KARIŞIK BİLGİLER

2.4K 40 1
                                    

Yeşil Elma Kilo Verdirir Mi ?

Heralde elma sevmeyen pek yoktur içimizde. gerek kırmızı elma gerek yeşil elma olsun büyük küçük herkesin tükettiği bu mucizevi meyve yağ yakmak adına çok büyük etkene sahiptir. İlk olarak yeşil elma kilo vermek için birebir ve kanıtlanmış bir etkiye sahip.

Yeşil elmaya rengini veren şey kilo vermek içinde gayet etkili. Diyet yapanlar için her diyetisyenin ara öğün olarak tavsiye ettiği yeşil elma kilo verdirir mi ? diye soranlar evet verdirir cevabını almaktadır. Evet gerçekten kilo verdirir, verdirir demek sadece yeşil elma yiyerek zayıflama değildir. Yeşil elma kilo vermeye gerçekten yardımcı olmakta. Bir diğer özelliği ise elmanın içindeki asit mikro organizmalar sayesinde bağırsakların çok sağlıklı bir biçimde çalışmasını sağlamakta. Özet geçmek gerekirse Yeşil elma direk olarak kilo vermeye yaramasa da yardımcı bir besin olarak dikkatleri üzerine çekmeye devam ediyor.

Yumurta Kilo Verdirir Mi?

Yumurta kilo verdirir mi desek herhalde şaşırırdınız. Ancak yumurta kilo verdiren besinler arasında yer almaktadır. Yanlış bilinen ve yıllarca bu yüzden kilo aldıran bir besin olarak uzak durulması gerektiği söylenen yumurta bilimsel olarak aklandığını rahatlıkla söyleyebiliriz.

Bu gün bir çok diyetisyen hastalarına yumurta odaklı diyet programları hazırlamakta ve hastaların kilo vermelerine yardımcı olmaktadır. Yumurtanın tok tutma özelliği ve yapısında bulunan proteinler kilo verirken sarkma sorununu da önlemektedir. Bu konuda araştırma yapan bir çok bilim insanı anne sütünden sonra protein olarak en zengin besinin yumurta olduğu konusunda hemfikir.

Yumurtanın tok tutucu özelliğinden yararlanılarak diyet programlarına dahil edilmesi yanlış bilinen bir gerçeği de su yüzüne çıkardı. Sabah kahvaltılarında tüketilen yumurtanın gün içerisinde daha az acıkmanıza sebep olması ve buna bağlı olarak aldığınız kalorilerin düşürülmesi yönünde geliştirilen diyet programları bu gün bir çok diyetisyen tarafından uygulanmış ve bir çok habere konu olmuştur.

Metabolizmayı hızlandırmak aynı zamanda spor faaliyetleriyle de gerçekleşmektedir. Düzenli bir şekilde yapılan spor egzersizleri, yürüyüş ve koşular bazal metabolizmanın hızını arttırır. Böylece zayıflama gerçekleşir.


Squat Egzersiziyle Zayıflamak

Squat egzersizi; pilates topuyla yapılan bir egzersiz çeşididir. Squat egzersizi pilateste kullanılan ve pilates egzersizleri içinde popo sıkılaşmasını ve selülitlerin yok olmasını sağlayan bir egzersiz tekniği olmasıyla dikkat çekmektedir. Squat hareketi sayesinde bel ve popo bölgenizde incelme hissedecek ve böylece o bölgedeki oluşan yağların giderek zayıfladığınızı fark edeceksiniz.
Squat egzersizi ile zayıflamak için ihtiyacınız olan tek gereç bir pilates topu olmaktadır. Squat egzersizini yapmak için pilates topunu yere koyun ve pilates topuna arkanızı dönün. Ardından da sağ bacağını arkadan pilates topunun üzerine koyun. Biraz çömelin ve bacağınızı pilates topunun üzerinde ileri geri yaparak egzersize başlayın.
Squat egzersiziyle zayıflamak için yukarıda belirttiğimiz şekilde egzersizi her gün düzenli olarak yaptığınızda zayıfladığınızı göreceksiniz


Simit zayıflatırmı?

Çok masum gözüken bu vazgeçilmez lezzet o kadar da masum değildir!

Üzerindeki susam simidin hem kalorisini artırır hemde yağ oranını…

Yaklaşık 40gramlık bir simitte 250-300 kalori bulunmaktadır ve bir simit için 2 saat 15 dakika yürüyüş yapmak gerekir. Bunun yanınada simit için zamanlamada çok önemlidir.

Eğer ki öğle arasında tüketiyorsanız; çeyrek simitle birlikte ayranda tüketirseniz tokluk hissinin süresini uzatmış olursunuz. Eğer ki sabah tüketicekseniz tek başına tüketmemelisiniz. Yeşillik ve yumurtayla sağlıklı bir öğün haline getirebilirsiniz. Akşam vakitlerinde ise tüketmek biraz sakıncalı olabilir çünkü vücut sabah yediklerini enerji olarak alır akşam ise yağ olarak depolar..

ETKİLİ ZAYIFLAMA HAREKETLERİ

Zayıflamak için yapılan birçok hareket ve egzersiz bulunmaktadır. Yapılan bu zayıflama hareketlerinden bazıları daha az kilo verdirirken bazıları hem daha çok yağ yakılması hem de daha çabuk kilo verilmesine yardımcı olmaktadır.
En etkili zayıflama hareketlerinden ilki göbek eritme hareketleridir. Şınav çekmek, yere eğilip kalmak ve buna benzeyen egzersizler göbek eritmeye yardımcı olmaktadır. Diğer bir zayıflama hareketi ise; bel ve basen çevresiyle yapılan zayıflama hareketleridir. Bel ve kalçaların döndürülmesi durur vaziyette koşu yapmak basen ve bel bölgelerinin incelmesini sağlamaktadır.
En etkili zayıflama hareketlerinden en fazla uygulananlar ise; bisiklet sürmek ve yürüyüş yapmaktadır. Bisiklet sürülürken ve yürüyüş yaparken kişinin tüm vücudu işlev halindedir. En etkili biçimde zayıflamayı sağlayarak düzenli kilo verimine yardımcı olur..

Şişman Kız (zayıflama)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin