Bir çok kişi için, zayıflama denildiği vakit; oldukça zor bir kelime anlayışı akıllara gelmektedir. Peki, gerçekten de zayıflamak bu kadar zor mudur? O kadar yol ve yöntem, zayıflama aşamasın da uygulanmalı mıdır? Daha rahat bir biçim de, kısa süre içerisin de kilo verilmesi mümkün değil midir?
Bunlara benzer bir çok soru sorabiliriz. Lakin, temel olarak verilecek cevap; aslında biraz şaşırtıcı olsa da evet, kolaydır. Eğer, aşırı bir obezite sorununuz yok ise; bi hastalığınız yoksa kilo almanıza neden olan unsurlar yok ise; kilo vermeniz oldukça kolaydır. Bunun için, tek yapmanız gereken öncelikli olarak; kilo vermenize inanmaktır. Eğer, inanır ve bu doğrultu da ileride oluşabilecek kilo sorunlarının nelere neden olabileceğini düşünür iseniz, kilo vermeniz daha rahat bir hâl alacaktır. Unutmayın; kilo vermek için gerekli olan en temel unsur inanmak, beyinsel olarak kendinizi hazırlamaktır. Eğer, kısa süre içerisinde kendinizi buna inandırır ve hazırlar iseniz; sadece günlük yapacağınız düzenli bir spor yada bazı ufak yürüyüşler dahi, sizlere kilo verme konusunda ciddi anlamda yardımcı olacaktır.
Bunun yanı sıra, düzenli olarak beslenme konusunda da bilinçli bir biçimde hareket eder iseniz, sorunsuz olarak kilo vermeniz, vücudunuzu daha Sağlıklı bir hale getirmeniz, mümkün olacaktır. Özetle, iki temel unsur yer almaktadır. Bunlar; inanmak, ve spor yada beslenme konusunda düzenli, bilinçli bir biçimde hareket etmektir.
merabalarr :) arkadaşlar buarada şu spor beni bitirdi ya eğiliyorum yere bişey almak için sızlıyo belim falan haha görmeniz gerekiyo yaa 70 yaşındaki nineler gibi yürüyom :)))))))) bacaklar çok ağrıyo zaten yarın amcamlara gidicem bugunluk spor bu kadar yeter ordada 2-3 saat havuza girerim artıkk :) he bide sabah kahvaltısı olarak 2 haşlanmış yumurta yedim aslında spordan sonra yiyodum yemeği ama bugun babamın ısrarı yüzünden spordan önce yedim spordan gelince acıktım tabi hep onun yüzünden oldu :) öğleye doğru domates salatalık yedım 1 tane :) 5 gibi de akşam yemeği olarak yani bi tabak yoğurt yedim :) akşam zaten 6 dan sonra yemiyorum hiçbişey :) ordan bakınca az gözüküyo ama cidden şişiyosunuz bile :) hep su sayesinde ya :)
bakın şimdi şöyle düşünün ;
75 kiloluk bi insanın günlük kalori ihtiyacı = 2000 kalori
siz bundan daha fazla alırsanız kilo alırsınız
daha az alırsanız kilo verirsiniz
yani 2000 kalori ihtiyacın var ama sen o 2000 i hiç almadığını düşün
1000 kalori de vucudun yakıyo günlük zaten
3000 kalori etti bide spor falan yapsan 500 de orda harcasan 3500 kalori bi günde harcarsın 2 gün hiçbişey yemesen 7000 kalori yani bi kilo yapıyo. tabi çok sağlıklı değil yani hiçbişey yememek ama yani verilmiyo diye bişey yok. İMKANSIZ DEĞİL yani kısacası isteyen insan yapar.
BENİM UYGULADIĞIM DİYETİN KALORİSİNE BAKARAK HESAPLAYALIM. (MATEMATİĞİM KONUŞUYO HAHA:))) )
SABAHLEYİN İKİ YUMURTA : 75+75 = 150 KALORİ
DOMATES = 18
SALATALIK = 2
YOĞURT = 100
SÜZME PEYNİR Bİ 3 DİLİM =30+30+30=90BUNLARI YEDİM BUGUN ARKADAŞLAR GÖRDÜĞÜNÜZ GİBİ BIRAK 2000 İ 500 ÜN BİLE ALTINDA
360 KALORİ YA ? BİDE BEN AKŞAMSABAH 2 SAAT BİSİKLET VE 2 SAAT YÜRÜYÜŞ YAPIYORUM. BU ZATEN 750 YAKIN KALORİ YAKIYO. YEŞİL ÇAY İÇİYORUM SU İÇİYORUM YANİ GÜNLÜK BENİMDE 2000 FAZLADAN YAKIYO VUCUT. E ZATEN 1 HAFTADA 2 KİLO VERİLİYO MANTIKSAL OLARAK UYGULANDIĞINDA. BİDE EGZERSİZLERİ İÇTİĞİMİZ SULARI FALAN DÜŞÜNÜN :)
BİDE ŞEY BU BUGUNE AİT Bİ LİSTEYDİ:) HERGÜN DEĞİŞİYO:)YA ÇOK KONUŞTUM HARBİDEN :)) BEYNİM AĞRIDI YA BİDE AÇLIK HİSSETMİYORUM AMA BÜNYEM PEK ALIŞIK DEĞİL YA BAŞ AĞRISI VAR BİRAZCIK:) ARKADAŞLAR NORMALDE GECE 3 DEN ÖNCE UYUMUYODUM ŞİMDİ EN GEÇ 10.30 DA YATAKTAYIM :))) HEM ÇOK YORULUYORUM SPORDAN HEMDE SABAHLARI 7 DE UYANIYORUM. BENCE HAZIR YAZ TATİLİNDEYKEN GİİDN YÜRÜYÜŞE. KIŞIN HAVA SOĞUK OLCAK. YAĞMUR ÇAMUR. DERS. ÖDEV. AKŞAMLARI ZATEN HAVA ERKEN KARARIYO. HE BİDE KİLO VERDİKTEN SONRAKİ İLK 6 AY ÖNEMLİYMİŞ :) BEN BİRAZ DANS EDİYİM
LMFO champagne showers featuring natalia kills dinleyerek dans etmek çokkk zevkli :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şişman Kız (zayıflama)
Random"Gelecekteki biz daha sağlıklı, mutlu ve ince. Gülüyor, eğleniyor, kıyafetleri içerisinde adeta parlıyor". BİLİNÇLİ Bİ ŞEKİLDE ZAYIFLAMAK İÇİN OKUMALISIN :) AŞK HIKAYESI DEGILDIR BILINCLI BIR ŞEKİLDE ZAYIFLAMA KITABIDIR. UNUTMAYIN ASK HIKAYELERINI...