Söz

6.5K 385 132
                                    

Selamun aleyküm 🍂🍂

Keyifli okumalar...🍭🍭

-Saçmalama Ahu, adamlar yoldalar geliyorlar.

-Umrumda değil.... Nerede şu telefon?

Buket' ı bosvererek oda da telefonumu aramaya koyuldum. Sonunda yatağımın üstündeki kıyafet yığının içinde bulmuştum. Rehberden hemen Ufuk 'un adını bularak arama tuşuna bastım.

-Ne oluyor burada?

-Aras ağabey, arayacakmış. Gelmesinler diyecekmiş.

-Buket bizi yalnız bırak.

Telefon tam açılmışken ağabeyim telefonu elimden alarak kendi kulağına koydu.

-Ne Ahu' su lan?

-...

-Yok bir şey. Nerede kaldınız diye aramış. Yengem çağırınca da bana verdi telefonu.

-...

-Kapat.

Telefonu kapatarak yatağın üstüne attı. Tek kaşını kaldırıp bana bakmaya başladı.

-Ne demek bu?

-İstemiyorsun. Ufuk 'u istemiyorsun. Sırf bazı şeyleri yanlış anladın diye yirmi gündür burnumdan getirdin. Sana açıklama yapmama rağmen beni görmezden geldin. Sana defalarca yemeğe geleceklerinden haberim yok dememe rağmen inanmadın.... O gün amcam seninle konuşunca şunu yaparım, bunu yaparım diye bir kenara çekildin. Ben senden bir şey istemedim. Sadece ama sadece yanımda dur istedim. Çok mu şey istedim yanımda durmuyorsun.

-O çocuğa güvenmiyorum. Seni çok üzecek.

-Neden böyle düşünüyorsun?

-Bilmiyorum... Bilmiyorum çok tuhaf ama böyle düşünmeme engel olamıyorum.

-Beni seviyor. Üzmez ki.

-Sevmediğini söylemedim. Seviyor. Bunu yanına gittiğimde anladım. Benim demek istediğim şey çok farklı... Neyse boşver. Ben her zaman senin yanındayım. O çocukla mutlu olacağına inanıyor musun?

-Şey, evet.

-Öyleyse ortada problem falan yok. Kalk kendine çeki düzen ver. O lavukla konuştum, birazdan gelirlermiş. Ha yok dersen onlar zaten şu sümüklü halini görüp vazgeçerler zaten.

-Ağabey!!!

-Üç dakikan var küçük hanım. Üç dakika içinde "insan" a benzeyip geliyorsun. Ha üç dakikayı geçti mi kapıdakileri geri yollarım. Ahu başkasına kaçtı derim.

-Yapamazssın.

-Öyle bir yaparım ki güzelim aklın şaşar. Hatta ve hatta rezil ederim müstakbel eşine ve ailesine.

-N. Nasıl?

-Derim ki sizin şu gelin adayınız saatlerce çikolatalı süt için tepinerek ağlıyor. Bence rezil etmek için çok güzel bir sebep.

Yanına giderek hemen sarıldım. Onunda karşılık vermesi ile iyice sokuldum.

-Ya ben de seni ciddi ciddi dinliyorum. Çok kötüsün.

-Sen de çok sümüklüsün. Fark etmedim sanma üstüme hep sümük bulaştırdın. O kadar ütüledim, pis cadı.

-Yenisini ütülerim.

-Boşver... Zaten ben içeriye geçince bazı lavukların kafasını ütüleyeceğim.

-Yaa, ağabey...





VİRAHA (FİNAL) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin