ARKADAŞLAR HANİ BEN BU GERİ KALAN 15 GÜNDE YENİ Bİ PROGRAM HAZIRLIYCAĞIMI SÖYLEMİŞTİM ÖZELDEN KONUŞTUĞUMUZ ARKADAŞLAR BİLİYOR DA BEN BURDA BUNU DA PAYLAŞMAK İSTEDİM AYRICA BU PROGRAMA PAZARTESİ BAŞLADIM BUNUDA SÖYLİYİM. ŞİMDİ BEN İLK BAŞTA PROGRAMI ANLATIYIM SONRA NEDENİNİ AÇIKLIYIM SONRADA ARAŞTIRDIKLARIMI YAZIYIM VE UFACIK DUYURULARLA BÖLÜMÜ KAPATALIM :D
İLK OLARAK PROGRAMI ANLATIYIM ASLINDA ANLATILCAK PEK BİŞEYİ YOK. HANİ MARKETLERDE GÖRDÜĞÜMÜZ NESFİTLER VARYA ARTIK KAHVALTI YAPMIYORUM ONDAN YİYORUM. NEDEN DERSENİZ BİLİYOSUNUZ SPORU ARTTIRDIM AMA YEDİĞİM ŞEYLER ENERJİMİ KARŞILAMIYODU YANİ BİTKİN OLUYODUM VE BAŞIM DÖNÜYODU BU YÜZDEN BENDE NESFİT MEYVELİ VE SADE ALDIM İKİ PAKET BUNLARI SABAH KAHVALTISINDA Bİ PORSİYON OLUCAK ŞEKİLDE KARIŞTIRDIM VE SABAH VE ÖĞLE YEMEYİ OLARAK BUNLARI YİYORUM AKŞAM YEMEĞİM İSE Bİ TABAK YOĞURT ÇOK AÇ OLURSAM DA YANINDA NEFSİT YİYORUM. ONUN HARİCİNDE ARALARDA SALATALIK FALAN YİYORUM YADA SEMİZ OTU FALAN. ŞİMDİ SİZE BU NESFİTİ ARAŞTIRDIM ONU DA YAZIYIM.
Nesfit diyeti ise son yılların özellikle kadınlar arasında oldukça popüler hale gelmiş bir diyeti olarak haliyle insanların dikkatini çekiyor. Bunun neticesinde ise ister istemez aklımıza nesfit diyeti kaç kilo verdirir sorusu geliyor.
nesfit diyeti yapanlar tarafından yapılan yorumlar neticesinde ortalama olarak ilk 4 günde 2 kilo, 14 günde ise 6 kilo verilir diyebiliriz. Şimdi dilerseniz sizlere nesfit diyeti nasıl yapılırve bu diyetin incelikleri nelerdir bunu izah edelim.
1) Kahvaltı: Yarım yağlı/yağsız süt ile hazırlayacağınız bir kase Nesfit’in yanında 1 adet meyve yiyebilir ve 1 bardak şekersiz çay ya da kahve içebilirsiniz. 1 kaseye 5 kaşık Nesfit, yarım bardak yağsız süt ekleyebilirsiniz.
2) Öğle Yemeği: Bu öğünde dilediğinizi yiyebilirsiniz fakat bizim önerimiz 4 temel besin grubunu da içeren dengeli bir tabak hazırlamanız.
3) Akşam yemeği: Yine yarım yağlı/yağsız süt ile hazırlayacağınız bir kase Nesfit ile yağsız yoğurt ve sebze yiyebilirsiniz.
Daha iyi sonuç için ara öğünlerde meyve ve sebze yemeyi, günde en az iki litre su içmeyi ve egzersiz yapmayı unutmayın.
BEN KAHVALTIDA NESFİTİN YANINDA SADECE ŞEKERSİZ YEŞİL ÇAY İÇİYORUM. ÖĞLE YEMEĞİNDE SADECE NESFİT YİYORUM YANI ANA Bİ YEMEK YOK. ARA ÖĞÜNLERDE ZATEN SALATALIK YİYORUM AKŞAMLEYİNDE SADECE YOĞURT ACIKMA DURUMUNA BAĞLI Bİ TABAKDA NESFİT YİYEBİLİYORUM. İŞTE BÖYLE :) SİZEDE TAVSİYE EDİYORUM. :)
size söylemek istediğim şeyler var maddeleyip onları söyliyim :d
1- BUGUN SABAH 66.3 KİLO ÇIKMIŞTIM İLK BUNU SÖYLİYİM.
2- CUMA GÜNÜ İZMİRE GİDİCEM eşyalarımı falan alıcam ÇARŞAMBAYA KADAR ORDAYIM HABERİNİZ OLSUN
3-WHATSAPTAN KONUŞTUĞUMUZ 7-8 ARKADAŞIMIZ VARDI ONLARA BU MADDE :D KIZLAR BİSİKLET SÜRERKEN TELEFONU DÜŞÜRDÜM O YÜZDEN Bİ HAFTA YOKUM WATSAPTA HE BİDE SAKIN ŞORTLA BİSİKLET SÜRMEYİN SONUNUZ BENİMKİ GİBİ OLUR :D (GERÇİ YENİ TELEFON ALMAYA BAHANE OLDU )
4-BİLİYOSUNUZ OKULLARIN AÇILMASINA AZ Bİ SÜRE KALDI YEMENİZE İÇMENİZE SPORUNUZA DİKKAT EDİNİZ.
5- ÖZELDEN KONUŞTUĞUMUZ ARKADAŞLAR SİZLERİDE ÇOOOOOK SEVİYORUM :D
BU KADAR ŞİMDİLİK SORULARI OLANLAR ÖZELDEN DE SORABİLİR ÖPÜLDÜNÜZ HEPİNİZ. ^^^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şişman Kız (zayıflama)
Random"Gelecekteki biz daha sağlıklı, mutlu ve ince. Gülüyor, eğleniyor, kıyafetleri içerisinde adeta parlıyor". BİLİNÇLİ Bİ ŞEKİLDE ZAYIFLAMAK İÇİN OKUMALISIN :) AŞK HIKAYESI DEGILDIR BILINCLI BIR ŞEKİLDE ZAYIFLAMA KITABIDIR. UNUTMAYIN ASK HIKAYELERINI...