürmek" suçundan ağırlaştırılmış mühebbet hapis cezasına , "adaleti kandırma ve yalan ifade verme" suçundan 3 yıl 7 ay hapis cezası. "Suç delilleri yok gizlemek ve yok etmek" suçundan 2 yıl 8 ay 12 gün hapis cezası verilmişti. Son olarak sanığa "kamu malına zarar verme " suçundan 27 bin 562 tl para cezasına çarptırılmıştı. Kısaca o delikten kefenle çıkacaktı.
Cinayet gününden bugüne kadar sanığa yardım eden herkes de ceza almıştı.
Sanığın anne ve babası için "suçluyu kayırmak " suçundan 3'er yıl hapis cezası verilmişti.
"Yalan ifade ve adaleti kandırmak" suçundan iki şahide de 3'er yıl hapis cezası verilmişti.
"Suçluyu kayırmak " suçundan iki bar çalışanına 3'er yıl hapis cezası verilmişti.
"Görevi kötüye kullanmak" suçundan tarafın şirket avukatına dava açılmasına karar verilmişti.
7 polis memuru hakkında, cinayetin işlendiği yerdeki güvenlik kameraları kayıtlarının silinmesi, bilgisayar kayıtlarının alınmaması ve olay yerinde delil karartmaktan “görevi kötüye kullanmak, suç delillerini gizlemek ve yok etmek” suçlamasıyla dava açılmıştı. Güvenlik görevlilerine de aynı suçlardan dava açılmasına karar verilmişti.
Ali bey açıklama yapıp ayrılırken ben de basın mensubu arkadaşlara hazırladığımız açıklama metnini vermiştim. Önümüzde nasıl bir süreç olduğuna dair kısa bir açıklama yapmıştım.
Adliyede işim bitmiş taksiye binerken kadınların seslerini hâlâ geliyordu. Gerçi kimse mahkeme salonuna alınmamıştı. O yüzden bütün dava boyunca çeşitli sloganlarla bizimle birlikte olduklarını söylemişlerdi.
"Korkma gücünün farkında ol, sıra sana gelmeden sesini çıkart."
"Dövebildiğin kadar değil sevebildiğin kadar kazanırsın."
"Kadınlara el kaldıranın elleri kırılsın."
"Kadınlara dokunma!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİRAHA (FİNAL)
Spiritual[21.08.2021 - 03.05.2022] Sevdiğimiz kişiye olan aşkın büyüklüğünü ondan ayrılınca anlamak... #helalaşk 1. sırada (23.09.2021) #wattsy2021 1. sırada (27.09.2021) #kayseri 1. sırada (23.10.2021) #wattpad 1. sırada (07.01.2022) #istanbul 1. sırada (02...