METABOLİZMAYI HIZLANDIRMAK

26.7K 554 45
                                    

Arkadaşlar metabolizma falan diyozda nedir bu metabolizma ?
metabolizmamız çalıştıkça vucuttaki organlar icin enerji uretilir. yedik diyelim bişey bu metabolizmamizi hizlandirir ve enerji uretilir. yani metabolizma hizi yuksek olanlar daha fazla kalori harcar. cunku surekli enerji uretilir kalori harcanir. buarada aklinizda bulunsun
bir kilo = 7000 kalori.
yani bi kili vermek icin bu kaloriyi harcamaliyiz

metabolizmasi hizli olanlar normal insanlardan daha fazla kalori yakar hani şu yiyip yiyip kilo almayanlar metabolizmasi hizli olanlar. uzulmeyin bizde hizlandirabiliriz metabolizmamizi. hizlandirmak icin yapilicaklar:

Acı biber : aci bibere -yakıcı - ozelligini veren -capsaicin - iceren yiyecekler meabolizmayi hizlandirir. piyasada aci biber hapini duymussunuzdur ama onun yerine dogal olarak yiyin. arkadaslar ben sabah koymuştum hatirladinizmi? yiyememiştim ama :)))))))

zencefil: %20 lik hizlandirir.

yeşil çay : metabolizmayi hizlandiran fenol adinda madde icerir. soguk veya sicak icebilirsiniz.

dusuk yogunluklu egzersizler : bu konuda degisik fikirler var bazilari nabzi yukselten egzersizler oneriyor bazilari ise az hizla cok sporu oneriyor. donusumlu olarak yapabilirsiniz.

kaloriyi yavas yavas azaltmak : arkadaslar gunluk 2000 kaloriyle beslenen bi kişi hop diye bin kalorilik beslenirse vucut aclik moduna girer metabolizmayi yavaşlatir cunku enerji uretemicek az kalori var diye depo eder o yediklerinizi. ayni şekilde bu su içinde gecerli. su icmeyen biri bi anda 4 lt su icerse vucut bunu depolar hiç su icmedigi icin bu yuzden su için ama hergun icin.

su : gunde on bardak için. bakin diyelim spor yaptiniz cokk cokkk ama zayifliyamiyonuz neden ?
arkadaslar mesela bin kalorilik bi spor yaptiniz cok yoruldunuz vucut bu bin kaloriyi atabilmesi icin bir litre suya ihtiyac duyar. bu icilen su ter ve idrar yoluyla atilir. suyu motoru calistiran bi benzin olarak gorun su olmazsa yaptginiz hiçbişey işe yaramaz. metabolizma suyla parçalar yağları.

Şişman Kız (zayıflama)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin