7 GÜNLÜK DİYETİMİZ :)

5.4K 63 13
                                    

Kilo verme yöntemleri arasında şuan için en verimli yöntem, harfiyen uygulanılırsa sonuç alınıyor.Uzmanlar tarafından hazırlanan 7 günde 10 kilo verme yöntemi işe yarıyor.Ama herşeyden önce sağlık geliyor her söylenen verilen yöntemleri lütfen denemeyin.Yinede söyliyelim zayıflamak için sağlığınızdan ödünç vermeyin .Bu Ayrıntılı 7 günde 10 kilo verme diyeti yaparken sadece yemek yememek olayı değil zayıflamak.

Spor yapabilmek elinizden gelebildiği kadar düzenli hareketler yapın.Ardından psikolojik olarak kendinizi kilo vermek için sıkmayın zaten verecegimiz diyette harfiyen uygularsanız umarız sıkıntı olmayacaktır.

Şimdi 7 Günde 10 kilo ver diyeti programına başlıyalım.

Sabah Kahvaltısında 7 gün boyunca düzenli sürekli olarak hep uygulayın.

- Şeker siz çay için.

- Şekersiz çay içemezseniz bile taze portakal suyu için.

- Bir dilim kızartılmış buğday ekmeği

Haftanın günlerine göre yapılması gerekenler;

Pazartesi: Öğle yemeği için Diyet;

- Eliniz'den geldiğince Domates,Salatalık,Marul tüketin.

- 1 2 Adet Haşlanmış yumurta Yiyebilirsiniz.

Pazartesi: Akşam yemeği için Diyet;

- Elma sirkeli mevsimine göre salata (mevsim salatası yani)

- 2 adet Kadar tavuk gögsü tüketebilirsiniz.

Salı: Öğle yemeği için Diyet;

- 1 Su bardağı taze sıkılmış portakal suyu.

- 1 adet simit yada poğaça tüketebilirsiniz.

Çarşamba:Akşam yemeği için Diyet;

- sebze yemeği.

- Elma sirkeli tekrardan mevsim salatası

Perşembe:Öğle yemeği için Diyet;

- Patatesi alın iyicene bi haşlayın,Haşladıktan sonra güzelce içine maydanoz,salata,lahana,domates koyup bi güzel salata yapıp tüketmeye çalışın.
yada 2 patatesi haşlayıp ezip üstüne azcık sütle tuz ekleyip püre gibi tüketebilirsiniz.

Perşembe: Akşam yemeği için Diyet;

- Aynı şekilde haşlanmış tavuk gögsü

- Ve elma sirkeli Mevsim salatası

Cuma:Öğle yemeği için Diyet;

- 2 3 Yumurta'dan yapılmış menemen

- Mevsim salatası Bolca tüketmeye çalışın

Cuma: Akşam yemeği için Diyet;

- 1 Tabak dolusu yağsız olacak şekilde makarna.(Makarnanın üstüne yoğurt,veya peynir koyabilirsiniz.)

Cumartesi:Öğle yemeği için Diyet;

- 2 Adet haşlanmış Yumurta

- Bol ca mevsim salatası tüketin.

Cumartesi:Akşam yemeği için Diyet;

- ton balığı yada salata

- 1 Adet kase yoğurt

Pazar:Öğle yemeği için Diyet;

- 1 Kutu konserverve ton balığı

- 2 Kibrit kutusu kadar peynir.

- Tüketebildiğiniz kadar salatalık

Pazar:Akşam yemeği için Diyet;

- 200 Gram kadar tavuk gögsü TÜKETEBİLİRSİNİZ YADA ONUN YERİNE 2 PORSİYON MEYVE VEYA 3-4 ADET SOSİS TÜKETEBİLİRSİNİZ.

- Elma sirkeli Mevsim salatası

Not: 1 hafta boyunca bolca su için, Spor yapın ve dengeli beslenin. Sizlere tavsiyemiz elinizden geldiğince psikolojik bi duruma getirmeyin.

KIZLAR BENİM DİYET ZATEN BELLİ BİŞEY BEN BU DİYET LİSTELERİNİ SİZİN İÇİN PAYLAŞIYORUM OKURSUNUZ FALAN BELKİ HOŞUNUZA GİDEN UYGULAYABİLECEĞİNİZ Bİ LİSTE OLUR FALAN DİYE :) ama kesinlikle ve kesinlikle kısa sürede fazla kilo verdiren diyetleri tavsiye etmiyorum sizi seviyorum :)

Şişman Kız (zayıflama)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin