Sevgime

4.8K 337 39
                                    

Selamun aleyküm 🍂🍂

Keyifli okumalar...🍭🍭

-Saçmalama. Yok öyle bir şey. Sakın ama sakın bana mesaj atma. Evime çiçek gönderme, not gönderme. Sal beni. Rahat bırak beni.

Telefonu suratına kapatıp yerime geçip oturdum. Sabah sabah delirtmişti.

-Salak, salak. Bir de tanıyorum diyor. Hah görmezden gelirdin diyor. Gerizekalı, hergün kapıma çiçek gönderirken nasıl görmezden gelirdim?

Çalan kapı derin bir nefes alarak gel dedim.

-Ahu hanım, bakanlıktan gelen resmi bir yazı vardı.

Dün gönderilen yazıyı incelemiştik. Gerekli raporları doldurup geriye yaslandım.

-Öğleden sonra emniyet amirinin yanına gitmeniz gerekiyor. Cansu Şen davası ile ilgili.

-Aklımda. Başka bir şey var mı? Öğle arası saati gelmiş, başka bir şey çıkmadan yemek yiyelim.

-Yok.




....



Yemek yerken gelen telefon ile ayaklanıp verilen adrese gittik.

Trafik kazasında olay yeri incelemesi yapıp kalan işleri resmi ekiplere bırakıp adliyeye geçmiştik.



UFUK 'DAN


-Bugün biraz geç geleceğim. Yemeğe beni beklemeyin.

-Niye oğlum? Psikolog randevun mu uzun sürecek?

-Yok, hayır. Başka işlerim var. Onları halletmem lazım.

-Dikkat et, bizi habersiz bırakma.

-Görüşürüz. Allah'a emanet ol annem.

Annemle vedalaşıp kliniğin yolunu tuttum.

Randevu sıram geldiğin de içeriye girmiştim. Bir an önce şu raporu alıp Diyarbakır' a Ahu 'nun yanına, görevimin başına dönmek istiyordum.

-Nasılsın Ufuk?

-İyiyim. İlk günlere göre bayağı fark var. Birkaç seans sonra sanırım o raporu alacağım... Ama korkuyorum.

-Neyden korkuyorsun?

-Ahu 'yu... Onu görürsem yine aynı şeylerin olmasından korkuyorum... Ya yine başa sararsam? Çok korkuyorum. Öyle devam ederse ben ondan nasıl bir şans isterim?

-Korkularını anlıyorum ama yaşamadan bilemeyiz. Ama geçen hafta ki konuşmamızdan anladığım kadarıyla Ahu ile tekrar bir arada olma şansınız çok yüksek.

Ahu... Geçen haftadan beri hergün güller gitmeye devam ediyordu. O gün evime yollama dediği için Makbule aracılığı ile adliyeye gönderiyordum.

Makbule 'nin dediğine göre gülleri de notları da evine giderken götürüyordu.

-Gülümsüyorsun.

-Ahu, ona gönderdiğim gülleri atmıyor. Evine götürüyor. Şimdi diyeceksin ki nereden biliyorsun evine götürdüğünü. Bizim yüzbaşının eşi ile arkadaşlar o evdeki çiçekleri görmüş.... Bu haberi aldığımdan beri hep böyle gülümsüyorum.

Uzun uzun konuştuktan sonra seansın bitmesine daha vardı ama ayaklandım.

-Bu günlük bu kadar yeterli olsun lütfen.

VİRAHA (FİNAL) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin