Kilonuzu doğal yoldan vermek için 10 ipucu

8.5K 113 1
                                    

1.Kilo vermeye tarih vermeyin,
Kilo verme diyet programına girecekseniz bu sadece içsel geriliminizi artırmaya yarar. Bu süreçte rahat olmanızda fayda var. Kilonuzu sabit ve sürekli verdiğiniz kiloları koruya bilmek için hedeflediğiniz kiloda kalmaya çalışın.

2.Hedeflerinizden şaşmayın
Hedef kilo vermek ise bu işe tam anlamı ile odaklanın . Size uygun ola hedeften uzaklaşmayın hedefinize giden yolun takip edin.

3. Bir anda hayatınızı değiştirmeyin
Kilo vermenizi kolaylaştırmak bir anda bütün yaşamını değiştirmek değil bu hedefe giden yolda emin adımlar ile gitmenizdir. Bunun için hayatı yavaş değişimler ile bir sonraki sağlıklı yaşam tarzına motive edin.

4. Yemek günlüğü tutun
Yediğiniz yemeklerin günlüğünü tutmak harikalar yaratabilir.Yediğiniz yemeklere göre gününüzü programlayabilirsiniz.

5.Egzersiz olarak sadece spor salonların düşünmeyin.
Hayatınızın içine spor ve egzersizleri yerleştirerek.Kilo vermek için hedeflediğiniz yolda emin adımlarla ilerleyebilirsiniz .Günlük yürüyüşlerle bu hedefe gitmeniz kolaylaştırabilir.

6.Hedeflerinize ulaşmak için plan yapın
Hedefleriniz arasında kilo vermek var ise hedefinize ulaşmak için bunu bir plan içinde minumum hedef şaşmaları ile uygulayın.

7. Hedefe giden yolda arkadaşlarınızdan yardım alın.
Uyguladığınız hedefte arkadaşlarınızdan yardım almadan çekinmeyin. Onlar sizin iyi olmanızı başarılı olmanızı her zaman destekleyici bir motivasyondur.

8.Yemek sizi mutlu hissettirebilir, Ama yararınıza değildir.
Uyguladığınız hedefte şaşmalar olabilir. Bunu olumsuzluk olarak algılamadan başarısızlık görmeden alışkanlıklarınızı sağlıklı yaşam ve kilo vermeniz için hedeflerinizi unutmayın.

9.Eğlenceli tutun
Diyet başlangıçlarının ilk dönemleri hedeflerin bir anda sapmasına yol açabildiği gibi sizi bu yoldan saptırabilir. Bir anda aç kalarak kilo verecek eğilimler yerine kendinizi motive ederek bunu eğlenceli bir seviyeye taşıyarak kendinize küçük ödüller vermeyi deneyebilirsiniz .

10. Asla kısa süreli proje olarak görmeyin.
Diyet programına girmek sağlık alışkanlıklarınızı değiştirmek bir anda olacak bir şey olmadığı gibi hayatınızın her döneminde siz mutluğa ve sağlıklı yaşama taşıyacak bir kaynak gibi düşününün. Bu kaynağı tutmak ve yaşatmak sizin elinizde bunu kısa vadeli bir şey olarak algılamayın.

Şişman Kız (zayıflama)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin