SODALI AYRAN- SEBZE SULARI

22.5K 24 5
                                    

Her zaman evimizde bulunan 3 malzeme ile göbek yağlarınızdan kurtulabileceğinizi biliyor muydunuz? Gerçekten çok etkili bir kür. Yoğurt, maden suyu ve limon suyu ile ayran yapıp içiyoruz ve yağlarımızdan arınıyoruz. Bir anlaşma yapalım. 1-2 gün uygulayıp bırakmak yok. Düzenli 1-2 hafta uygulayın ve farkı görün.

Malzemeler:

3 yemek kaşığı yarım yağlı yoğurt

1 şişe maden suyu

yarım limonun suyu

Uygulanışı:

Yoğurt üzerine limon suyunu ekleyin. Azar azar maden suyunu ilave ederek güzel bir ayran elde edin. Azar azar ekleyin ki çok fazla köpürüp taşmasın. Sodalı ayranı sabah kahvaltıdan yarım saat önce ve gece uyumadan yarım saat önce için. Diyetle desteklerseniz daha etkili sonuca ulaşırsınız. Gerçekten göbek yağlarını eritiyor. Denendi onaylandı. Bağırsakları çalıştırıyor ayrıca hiç bir yan etkisi yok. Biraz midede yanma yapıyor bilginize. Afiyet olsun:)

Doğal ve kolay yollarla zayıflatan 5 sebze suyu

Meyve ve sebze suları vücuttaki fazla yağları atmaya yarayan mükemmel bir çözümdür. Sebze suyu kilo kaybettirirken metabolik performansı da artırır. Uzmanlara göre günde tüketilecek bir bardak sebze suyu hızlı bir şekilde kilolarınızdan kurtulmanıza yardımcı olur.

Sizler için hazırladığımız besleyiciliği yüksek düşük sodyum içerikli sebze suları şu şekilde;

1. Salatalık Suyu – Salatalık suyu susuzluk giderici, ferahlatıcı ve serin tutucu bir içecektir. Vücuttaki birikmiş toksinleri ve yağ hücrelerini eriterek doğal bir idrar söktürücü görevi görür. Aynı zamanda vücudun metabolizmasını hızlandırarak kilo kaybına yardımcı olur. Salatalık suyu fazla kilolarınızdan kurtulmanın yanında parlak ve prüzsüz bir cilde sahip olmanızı sağlar. Taze salatalık suyu mide ekşimesi, asitlik, ve mide ülseri gibi rahatsızlıkları giderir. Salatalık suyunun tadı hoşunuza gitmiyorsa havuç ile birlikte hazırlayabilirsiniz. Her yemek öğününden önce iştah kapatıcı olarak bir bardak salatalık suyu içebilirsiniz.

2. Kereviz Suyu – Kereviz suyu vücutta biriken kiloları-yağları eritmek için çok yararlıdır. Kalori alımınızı azaltarak zayıflamanızı sağlar. Kereviz suyu idrar sökücü görevindedir selülit ve şişlikleri azaltır. Ayrıca, kabızlığı engeller ve vücutta oluşabilecek kireçlenme riskini azaltır.

3. Havuç Suyu – Taze havuç suyu olağan üstü bir lif kaynağıdır. Havuç suyundaki bu lifler vücudun yağ oranını azaltan testesteronu salgılamak için çok etkili kaynaklardır. Düzenli havuç suyu tüketimi daha hızlı bir oranda kilo vermeye yardımcı olur, aynı zamanda vücudun savunma mekanizmasını güçlendirir.

4. Lahana Suyu – Lahana oldukça düşük kalorili bir sebzedir. Lahana suyu zengin lif içeriğiyle uzun süre tok tutabilir. Kilo kaybı için çok özel bir sebze suyudur. Lahana suyunda yüksek konsantrasyonlarda C vitamini ve antosidan bulunur ve diyabet riskini azaltır. Sağlıklı bir atıştırmalık olarak veya bir yemek yerine, yemeklerden önce veya sonra lahana suyu içiniz. Atıştırmalık olarak, yemek öncesi, yemek sonrası hatta yemek öğünü olarak bile tüketebilirsiniz. Ayrıca lahana cildiniz için en iyi 9 besin arasında.

5. Pancar Suyu – Pancar suyu zayıflama diyetinizde mutlaka bulunması gereken içeceklerden. Hiçbir yağ veya kolesterol içermez ve besleyici içeriği çok yüksektir. Pancar suyu daha fazla kalori yakmak için için gücünüzü artırır. Pancar suyu lifli bir besin olup vücudun kolesterol seviyesini düşürür. Kilo vermek için mükemmel bir etkiye sahiptir ve sizi gün boyu enerjik tutar. Pancar suyu bağırsaktaki yağlanmaları da çözerek boşaltım sistemine de yardımcıdır.

Taze Sebze suları vücut tarafından kolayca sindirilerek sindirim sistemi üzerinde yatıştırıcı ve iyileştirici etkisi ile bilinir. Sebze suyu içeriğindeki fitokimyasallar, vitaminler, mineraller ve antioksidanlar ile bağışıklık sistemini güçlendiriyor bu yönü ile hastalık ve kirliliğin etkilerinden vücudu korurlar. Ayrıca sebze suyu vücuttaki enerji düzeylerini artırarak vücuttaki pH seviyesini dengeler. Eğer tiroid, böbrek veya safra kesesi sorunlarınız varsa doktorunuza danışmayı unutmayın. Sebze suları için sadece çiğ, taze ve organik sebzeler kullanın.

Şişman Kız (zayıflama)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin