HANGİ SPOR HANGİ KAS?

8.6K 60 0
                                    

ARKADAŞLAR BİLİYOSUNUZ ZAYIFLAMAMIZI SAĞLAYAN KASLARIMIZ , ONLAR ÇALIŞTIĞINDA BİZ KALORİ HARCİYORUZ YAĞ YAKIYORUZ ONLAR GÜÇLENİYOLAR VE DAHA ÇOK KALORİ YAKIYOLAR BEN GEÇEN SENE KOŞU BANDINA BİNERKEN ANNEM ERKEK GİBİ KAS YAPCAN YAĞLARININ HEPSİ KAS OLCAK DİYODU KORKUYODUM BENDE PEK YAPMADIM YANİ ONUN YÜZÜNDEN DE OLDU ASLINDA BEN SALAKMIŞIM BİRAZ ARAŞTIRSAM BİLGİ EDİNSEM BÖYLE BİRŞEYİN MÜMKÜN OLMADIĞINI GÖRÜRDÜM. KAS YAPMAK İSTEYEN KADINLAR BUNA YILLARINI VERİYORLAR YANİ SİZ GÜNDE Bİ SAAT KAS ÇALIŞTIRSANIZ GÜÇLENDİRSENİZ . Johnnie Jackson  GİBİ OLMAZSINIZ KORKMAYIN.  İNTERNETTE GÖRDÜĞÜNÜZ O KASLI OLAN KADINLARIN ÇOĞU PHOTOSHOPTUR  VE AYRICA GERÇEK OLANLARDA YILLARINI VERMİŞ VE ÜSTÜNE BİRSÜRÜ HAP VE İLAÇ ENJEKTE ETMİŞTİR. KORKMAYIN KASLARINIZI GÜÇLENDİRİN :) 

Mekik : Mekik hareketi her yaştan insanın yapmayı tercih ettiği bir harekettir. Bunu mekik aletleriyle yapmak doğru ve daha yararlı bir gelişme sağlayacaktır. Özellikle karın kaslarını çalıştıran bu aletler, bel ve karın kaslarının gelişmesini sağlamaktadır. Kilo problemi olanlar için ise bölgesel zayıflama için tercih edilmesi gereken vücut geliştirme hareketidir.

ip:İp atlama boy uzatırmı İp atlamak yerçekimine karşı kemiklerin uzamasını teşvik eder ve boy uzatıcı etki yapar. İp atlamak tüm kas gruplarını çalıştırır. 

Bisiklet: spor aktivitilerinden bir tanesi olan bisiklet, vücudumuzda 4 farklı kası çalıştırmaktadır. Bölgesel bir sıkılaşma elde etmek için bisiklet uygulanacak en güzel ve en etkili spor aktivitelerinden bir tanesidir. Bisiklet sürdüğümüz zaman kalça, basen, baldır ve bacak kasları devreye girmektedir. Bisiklet bu 4 farklı kası çok iyi bir şekilde çalıştırmaktadır.Bisiklet sürerken çevirdiğiniz her pedal kalça, basen, baldır ve bacak kaslarını zorluyor. Tüm bunların yanı sıra bisiklet sürerken çok fazla kalori harcarız, bu da kısa sürede vücuttaki yağların yakılmasını ve incelmeyi sağlar. 1 saat bisiklet sürmek 550 kalori yakılmasına yardımcı olur. İncelmek için bisiklet sürmekten vazgeçmeyin.


Şınav:  Omuz , arka kol sırt ve karın kaslarını çalıştırır.Yüzmek vücudun tüm kaslarını çalıştırır, üstelik yüzerken hem kol hem de bacak kaslarınızı aynı anda çalıştırdığınızdan 1,5 kat daha fazla kalori yakarsınız. Vücudunuzun tüm kasları suda çalışırken, eklemleriniz kuvvetlenir, kalbiniz hızlanır ve metabolizmanız ateşlenir. Çalışan kaslarınızın bir yandan esnekliği artarken bir yandan da ritmik nefes alış verişlerle kendinizi daha sakin hissetmeye başlarsınız.

merdiven çıkmak :Öncelikle bacakları çok iyi çalıştıran bir egzersiz olan merdiven çıkmanın, koşmaktan daha fazla performans gerektirdiğini söylemeliyiz. Hızlı biçimde merdiven çıkmak saate 1000 kalori gibi inanılmaz bir enerji harcatmaktadır. Merdiven çıkmak kaç kalori diye merak ediyorsanız  kalori cetvellerine bakabilirsiniz. Orta tempoda merdiven çıkmak 1 saatte yaklaşık olarak 600 kalorilik bir yağ yakıyor. Günde 10-15 dakika tempolu bir biçimde merdiven çıkmak bile sizlere 300 alori yağ yaktıracaktır ki bu aşağı yukarı 1 saat yürümeye eşdeğerdir. Merdiven çıkmanın yararları bakımından birkaç şey söylemek gerekirse özellikle kalça, baldır ve basen, göbek bölgelerindeki yağları eritmek, kısacası bölgesel incelme sağlamak için merdiven çıkmanın eşsiz bir egzersiz hareketini söylemek yanlış olmaz.

BİZ 5. KATTA OTURUYOZ SABAHLARI SPORDAN SONRA ÇIKIYIM DİYOM  NORMAL TEMPODA ÇIKSAM BİLE NEFES NEFESE KALIYOM :D

Şişman Kız (zayıflama)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin