Selamun aleyküm 🍂🍂
Keyifli okumalar...🍭🍭
-Arkadaşlarının yanına mı gitti?
-Evet, sana söyleyecekmiş uyuduğun için uyandırmamış.
-Anladım.
Sandalyeyi çekerek oturdum. Daha dün, sabahleyin ağabeyimlere gideriz diye konuşmuştuk. Şimdi de haber vermeden arkadaşları ile buluşmaya gitmişti.
İnadına mı yapıyordu, amacı beni delirtmek miydi anlamıyordum?
-Ne oldu kızım?
-Bir şey yok. Sadece dün, bugün bizimkilere gideceğimizi konuşmuştuk ama şimdi arkadaşları ile buluşmaya gitmiş.
-Ah be kuzum, haberim yoktu. Belki unutmuştur. Arayıp haber verelim gelsim, siz de gidin.
-Boşver anne, Kahvaltıdan sonra giderim ben.
-Beraber gidelim. Hem yengenleri görmüş olurum.
-Tamam anne.
Kahvaltıdan sonra hazırlanarak beraber evden çıkmıştık.
Nesrin anne taksiye binelim diye ısrar etse de otobüse binerek evimizin olduğu sokağa gelmiştik.
Yol ağzındaki pastaneden tatlı alarak amcamların ziline basmıştık.
Kapıyı yengem açmıştı.
-Ahu?
-Sürpriz.
Poşeti Nesrin anneye vererek hemen yengeme sarıldım. En son ağabeyimin düğününde görmüştüm.
Kaç ay olmuştu, bir ay mı iki ay mı?
Uzun uzun sarıldıktan sonra geri çekildiğimde yengemin ağladığını gördüm.
-Yenge, ağlama lütfen. Bak yoksa ben de ağlayacağım.
-Ne yapayım tutamadım birden kendimi. Hergün görüntülü konuşsak da canlı kanlı karşımda görmemle aynı değil.
-Yenge yaaa.
Yanımızdan gelen öksürük sesi ile ağlaşmamıza ara vermiştik.
Kafamı çevirip baktığım da Nesrin anne yüzünde gülümseme ile bize bakıyordu.
-Hoşgeldin Nesrin.
-Hoşbuldum.
-Ayak da kaldık. Hadi salona geçelim.
Hep beraber salona geçtiğimizde evdeki sessizlik dikkatimi çekmişti.
-Yenge amcam yok mu?
-İşe gitti. Beyza bugün evde. Birazdan gelir. Meliha, Buket ve ağabeyin onlarda işteler. Geleceğinizden haberimiz olsaydı işlerini ayarlarlardı.
-Sürpriz yapmak istedik.
-Akşama görürsünüz zaten. Bu arada Ufuk oğlum nerede? Yine izin alamadı mı? Tek başına mı geldin sen?
-Yok beraber geldik. Onun halletmesi gereken bazı işleri var. Ayarlayınca gelecek.
Nesrin anne ile göz göze gelince mahçup bir şekilde başını eğdi.
-İyi bari, akşam yemeğini beraber yeriz.... Siz oturun ben çay koyup geliyorum.
Yengem ayaklanıp mutfağa giderken eşarbımı çıkarıp kenara koydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİRAHA (FİNAL)
Espiritual[21.08.2021 - 03.05.2022] Sevdiğimiz kişiye olan aşkın büyüklüğünü ondan ayrılınca anlamak... #helalaşk 1. sırada (23.09.2021) #wattsy2021 1. sırada (27.09.2021) #kayseri 1. sırada (23.10.2021) #wattpad 1. sırada (07.01.2022) #istanbul 1. sırada (02...