- Meghalt ! Mától tiéd minden !- hajolt meg előttem Leo . Nem igazán van kedvem ehhez az egészhez de nem tudok mit tennem . Az apám , maffia vezér volt én az első szülőt fiú gyermeke voltam , vagyok .. Tehát nincs választásom mostantól nekem kell vezetni ezeket az idiótákat .. Komolyan mintha egy csapat gyerek között lennék , néha teljes mértékben kibírhatatlanok . Apám jól bánt velük és jól ki is képezte őket , ő egy igazi vezér volt de én .. én egyáltalán nem vagyok az . Persze eddig csak kisebb feladataim voltak itt a közösségben. Akkor se úgy mintha apám fia lettem volna ugyan az a bánásmód mint a többieknek . Ez más ezek az emberek mások mintha egy óriási család lennénk , persze piszkos üzletel .
Valahogy meg kell élni ebben a jelenlegi világban meg már úgy is tökre mindegy . Mindenki gyilkol büntetés nélkül , egyre több a bűncselekmény. Igen ezt pont én mondom.
Apám ezeket a " kölyköket " tényleg a családjának tekintette . A piszkos üzlet , az más tészta mozgatni kell valakinek a szálakat . A gyilkosság tőlünk messze áll egyszer történt még amikor apám fiatalabb volt . Maffia háború akkor először gyilkoltak tőlünk , azóta nem igazán volt rá példa . Persze ott volt a pár hónappal ezelőtti eset amikor Harry az a fasz.. már elnézést . Több társát is meg késelte mert azt hitte ezzel könnyebben szabadul tőlünk ... Talált magának egy jobb " családot " hát ez van .. Legalább már a pokol mélyen rohad .. megérdemli..Aznap elvesztettem azt a barátom akivel gyereként együtt nőttünk fel , nagyon hiányzik. Mellettem volt folyton gyereként pedig minden egyes pillantott vele töltöttem . Akkor jöttem rá hogy meleg vagyok persze nem ő jött be . De ő tudot először arról hogy bízam nekem a kígyó jön be.. Hiányzol Chan ...
- Felix??! - rohant be anya apa szobájába az őrök hagyták neki és én is . Nem szabad elvenni tőle az utolsó esélyt ..többször már nem fogja látni.
- Mikor történt ?! Miért nem szóltál ?!- lépet elém anya majd felpofozot , újra fel emelte a kezét de Leo meg akadályozta.
- Anya ! Amikor ide értem már nem volt magánál , rá pár percre hunyt el !- mondtam anyám szemébe nézve ..
- Takarodj ki a szobából most !- ordított
rám . Ki sétáltam persze nem miatta tettem ő úgyse parancsolhat már nekem .. inkább magam miatt . Szeretem apát ..
Azt hiszem jót fog most tenni egy kis séta .**
- Művészeti kiállítás !?!- hm nem hangzik rosszul persze nem vagyok oda annyira érte . Azért mégis jobb minthogy össze vissza sétáljak és hát ingyen is van szóval nem igazán veszitek sokat vele . Felnéztem a hatalmas épületre majd elindultam be.. A lépcsőn haladva valaki belém szaladt persze időm nem volt reagálni. Úgy dőltem előre mint egy zsák krumpli , egy idegen kéz át karolta a hasamat ezzel megtartva. Ha azt akkarod hogy a kezed a helyén maradjon ajánlom hogy vedd le rólam ..
- Elnézést ! Jól vagy ?! Bocsánat hogy beléd jöttem de sietek a megnyitóra !- engedett el , a mély hang tulajdonosa . Felé fordultam egy magas fekete hajú izmos férfivel találtam magamat szemben . Mi ő talán isten ?-
- Rendben vagyok !- néztem szemébe.
- A kiállításra jöttél ?! - vette fel a földről a jegyzet füzetet , bólintottam.
- Akkor menjünk együtt !!- mosolyogva mondta , újból bólintottam majd követem..
- Végre hogy itt vagy !! Azért a saját kiállításodról elkésni... Csak te tudsz !- lépet mellénk egy kövér alak ..Na ne mond hogy ez az alak csinálta ezeket a festményeket és szobrokat. Az állam nem kicsit csiszolta a földet mégis hogy tud valaki ennyire .. érzelmes munkákat ki adni a kezei közül ..
- Rendben van Thomas ... Megyek megyek ..- túrt hajába majd újra rám tekintett..
- Hwang Hyun Jin , szólítsa nyugodtan Hyunjin- nak !- kacsintott rám majd elindult a tömeg felé és el is tűnt benne .
YOU ARE READING
Maffiába csöppentem
Fanfiction- Fiatalabb vagy mint én?!- kérdezte meglepődve . - Van vele valami problémád?!- kérdeztem vissza dühösen , persze rá nem néztem . Még csak az kellett volna . - Dehogy is ! Hívj Hyung-nak !- ezt most nem mondja komolyan . Ő itt nem parancsolhat.. ...