GÜNAYDIN HERKESE :) BUGUN ÇOK GÜZEL Bİ SABAH TAM OLARAK 7 GÜNDÜR DİYET YAPIYORUM VE BU SABAH TARTILDIĞIMDA 2 KİLO VERDİĞİMİ GÖRDÜM :) NORMALDE ZATEN YEDİĞİNİZ YEMEKLERİ HER GÜN AZALTSANIZ HAFTADA 1 -1.5 KİLO ARASINDA VERİRSİNİZ. AYNAYA BAKINCA MUTLU OLUYORUM ÇÜNKÜ TARTIDA KİLO VERMİŞ GÖZÜKSEMDE AYNADA Bİ 5 KİLOYA YAKIN VERDİĞİMİ GÖREBİLİYORUM ŞÖYLE BİŞEY VAR ARKADAŞLAR DİREK OLARAK KISA SÜREDE TARTIDA DEĞİŞİM GÖRÜRSENİZ BÜYÜK İHTİMAL BU KASLARINIZDAN GİTMİŞTİR BİLİYOSUNUZ VUCUDUMUZUN GENİŞ Bİ KİTLESİ SU DAN OLUŞUYO. SU DA KAYBETMİŞ OLABİLİRSİNİZ. AMA SİZ AYNI KİLODA VE YA Bİ İKİ KİLO AZ ÇIKIYOSANIZ AMA AYNADA KENDİNİZDEKİ DEĞİŞİMİ GÖRÜYO, YADA SPORA DİYETE BAŞLAMADAN ÖNCEKİ FOTOĞRAFINIZLA KARŞILAŞTIRDIYSANIZ FARKI ÇOK BARİZ Bİ ŞEKİLDE GÖRÜRSÜNÜZ. YA 7 GÜNDE OLURMU ÖYLE BİŞEY DEMEYİN. GERÇEKTEN OLUYO İMKANSIZ DİYE BİŞEY YOK BİLİYORUZ. AMA TABİ BEN ÇOK AŞIRI DERECE SPORA YÜKLENİYODUM DEDİĞİM GİBİ :) SU ÇOK İÇİN BAKIN ŞÖYLE BİŞEY VAR SU AZ İÇERSENİZ ŞİŞMANLARSINIZ. NASIL YA DİYOSUNUZ ŞİMDİ AÇIKLIYIM. ; ARKADAŞLAR VUCUDUNUZ UN SU İHTİYACI VAR VE SİZ günde 2-3 bardak su içiyosunuz diyelim. vucut az su alımına karşı bu aldığınız suyu hemen depoluyor. yüzünüze göbeğinize kalçanıza falan. ödem oluşuyo işte. 8-10 bardak arası su tükettiğinizde bu su metabolizmanızı harekete geçirerek yağları parçalıyo. yani siz spor yapıyosunuz gece ve uyuyosunuz diyelim. siz spor yapıp yattıktan sonra metabolizmanız çalışıyor ama şöyle bişey var sizin yaptığınız sporun diyetin işe yaraması için su gerekiyo. vucuttan atacağınız her 1000 kalori için 1 litre suya ihtiyacnız var. he bide ne kadar çok tuvalete çıkarsanız o kadar iyi. çünkü yağlar öyle atılıyo. bide terlerseniz falan. :) spordan geldim bugun 8 de çıktım 10 da eve geldim ya aslında sabah sporunda yorulmuyorum aksine çok zevkli yani acıkmıyorum su içiyorum spor yaparken hani sporu bitiriyimde eve gidip yiyim diye düşünmüyorum su çok içtiğim için tok oluyorum yürürüm yanı öğlene kadar falan ama sıkıcı oluyor ya tek başına. aslında müzik dinlesem iyi olurdu da bisiklet sürerken tekere takılıp kulaklığım parçalandı o yüzden müzik dinleyemiyom kulaklık da alıcam bugun. biliyosunuz istanbuldayım avrupada oturuyorum ama bugun anadoluya pendiğe gidicem amcamlara:) yengemin kızı benle yaşıt sürekli bizi kıyaslardı geçen senelerde falan sinir olurdum bu sene istanbula taşındık ya ondan biraz daha samimi olduk yani sinir olmuyorum ona artık :))) bugun yüzücem çünkü akşamleyin yürüme şansım olmucak alışverişe falan gideriz ev kalabalık falan yürümem :) pazar gününe kadar ordayım bol bolll bölümler gelicek :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şişman Kız (zayıflama)
Random"Gelecekteki biz daha sağlıklı, mutlu ve ince. Gülüyor, eğleniyor, kıyafetleri içerisinde adeta parlıyor". BİLİNÇLİ Bİ ŞEKİLDE ZAYIFLAMAK İÇİN OKUMALISIN :) AŞK HIKAYESI DEGILDIR BILINCLI BIR ŞEKİLDE ZAYIFLAMA KITABIDIR. UNUTMAYIN ASK HIKAYELERINI...