Selamun aleyküm 🍂🍂
Keyifli okumalar...🍭🍭
-Kızım gitme. Bak köydeki evi komşular temizlemişler. Ufuk ayaklanana kadar orada kalacağız. Sen de gel bizimle.
-Yok Nesrin teyze. Zaten iznim bitti, buradan Diyarbakır 'a gideceğim.
Ufuk dün ameliyat olmuştu. Ameliyatı güzel geçmişti, bir gece yoğun bakımda gözlem altında tutulmuştu. Bu sabah ise normal odaya alınmıştı.
-Tamam kızım. Gel Ufuk da uyanmıştır.
-Hı hım.
Önce Nesrin teyze odaya girmişti.
-Kızım gel müsait.
Nesrin teyzenin sesiyle içeriye girdiğim de Eylem ve Doğan babaları ile birlikte odadaki koltuk da oturuyordu. Ufuk da öylece etrafını izliyordu.
-Mustafa sen çocukları alıp markete uğra. Evin eksiklerini tamamlayın. Burada küçük çocukla beklemeyin.
Ahh canım Nesrin teyzem bizi yalnız bırakmak için sürekli bir bahane buluyordu.
-Hadi biz kalkalım öyleyse. Doğan kalsın burada, size yardımcı olur.
-Tamam, Doğan sen yeğenini al da aşağıya indir.
Birkaç dakika içinde herkes vedalaşıp odayı boşaltmıştı.
Şimdi odada Ufuk ile yalnızdık. Ayaklanıp pencereyi açtım.
Pencerenin önünde ayak da dikilmeye başladım.
-Niye ayaktasın , otursana.
-İyiyim böyle... Ağrın falan var mı?
-Hayır daha iyiyim. Durgunsun... Bir şey mi oldu?
-Yok, sadece.... Yarın Diyarbakır 'a dönüyorum. İznim bitti.
Söylediklerimle yerinde doğrulmaya çalışmıştı.
-Ahh.
-Hareket etmen yasak. Dur yerinde.
-Nasıl dur? Oraya tek başına gidemezsin. Ya yine bir şey olursa? O adamlar...
-Hepsi mahkeme gününe kadar tutuklu yargılanacaklar. Diğer konuya gelecek olursam neredeyse üç haftadır izinliyim. Artık istemesem de görevimin başına dönmeliyim. Ve tek başına falan değilim. Yanımda her zaman birisi olacak.
-Ne zaman ayakalanacağım belli değil. Böylesi içime sinmiyor.
-Aylarca kendi başımın çaresine baktım yine bakarım... Neyse Nesrin teyzeyi görüp gideceğim. Bir an önce toparlanman gerekiyor.
-Ahu, özür dilerim. Tabi ki kendi başının çaresine bakarsın ama anla beni...
-Sonra yine konuşuruz. Sen biraz dinlen. Unutma ne kadar hızlı toparlanırsan o kadar hızlı görevinin başına dönersin.
-En kısa sürede geleceğim. Bırakmayacağım elini.
-Höst.
Kullandığım kelimeyi fark edip susunca Ufuk 'un kısık sesli kahkahası ile ona döndüm.
-Ağhh. Lafın gelişi söylemiştim. Güldükçe canım acıyor.
-Delirtme beni. Yıllar önce nasılsa şimdi de öyle olacak.
-Sen nasıl istersen.
UFUK' DAN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİRAHA (FİNAL)
Spiritüel[21.08.2021 - 03.05.2022] Sevdiğimiz kişiye olan aşkın büyüklüğünü ondan ayrılınca anlamak... #helalaşk 1. sırada (23.09.2021) #wattsy2021 1. sırada (27.09.2021) #kayseri 1. sırada (23.10.2021) #wattpad 1. sırada (07.01.2022) #istanbul 1. sırada (02...