Birçok kişi çoğu zaman diyete başlar, bir süre sonra diyeti bırakır ve bu süre içinde verdiği tüm kiloları geri alır. Bu durumun çevresel etmenler, stres, psikolojik etmenler gibi birçok nedeni vardır ve çoğumuzun başına gelmiştir. Ayrıca diyete başlama ve bırakma yani yo yo sendromu dediğimiz bu durumlar metabolizma hızımızın yavaşlamasına, başarısızlık hissi sonucu psikolojik yıpranmaya, kişinin kendine güveninin azalmasına ve bir daha diyet yapmak istememeye kadar uzanır. Bu durumda sloganımız ' hayatınızda bir kez diyet yapın ve tam yapın' olmalıdır. Diyete başlama kararı aldığınızda, gerçekten diyete hazır mısınız? Kendinize soracağınız sorularla buna karar verebilirsiniz?
. Bu kilo verme programınızda ki motivasyonunuzu, daha önce ki kilo verme programlarında ki motivasyonunuza göre nasıl buluyorsunuz?
A. Fark yok
B. Çok az daha fazla
C. Biraz daha fazla
D. Çok daha yüksek
E. Son derece fazla
2. Bu kilo verme programında ki beslenme alışkanlıklarınızı değiştirme isteğinizi, daha önce ki kilo verme programlarında ki isteklerinizle kıyaslar mısınız?
A. Fark yok
B. Çok az daha fazla
C. Biraz daha fazla
D. Çok daha yüksek
E. Son derece fazla
3. Bu kilo verme programında ki fiziksel aktivitenizi arttırmada ki isteğinizi, daha önce ki kilo verme programlarınızda istek seviyeniz ile karşılaştırır mısınız?
A. Fark yok
B. Çok az daha fazla
C. Biraz daha fazla
D. Çok daha yüksek
E. Son derece fazla
4. Bu kilo verme programına bağlı kalma ve hedeflediğiniz kiloya ulaşmada ki isteğinizi, daha önce ki kilo verme programlarında ki istek durumunuzla kıyaslar mısınız?
A. Fark yok
B. Çok az daha fazla
C. Biraz daha fazla
D. Çok daha yüksek
E. Son derece fazla
5. Yeni diyet teknik/stratejilerin beslenme alışkanlıklarınız ve fiziksel aktivite durumunuz üzerinde ki motivasyonunuzu arttırma durumunuzu değerlendirir misiniz?
A. Fark yok
B. Çok az daha fazla
C. Biraz daha fazla
D. Çok daha yüksek
E. Son derece fazla
Bu bölüm de ki cevaplarınızda D ve E seçenekleri fazla olması gerekmektedir, unutmayın ki diyette motivasyonun önemi çok büyüktür.
İkinci bölümde ;
6. Dürüstçe düşünmeniz gerektiğinizde; bu programda ne kadar zamanda ve ne kadar kilo vermeyi düşünüyorsunuz? Örneğin haftada 1 kg vermek sizin beklentinizi karşılar mı?
A. Tatmin etmez B. Çok az tatmin eder C.Biraz tatmin eder D. Tatmin eder
E. Çok tatmin eder
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şişman Kız (zayıflama)
Random"Gelecekteki biz daha sağlıklı, mutlu ve ince. Gülüyor, eğleniyor, kıyafetleri içerisinde adeta parlıyor". BİLİNÇLİ Bİ ŞEKİLDE ZAYIFLAMAK İÇİN OKUMALISIN :) AŞK HIKAYESI DEGILDIR BILINCLI BIR ŞEKİLDE ZAYIFLAMA KITABIDIR. UNUTMAYIN ASK HIKAYELERINI...