Selamun aleyküm 🍂🍂
Keyifli okumalar...🍭🍭
-Telefonu üsteğmene verebilir misiniz?
-Bir dakika bekleteceğim.
Bir şey demedim. Karşı taraftan gelen sesleri dinlemeye başladım.
-Ahu hanım telefonda, sizinle konuşmak istiyor.
Gelen hışırtılardan sonra onun sesini duymuştum.
-Alo...
-Neden gecenin köründe geldiniz üsteğmen?
-Zümra 'nın annesi telefonda kızı ile görüşmek istiyor. Emniyetten numaranızı vermedikleri için mecburen gelmek zorunda kaldım.
-Numaramı alamadınız ama evimin adresini biliyorsunuz?
-Öhöm... Zümra uyanıksa geleyim mi sayın savcım.
-Gerek yok. Telefonunuzu güvenliğe verin. Zümra annesi ile konuştuktan sonra telefonu size geri göndeririz.
-Tabi Ahu hanım. İyi geceler.
Başka bir şey demeden telefonu kapattım. Üzerime bir elbise geçirip başıma da tülbent takarak odadan çıktım.
Dakikalar sonra zil sesi yankılanmıştı. Kapıyı açtım hemen.
-İyi akşamlar Ahu hanım. Buyurun telefon... Telefonun şifresi yokmuş. Son aramaların içindeki en üstteki numarayı aramanız gerekiyormuş.
-Anladım, teşekkürler. Siz burada bekleyin, biraz sonra telefonu götürürsünüz.
Kapıyı kapatıp odaya geri döndüğüm de koltuk da oturmuş Zümra ile karşılaştım.
-Üsteğmen Ufuk telefonunu gönderdi. Annen seninle konuşmak istiyormuş.
Zümra heyecanla yerinden kalkarken elimdeki telefonun ekranını açarak son aramalara girdim.
Güvenliğin söylediği gibi en üstteki numarayı tıklamadan önce gözüm alttaki aramalara takılmıştı.
Geneli erkek olsa da arada Makbule 'nin adına rastlamıştım. Dün tam dört kere konuşmuşlardı.
-Açmadı mı?
Zümra 'nın sesiyle telefona bakmayı kesip ona döndüm.
-Şimdi arıyorum.
En üstteki numarayı tıklayıp aradım. Birkaç çalmadan sonra telefon açılmıştı.
-Asker oğlum gittin mi kızımın yanına? Kızım nasıl? İyi mi? Güvende mı kızım?
-Hanımefendi sakin olur musunuz. Zümra güvende. Şimdi de telefonu Zümra 'ya veriyorum.
Telefonu Zümra' ya verdim.
-Canım ben odamdayım.
-Tamam abla.
Odama giderek camdan dışarıya baktım. Oturduğum daireden güvenlik kulübesi görünmüyordu ama yine de bakmak istedim.
Kimseyi göremeden geri dönüp yatağa oturdum.
Ufuk ve Makbule? İkisi ne alakaydı?
....
Odamın kapısının çalınması ile ayaklanıp kapıyı açtım.
-Abla annemle konuştum. Telefonu getirdim.
-Tamam canım. Ben annenin numarasını kendi telefonuma kaydediyorum. Benim telefonumdan istediğin zaman konuşabilirsin canım benim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİRAHA (FİNAL)
Espiritual[21.08.2021 - 03.05.2022] Sevdiğimiz kişiye olan aşkın büyüklüğünü ondan ayrılınca anlamak... #helalaşk 1. sırada (23.09.2021) #wattsy2021 1. sırada (27.09.2021) #kayseri 1. sırada (23.10.2021) #wattpad 1. sırada (07.01.2022) #istanbul 1. sırada (02...