Zaman

4.9K 380 131
                                    


Selamun aleyküm 🍂🍂

Keyifli okumalar...🍭🍭


3 YIL SONRA





-Ayy yenge vallahi yeter da.

-Sus kız. İyi dinle beni. Aman kimsecikler kanma oralarda. Biri bir şey söylerse hemen ara bizi, geliriz yanına.

-Canım yengem bilmem farkında mısın savcı olarak Diyarbakır 'a gideceğim. Kim ne yapabilir biricik yeğenine? Nefeslerini keserim vallahi.

-Olsun sen yine de dikkat et. Kuzum silahın ne zaman gelecekmiş?

-Bilmiyorum, sanırım görev başına gitiğim de gelir.

-Aman iyi. Gelsin de başka bir şey istemem.... Kalın kazaklarını falan da aldın mı? Oraların soğuğu buraya benzemez. Donar kalırsın maazallah.

-Aldım yenge. Bak vallahi sabahtan beri bu kaçıncı saymayı bıraktım. Hadi sözüme inanmıyorsun kendin baktın valizlere.

-Aman ben de akıl mı kaldı.... Başka meslek mi yoktu kalkıp savcı oldun? Güzel kızım avukatlık neyine yetmedi.

-Yenge lütfen...

-Bir şey demedim. Sen iyi ol, mutlu ol yeterli. Yemek kısmıştır, ben bi bakayım.

-Tamam yenge.

Yengem salondan çıkarken geriye yaslandım.

Yarın sabah Diyarbakır 'a gidecektim. İlk görev yerimdi.

Gecikmeli de olsa hayalim olan savcılığı elde etmiştim.

Önce yazılı, sonra da sözlü mülakattan geçerek iki yıllık stajyer savcılık sürecine başlamıştım.

İki yıl boyunca kimi zaman İstanbul 'daki davalara, kimi zaman da ülkenin çeşitli illerine davalar için gitmiştim.

Zorlu da olsa iki yıllık süreci bitirmiştim. Bir ay önce de resmi olarak savcı olmuştum.

Doğu görevimi de Diyarbakır da yapacaktım. Atamam oraya çıkmıştı. Sonuçlar açıklanınca ağabeyim ile Diyarbakır 'a giderek ev tutmuştuk.

Doğu görevi için en az iki yıl kalacaktım. Tabi bu süre üç yıla kadar da çıkıyordu. Sadece ikinci yıldan sonra atama olabilirdi. (Madde 19- (Değişik:RG-16/06/2000-24081) (Mülga ibare:RG-8/2/2013-28553) (…) birinci bölgeler ile ikinci ve üçüncü bölgelere ad çekme ile atananlar, bu bölgelerde en çok üç yıl hizmet görürler ve iki yıl geçmedikçe başka bir bölgeye atanmaları yapılmaz.)

Yarın gideceğim için bugün hep birlikte amcamlarda akşam yemeğini yiyecektik.

Şu geçen üç yıl benim açımdan sınav vs. ile geçerken ailem de herşey yolundaydı.

Buket.... Geçen yaz aylarında aynı hastanede çalıştığı doktor arkadaşı Mert ile  evlenmişti. Aralarındaki ilişkiyi ilk bana söylemişti. Zamanla ailedeki herkese söyleyince iş ciddiye binmişti ve evlenmişlerdi. Mert gerçekten iyi biriydi. Birbirlerine çok yakışıyorlardı. Allah mutluluklarını daim etsin inşallah.

Barış ağabey ve Beyza yenge... Onlar da gerçekten çok mutluydular. Çekirdek ailelerini geçen yıl minik mucizeleri ile taçlandırmışlardı. Minik Buğra annesi ve babasının karışımıydı. Gözü birine benziyorsa , burnu diğerine benziyordu. Huyları mı? Herşeyini deli anasından ve babasından almıştı. Daha bir yaşında olmasına rağmen annesi ve babasını parmağında oynatıyordu. Sanırım ileride Buğra ilişkine çok çektirecekti.

VİRAHA (FİNAL) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin