Kayıp

43.7K 849 196
                                    

Selamun aleyküm 🍂🍂

Keyifli okumalar...🍭🍭

Başlama tarihlerini buraya alalım.✏

-Amca ben seni sonra arayayım mı?

-...

-Tamam. Ağabeyime de haber verirsin. Ben akşam otele geçince ararım onu. Şimdi Ali beyin yanına gitmem lazım.

-...

-Görüşürüz. Allah'a emanet olun.

Telefonu çantama koyup yanımdaki şoför ile olay yerini inceleyen avukatın yanına gittim. Diğer avukat Ali bey elindeki kağıtlara bakarak kendi kendine konuşuyordu.

Onların yanına gitmiş olduğumu fark etmiş olacak ki başını kaldırmadan konuşmaya başladı.

-Ahu hanım, çevreyi dolaşın. Şüpheli gelen neler var öğrenelim. Biz de diğer yöne gidiyoruz. Bir saat sonra tekrar burada buluşuruz. O şerefsizler mühebbet yemek zorundalar.

-Hemen Ali bey.

Arabaya geçip olay yeri poşetlerinden ve kamera alarak ormanlık alana doğru yürümeye başladım.

Şu an resmi olarak Kayseri' de değildik. Hatta incelemeye geldiğimiz olay yerinin davasının son duruşması da iki gün önce yapılmıştı. Ama Ali bey ikna olmamıştı. Biz de dün mesai bitiminde buraya gelmiştik.

Daha doğrusu ben direkt buraya gelmiştim. Ali bey ve şoförü Nevşehir üzerinden gelmişlerdi.

Şöyle ki zanlının ailesinin arkası bayağı sağlam olduğu için kendimizce böyle birşey planlamıştık.

Geldiğim yol boyunca etrafı inceleyip çeşitli fotoğraflar çekmiştim. Gerçi pek birşey bulduğum söylenemezdi.

Cinayet daha doğrusu göz göre göre işlenen bir kadın cinayetiydi. Defalarca uzaklaştırma ve koruma talebinde bulunmasına rağmen hiçbir şey yapılmaması üzerine ölen bir kadın vardı.

Ortalama olayın üzerinden bir ay geçmişti. Çevrede delil ya da benzeri bir şey bulmak çok zordu. Defalarca yağmur yağmıştır buralarda.

Yürümekten yorulmuştum. Yanımdaki şişeden birkaç yudum su içip kenar da gördüğüm taşlardan birinin üstüne oturup çektiğim fotoğraflara daha doğrusu olaydan sonra çekilen fotoğraflarla karşılaştırmaya başladım.

Off... Gerçekten off. Olaydan sonra herşey temizlenmiş gibiydi. Şerefsiz söz de insan herşeyi planlamıştı. Ortada delil namına birşey yoktu.

Normal de İstanhul' da yaşamasına rağmen olay günü Kayseri' ye geldiği havaalanı kayıtlarında görünüyordu. Ama ne hikmetse olayın gerçekleştiği saatte bir bar da olduğu saat ve mekan olarak görgü tanıkları doğruluyordu.

Havanın kararmaya başladığını fark edince yerimden kalktım. Bir an önce Ali beyin yanına gitmeliydim. Zaten saat de geç olmuştu. Muhtemelen kerahet vakdi girmişti. İkindi namazını kaçırmıştım.

Elim boş dönüyordum. Af Allah'ım af. Kamerayı boynuma asıp geldiğim yolu geri gitmeye başladım.

...


Neredeyse bir saattir aynı yer de dolanıp duruyordum. Bir kaybolmam eksikdi. Koca ormanda nasıl geldiğim yolu bulacaktım?

Her şey, pardon her yer ağaç doluydu. Farklı ağaçlar da yoktu ki çevre de orayı başlangıç noktası alıp yürürdüm en azından.

VİRAHA (FİNAL) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin