Tanıyorum

5K 335 88
                                    

Selamun aleyküm 🍂🍂

Keyifli okumalar...🍭🍭

-U. Ufuk...

Yere düşün çiçeği umursamadan yatağın üstüne geçip oturdum. Nasıl yollardı? Hangi hakla.

Delirecektim... Onunla o gün konuştuğumuz da, bitti demişti. Karşıma çıkmayacağını söylemişti. Şimdi de neler diyordu. Onca yasanandan sonra hangi cesaretle bunu yapardı.

-Ahuuu.

Kapının çalınıp adımın söylenilmesi ile hızlıca yerimden kalkıp elimdeki notu ve yerdeki siyah gülü alarak dolabın üst tarafındaki rafa attım. O gülle de o adamla da sonra hesaplaşacaktım.

Hızlıca kapıyı açtım.

-Efendim ağabey?

-Neredesin kızım sen. İki saattir sana sesleniyorum ama ses veren yok. Gelen kimdi?

-Ne kimdi?

-Zil çaldı ya Ahu.

-Ha şey o mu.... Güvenlik. Evet güvenlik.

-Bu saatte ne işi varmış bu saatte kapının önünde?

-Şeyden gelmiş.

-Delirtme de söyle kızım.

-D. Dosya. Evet dosya....

-Ağzından cımbız ile mı laf alacağım Ahu? Anlat insan gibi. Dosya ne alaka?

-Bizim Makbule bana dosya göndermiş.

-Neden?

-Ne neden? Bazı günler evde de dosya inceliyorum.

-Saçma.

-Pardon nesi saçma? Sen eve hiç iş ile ilgili bir şey götürmüyor musun?

-Götürüyorum. 

-Eee, öyleyse niye beni sorguya çekiyorsun? Hayır yani anlamıyorum niye sorguya çekilmiş gibi hissediyorum.

-Saçmalama... Hadi gel çay içiyoruz. 

-Tamam geldim. Hadi gidelim.

Ağabeyimi itekleyerek hemen odadan çıkarıp kapıyı kapattım. Salona geçtiğimiz de Meliha yenge ve minikleri görmüştüm.

-Barış ağabeyler nerede?

-Buğra 'nın bezi bitmiş, onu almaya gittiler.

-İnternetten sipariş verirdik, gece gece çıkmasaydılar keşke.

-Bir şey olmaz. 

Masal' ı uzandırdıklari koltuğun diğer ucuna geçerek minik hanım ile oynamaya başladım.

Ailem, sevdiklerim buradayken o adamı ya da o gönderdiği güzel siyah gülü düşünmeyecektim.

Küçük hanım etrafına gülücükler saçarken adımı duymamla kafamı kaldırdım.

-Hı?

-Kahve içer misin?

-O. Olur. Ağabeyim nerede ona da yapayım?

-Uyuyacağım diyerek içeriye girdi.

-Anladım. Sen minik hanımın da yanında durursun, ben beş dakikaya hallederim.

-Ben hallederim. Siz hala, yeğen takılın.

Meliha abla giderken Masal' ı kucağıma salonda dolanmaya başladım.

VİRAHA (FİNAL) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin