28 🔞

19.1K 74 20
                                    

Tubuh Delisa didukung oleh kedua tangan Adam yang kemudiannya dibaringkan perlahan di atas sebuah katil empuk di dalam bilik tidur yang tidak berdinding. Delisa dibiarkan terbaring disitu sambil mata Adam merenung wanita jelita itu dengan pandangan yang sangat dalam. Adam duduk di atas katil disebelah Delisa sambil mata tidak lekang memandangnya dengan penuh manja.

Dengan perlahan, Adam melucutkan butang kemejanya satu persatu. Delisa yang masih terbaring hanya berasa begitu terpesona melihat aksi Adam membuka baju. Kemeja yang sudah terlucut itu dibuangnya ketepi. Dada bidang Adam yang terselah indah menjadi paparan di hadapan Delisa, yang melihatnya dengan mata yang bersinar, dengan mulut yang tersenyum, sambil menggigit manja bibir bawahnya sendiri.

Adam kemudiannya melucutkan tali pinggangnya pula. Nasib tali pinggang itu sama juga dilemparkan ketepi. Butang seluar pula dibuka. Zip seluar ditarik ke bawah. Seluar panjang dilondehkan oleh kedua tangannya, bersama dengan seluar dalam sekali ditarik kebawah. Kedua-duanya dilucutkan dari kaki satu persatu. Kedua-duanya juga dicampak ketepi.

Adam kini sudah tidak berpakaian lagi. Dia berbogel sepenuhnya di hadapan Delisa. Batang zakarnya mencanak keras. Sudah sekian lama batang zakar ini tidak dibelai, tidak dimanjai, malah ia menunggu masa sahaja untuk turun berjuang ke medan pertempuran.

Delisa tersenyum nakal melihat Adam sudah tidak berbaju. Kini gilirannya pula untuk turut serta. Delisa bangkit duduk dari baringnya, kemudian melondehkan strap beach dress dari bahu kirinya, diikuti kemudian dari bahu kanannya pula. Terus baju single dress itu dilucutkan kebawah, kakinya menyepak baju itu jauh ketepi.

Kedua tangan Delisa mencapai cangkuk bra dibelakang tubuhnya. Dilucutkan cangkuk itu dan meleraikan bra terus dibiarkan jatuh kebawah. Payudaranya bersaiz 36C itu kini ranum kelihatan. Dagingnya kental, keras, putingnya mencanak merah.

Melihat tubuh Delisa yang sudah tidak berbaju membuatkan gelora nafsu Adam tidak dapat ditahan lagi. Terus direbahkan mukanya pada payudara Delisa yang menanti. Dibuka mulut, dilahapnya daging ketal itu ke dalam mulutnya. Lidah menjilat puting yang tegang. Delisa mengerang kesedapan.

Jilatan dari mulut beralih menjadi sedutan. Disedut keras sehingga berdecit bunyi kedengaran. Delisa menjerit kenikmatan tatkala Adam meninggalkan bekas merah love bite pertama di payudara Delisa.

Tangan Adam sekarang mula menjalar dan menyeluk ke dalam panty Delisa. Direntap buka, ditarik kebawah kaki, dilemparkan ketepi.

Kini, kedua-duanya sudah tidak berbaju lagi. Tiada lagi hijab menutup tubuh mereka. Tiada baju. Tiada kelambu. Tiada dinding. Dua tubuh manusia berbogel sepenuhnya sedang beraksi di atas katil. Aksi yang dapat dilihat oleh mana-mana mata yang kebetulan memandang. Tetapi tiada mata asing yang melihat aksi intim mereka ini. Pertunjukan erotis dua tubuh yang bercantum hanyalah untuk tatapan mata mereka sendiri.

Tangan Adam yang menyeluk tadi kini menggentel biji kelentit Delisa yang kini juga sudah mencanak tegang. Delisa mengerang kesedapan sambil tubuhnya terketar-ketar. Tangannya memeluk leher Adam sambil punggungnya terangkat-angkat tatkala kelentitnya dilancap kemas oleh tangan Adam yang menggosok dengan geselan yang semakin pantas.

Delisa sudah basah tidak terhingga. Air memercik dari lubang farajnya membasahi cadar. Kakinya dibuka untuk memberi memberi sedikit udara pada celah kelangkangnya yang sedang kepanasan.

Adam kini mengalihkan mulutnya kepada mulut Delisa pula. Dikatupkan kedua mulut dalam letakan yang begitu berahi. Lidah menjilat-jilat mulut yang terbuka. Bibir, mulut, lidah, habis semua dijilatnya.

Dengan kedua-dua kaki Delisa yang mengangkang, jari Adam menjumpai lubang keramat Delisa yang sudah tersedia terbuka. Dua jari telunjuk dan jari tengah dihunuskan ke dalam lubang farajnya. Delisa mengerang dalam keadaan mulutnya masih digomol Adam. Kakinya diangkat, kini mengcangkung pula di atas katil, membuka lubang farajnya dengan lebih luas lagi, sambil tangan Adam tidak berhenti melancap hebat.

Hati Mereka Yang TerlukaWhere stories live. Discover now