Selamun aleyküm 🍂🍂
Keyifli okumalar...🍭🍭
-Görkem?
-Güzelim sonra konuşalım mı? Ufuk 'un ayak da kalmaması gerekiyor.
-Geçin.
Ebru kenara çekilirken ikisi içeriye geçmişti.
-Biliyordun. Onun buraya geleceğini bildiğin için buraya gelmem için ısrar ettin değil mi? Sırf burada kalmam için yalan söyledin.
-Hayır. Yok öyle bir şey. Bu gece hastane de kalacaklar diye biliyordum. Bilseydim sana söylerdim ya da burada kal diye ısrar etmezdim.... İçeriye geçelim mi?
-Sen geç, misafirin var. Hem kocan da geldiğine göre gitme vaktim geldi.
-Hayır, olmaz. Bu saatte izin vermem.
-Ebru , lütfen anla beni.
-Bu gece vakti nereye gideceksin?
-Bulurum bir otel. Ya da yola çıkarım, sabah olmadan Diyarbakır' a varmış olurum.
-İzin vermiyorum. Gidemezsin bir yere.
-Ebru dedim....
-Yemin ederim ağabeyimi ararım bu saatte yollara düşeceğini söylerim.
-Afff.... Ebru bu evde kalamam, anla beni. O içerdeyken burada kalmamı nasıl söylersin?
-Lütfen... O salonda kalır, biz de misafir odasında uyuruz ikimiz.
-Olmaz, yarası var.
-Onu düşünüyorsun yine.
-Ebru, içerideki adam asker. Onun yerinde başka biri olsa yine böyle konuşurdum. Biz kötü şeyler yaşadık ama mesleği konusunda hakkını yiyemem.
-Tamam. Sen misafir odasına geç. Ben örtü falan götüreyim salona.
-Sabah erkenden gideceğim.
-Dediğin gibi olsun bakalım.
Başımı sallayıp Ebru 'yu arkamda bırakarak misafir odasına geçtim. Odadaki yataga geçip oturdum.
Yıllar sonra aynı ortamdaydık. Aynı evde... Aynı çatının altında.
EBRU 'DAN
-Geçmiş olsun.
-Sağol Ebru. Kusura bakma gece gece rahatsız ettim. Kocana otelde kalırım dedim ama dinletemedim.
-İyi ki dinletememişsin. Hem ne rahatsızlığı? Ben sadece taburcu olacağını bilmiyordum. Seni görünce şaşırdım, daha doğrusu şaşırdık.
-Bilseydim gelmezdim.
-Ahu nerede?
Görkem' in sorusuyla ona döndüm.
-Misafir odasında. Gitmek için diretti ama zor da olsa ikna ettim. Gerçi sabah erkenden gideceğim diyor.
-Ben gideyim. Ahu da rahat etsin.
-Delirtme lan beni. Yat , zıbar şurada. Güzelim yatak için ne getirilecekse getir de ilaçlarını içip uyusun.
Yatak odasına geçerek dolaptan yastık, örtü alarak salona geri döndüm.
Birkaç dakika için de Ufuk 'un yatağını hazırlayıp bir bardak su getirerek Ufuk 'a verdim.
Ufuk, Görkem' in gösterdiği ilaçları içtikten sonra Görkem ile odadan çıkmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİRAHA (FİNAL)
Spiritual[21.08.2021 - 03.05.2022] Sevdiğimiz kişiye olan aşkın büyüklüğünü ondan ayrılınca anlamak... #helalaşk 1. sırada (23.09.2021) #wattsy2021 1. sırada (27.09.2021) #kayseri 1. sırada (23.10.2021) #wattpad 1. sırada (07.01.2022) #istanbul 1. sırada (02...