1 kg eritmek için 125 km koşmak gerek

4.1K 48 0
                                    

 Uzmanlar da işi rakamlara dökerek, gerçeği görmemizi sağlıyor. Birazdan okuyacağınız rakamlar sizi şaşırtabilir. Daha önce duymuş da olabilirsiniz. Olsun. Duymayanlar duysun, unutanlar hatırlasın… Kilo vermek gerçekten zor, ama bu sizi kilo verme konusunda yıldırmasın. Dileriz yemek yeme konusunda yılarsınız da, önümüzdeki yaz aylarına dilediğiniz kiloda girersiniz.

Gelelim o sihirli rakamlara; başlıkta da söyledğimiz gibi, 1 kilogram vücut yağının erimesi için 43 saat voleybol oynamak, 13.4 saat ip atlamak ya da 125 kilometre koşmak gerekiyor. Tabii bunu bu hareketleri yapasınız da hastanelik olasınız diye söylemiyor uzmanlar. Beslenmenize dikkat edip, doğru ve düzenli egzersizlerle fazlalıklarınızdan kurtulabilirsiniz.

Devam edelim: Ortalama bir kişinin 1 kilogram vücut yağını eritebilmesi için 20,5 saat tenis, 16.1 saat basketbol oynaması, 5,1 saat güreş yapması ve 17,2 saat yüzmesi gerekiyor.10 dakikalık egzersiz 

Çoğu insan ilk yüzünden kilo verir ama bunun nedeni, yüzünüzdeki kasları çalıştırmanız değildir. Fiziksel egzersiz, fazla kilolardan kurtulmaya yarar ama öncelikle hangi bölümden kilo verileceğine vücudunuz karar verir.
* Sizin tek yapmanız gereken; haftada üç kez uygulayacağınız uygun bir egzersiz (her biri için 10 dakika yeterli olacaktır) ve yine haftada üç kez gücünüzü artıracak bir aktivite programı hazırlamak olmalıdır.
* Gücünüzü artıracak aktivite derken, terlemenizi ve nefes nefese kalmanızı sağlayacak kardiyo çalışmayı kastediyoruz. Örneğin 30 dakika, sizi normalden daha fazla terletmeye yetecek kadar hızlı yürüyebilirsiniz. Ya da koşmak ve yüzmek gibi bir sporu yapabilirsiniz.
* Fakat sadece vücudunuzun belli bir bölümüne odaklanıyorsanız, fiziksel aktivitenin eğlenceli tarafını kaçırıyorsunuz demektir. Aynaya bakıp kendinizi yargılamaktan vazgeçerseniz, kendinize sağlıklı bir alışkanlık oluşturmaya başlarsınız.
* Egzersiz, daha az hareket etmeye oranla, hayat kalitenizi artırır… Size garanti ederiz ki; hayattan istediğinizi elde edebilmek, sizi incecik baldırlara sahip olmaktan daha çok mutlu edecektir!

Şişman Kız (zayıflama)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin