Bir erkeği kendine aşık etmenin yolları-1 : Geri planda durmak
İlgisiz ve umursamaz tavırların karşınızdaki erkekte size karşı ilgi uyandıracağı düşüncesi ne yazık ki kimi zaman bir yanılgıdır. Eğer bir erkeğe karşı gerçekten ilgiliyseniz, bunu ona göstermenizde bir sorun yoktur. Bırakın da sizin onu sevdiğinizin farkına varsın. Bu da demek değildir ki onu SMS, çağrı yağmuruna tutun, bir erkeği kendinize aşık etmenin yollarından biri ne yazık ki bu değil.
Zaman zaman ise onun dikkatinizle şaşırtmak etkili olacaktır. Sabahları atılan bir günaydın mesajı kimi zaman bir erkeği gün boyu sürekli atılan mesajlardan daha çok heyecanlandırır. Bedensel yakınlık konusunda da kendinizi geri çekmeniz size olan ilgiyi arttıracaktır.
Tavsiyemiz: Kendinizi olmadığınız gibi davranmak zorundaymış gibi hissetmeyin. Danny, Sandy’e olan aşkını Sandy tarzını, saçını ve görünüşünü değiştirmeden önce fark etmişti. Danny’i etkileyen daha çok onun utangaç fakat kararlı halleri olmuştu.
2- Kendine güven
erkeklerin hoşlandığı genellikle hem hayattan hem de bir ilişkiden ne istediğini tarzda kadınlardır. Kararlı ve hedefini bilen kendine güvenli kadınlar erkekler üzerinde oldukça olumlu bir etki bırakırlar. Dış görünüşünüz hareketlerinize de yansısın, hayatınızdaki istekleriniz ve emellerinizle daha da uyumlu olsun.
Birisini etkilemek için normalde ilgilenmediğiniz şeylere ilgiliymiş gibi görünüp, kişiliğinizden ödün verip, olmadığınız biriymiş gibi davranmaya da çalışmamalısınız.
Tavsiyemiz: Bir erkeği kendinize aşık etmenin yollarından biri kişiliğinizden taviz vermemek ve fikirlerinizin arkasında durmaktır. Scarlett O’Hara kendine güven saçan bir karakterdi. Scarlett ne istediğini ve hedefine ulaşmak için yapması gerekenin ne olduğunu biliyordu. Zaten Rhett’i etkileyen de buydu.
3- Destekleyici olmak
Gününün nasıl geçtiğini, halini hatırını sormak basit ama etkileyici bir jesttir. Onun tavsiye ettiği bir filmde ya da kitaptan neleri beğendiğinizi onunla paylaşın fakat daha önce de belirttiğimiz gibi kendinizi olmadınız bir biçimde yansıtmaya çalışmayın. Bir erkeği kendinize aşık etmenin yolları maalesef onun fikirlerini, zevklerini ve davranışlarını üzerinize almaktan geçmiyor.
Fakat eğer hoşlandığınız kişi zor bir dönemden geçiyorsa , ona destek olmanız onun gözünde sizi değerli bir hale getirecektir. Ona bu dönemi atlatacağına dair güven duyduğunuzu göstermek, gerektiğinde yaslanacağı bir omuz olmak, ona güvenmek de sizi onun gözünde yüceltecektir.
Tavsiyemiz: Kendinden şüphe duyduğu, kendine hiç güvenmediği anlarda Dorothy, Jerry’nin her zaman yanındaydı. İşte bu davranış Jerry’i Dorothy’e bağladı.
4 - Özel olmak
Sadece çekici kadınların erkeklerin kendilerine aşık edebildikleri söylentisi tamamen bir söylentiden ibarettir. Her ne kadar erkeklerin ve kadınların ilk etkilendikleri şey kişinin dış görünüşü de olsa bir erkeğin kalbini kazanmak o kadar da kolay değil. Kalp kazanmak daha fazla zaman ve emek isteyen, yaratıcılık, kişilik ve yerinde bir espri anlayışıyla gelişir.
Tavsiyemiz: Doğal olun ve kişiliğinizle etkileyin. Ona kim olduğunuzu ve aslında görünüşünüzün altında nasıl birinin yattığını gösterin. Kendiniz olun.
Erkek zayıf olan mıdır?
Bir erkeği kendine aşık etmenin yolları gerçekten bu kadar basit yürünebilir mi? Bir erkeğin kalbini kazanmak gerçekten de bu kadar kolay mıdır? Erkekler kolayca etkiniz altına alabileceğiniz zayıf cins midir? Fakat erkeklerin sevgilileri ve eşleri tarafından daha çok onaylanmaya kadınlardan daha çok ihtiyaç duydukları araştırmalarla da ortaya konmuş bir gerçektir. Bunun sebebi erkeklerin kişisel duygu ve düşüncelerinden erkek arkadaşlarına pek bahsetmemeleri ve bu türden özel konuları sadece eşleri ya da sevgilileriyle konuşmalarındandır. Kadınların ise genelde her şeyi konuşabildikleri ve onay aldıkları yakın arkadaş çevreleri vardır.
Tavsiyemiz: Bir erkeği kendine aşık etmenin yolları onları önemsediğiniz yerde kesişir. Ona gereksinim duyduğu ilgi ve alakayı gösterin.İdea kadın ve erkek kavramları çok da gerçeklik içermediği için kişilere verdiğiniz ehemmiyet sizi ideal hale getirecektir. Yeri geldiğinde güven duyacağı bir omuz, yeri geldiğinde ona mantıklı yollar gösterecek bir danışman, yeri geldiğinde ise ona destek olacak bir dost ya da kendine güvenen bir kadın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şişman Kız (zayıflama)
Random"Gelecekteki biz daha sağlıklı, mutlu ve ince. Gülüyor, eğleniyor, kıyafetleri içerisinde adeta parlıyor". BİLİNÇLİ Bİ ŞEKİLDE ZAYIFLAMAK İÇİN OKUMALISIN :) AŞK HIKAYESI DEGILDIR BILINCLI BIR ŞEKİLDE ZAYIFLAMA KITABIDIR. UNUTMAYIN ASK HIKAYELERINI...