NELER YENİLEBİLİR ?

5.5K 75 1
                                    

MARUL VE YEŞİL YAPRAKLI SEBZELER

Marul ve diğer bütün yeşil yapraklı sebzeler, yüksek miktarda su içerirler ve içerdiklerinden daha çok kalori yaktırmaya yardımcı olurlar. Yeşil yapraklı sebzeler, güçlü bir enerji kaynağıdırlar ve tatlı krizlerini geçiştirmek için harika bir seçenektirler.

Yeşil yapraklı sebzelerin en değerlilerinden biri de ıspanaktır. 1 gram ıspanak, 1 dilim steak kırmızı etten daha çok protein içerir. Sindirim sistemini güçlendiren, yağ yakımını hızlandıran ıspanak özellikle diyet yapan kadınlar için harika bir seçenektir
.


 YAĞSIZ ET 

Diyetteyseniz beyaz etleri nasıl pişirdiğinize de dikkat etmeniz gerekiyor. Kızartmalar yerine ızgarada yağsız pişirilmiş ya da haşlanma şeklinde tüketebilirsiniz. Yağlı soslardan da uzak durmalısınız.Yağsız beyaz etler sıfır kalorili değildir; ancak uzun süre tokluk sağlayarak vücudu zinde tutarlar. Hindi ve tavuk göğsü gibi beyaz etler, yüksek miktarda protein içerirler ve sindirim sisteminin çok iyi çalışmasına katkı sağlarlar. Metabolizmayı da hızlandıran bu besinler, içerdikleri kaloriden daha çok kalori yakmaya yardımcı olurlar.

ARKADAŞLAR HİNDİ SALAM YİYEBİLİRSİNİZ SABAHLARI AÇ BİTİRLER VARYA. :)

YARIM YAĞLI YOĞURT

Eğer meyveli yoğurt yemek isterseniz, yarım yağlı yoğurdun içine taze mevsim meyveleri ekleyerek tüketebilirsiniz.Güçlü bir kalsiyum kaynağı olan yoğurt, kemiklerin güçlenmesine destek olur. Ancak yoğurt seçerken dikkat edilmesi gereken birkaç küçük nokta var. Markette yoğurt alışverişi yaparken yarım yağlı olanları tercih edin. Meyveli yoğurtları alırken de içerdikleri şeker oranlarına mutlaka dikkat edin.
BOL BOL SU İÇENLER YOĞURT YESİN GÜNDE 1 TABAK MUTLAKA. ÇÜNKÜ İÇTİĞİMİZ SU VUCUTTAN ATILINCA MİNERAL VE KALSİYUM KAYBI FAZLA OLUYOR. DENGELEMEK İÇİN YOĞURT ŞART :)

ROKA 
Yoğurtla birlikte tüketildiğinde harika bir atıştırmalık olan roka, salatalara ve çorbalara da eklenebilir.Eğer hızlı bir şekilde yağ yakmak istiyorsanız, rokayı mutlaka tüketmelisiniz! Roka, diğer yeşilliklere göre çok düşük bir kalori içerir; bir porsiyonu yalnızca 4 kaloridir. Lif deposu bir besin olan roka, sindirim sistemini çalıştırır. Üstelik K, C ve A vitaminleri bakımından da zengindir.

SALATALIK

Salatalık da yüksek miktarda su içeren besinlerden biridir. Vücuttaki su kaybının yarattığı boşluğu dolduran salatalık, içeriğindeki C vitamini ile hastalıklara karşı direncinizi artırır. Üstelik cilt sağlığı için de çok faydalıdır.
SABAH KAHVALTIM DA VE ARADA AÇLIK HİSSEDERSEM YERİM AMA GÜNDE MİNİMUN 2 SALATALIK TÜKETİYORUM :)

DOMATES : İçeriğindeki C vitamini cildi sıkıştırıcı etki gösteriyor

 Elma : lif deposudur. Günde bir tane elma yerseniz mideniz lifle dolar ve sürekli yemek yemeyi düşünmezsiniz.

YUMURTAEn güçlü protein kaynağı. Yumurta vücuttaki hücrelerin yenilenmesini sağlıyor. Kolesterolünüz yüksek değilse, her gün bir yumurta tüketebilirsiniz.

Şişman Kız (zayıflama)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin