Hyunjin:
Mégis ki a fene volt , ő ?!! Annyira gyönyörű és törékeny kis szépség ,.. soha nem láttam még hozzá hasonló teremtményt. Az illatáról már ne is beszéljünk , a fenyő és mentol keveréke.. elveszi az eszemet .. Mit mondjak elég különleges egy omega az biztos . Amint a testét mintha csak egy pillanatra is de érinteni tudtam., farkam rögtön reagált is rá . Adjunk hálát hogy aznap nem egy feszülős farmer mellett döntöttem. Így is akkor az egész megnyito maga volt a kínszenvedés .. Álló farokal megnyitni a kiállítást .. nem lett a kedvenc pillanatom . Amint vége lett a beszédemnek a picit persze sehol nem láttam , nagy kár.
Jó lett volna kicsit jobban megismerni , igaz hogy csak egy menetre kellett volna ..talán nem . Úgy de fogom ezt már megtudni .
Csörög a telefonom , mégis ki az-az elmebeteg aki éjjel 3 órakor hív.. ki az aki rajtam kívül eme keserves órában a vásznat előtt ül.. A művész élet már csak ilyen szar , ez van .
- Mi a fenét akarsz I.N ?!! Hajnali 3 van ..- kezdtem el homlokomat masszírozni ,tudja ez a gyerek hogy mikor alszom és mikor nem .. Biztos vagyok benne hogy a múltkori
" látogatásánál" bekamerázta a házat..
- Ne nyafogj már ! Tudom hogy éjjeli bagoly vagy . - húzd az agyam bazd meg , esküszöm ha létezne olyan hogy a telefonon keresztül át tudjak nyulni.. akkor ő már biztosan 10x lenne halott ..Nem is értem mi a fenének veszem fel a telefont . . Ja de .. Másik rossz szokás soha nem nézem meg hogy ki hív rögtön fel veszem ..
- Bögd már ki hogy mi a fenét akkarsz baszameg ..!- kezdtem el most orrnyergemet masszírozni , mintha amúgy bármiben is segítene.
- Jól van nahh ,csak nem hisztis itt most valaki .. netán megvan a mensi ..- nevetett saját idióta beszólásán .. rögtön szakítottam a hívást. Itt a jó idő pont arra hogy tiltsam a fenébe a számat .
Felálltam a kicsit se kényelmes festő székről majd el gémberedet tagjaimat kinyújtottam ..isteni érzés én mondom .
A legjobb lenne most egy sor de mivel lusta és paraszt vagyok nincs itthon ... Le ugrok a közeli éjjel- nappaliba úgy is csak egy utcára innen van .A legjobb éjjel sétálni ilyenkor minden annyira kihalt az ember egyedül tud lenni a saját gondolataival . Főleg egy ilyen helyen Korea elég hatalmas és mozgalmas egy ország .. az én városom Seoul mit mondjak itt az éjszakai ember a király . Sajnos. Papucs melegítő irány a meg érdemelt sörért . Lehet furcsán hangzik de utálok emberek között lenni , hisztisek , hülyék, szerelmesek .. Jó tanács! Az utóbbit távolról kerülni kell .. Ami vele történt .. nem engedem meg újra ... Az öcsém miatta vált olyaná amilyen most .. igyunk erre is .
Belépve az üzletbe a jól ismert sornál jobbra kanyarodok , meg is érkeztem. Kettő sört el vettem majd a pénztárhoz sietem.
- Ennyi lesz ?!- kérdezte nyalás hangom a a pénztárban a fiatal fiú... Vörösödj másra baszki ne rám..
- Ennyi !- nyomtam a pultra a pénzt majd ki sietem meg se vártam hogy vissza adja a maradékot .Ahogy ki léptem a boltból rögtön bele botlottam valakibe, utána nyúltam hogy azért nehogy már az éj hibámból legyen baja .. ekkora pechet ..
Még jó hogy vonzom a rosszat. Most na nem tehetek róla hogy mindenki számára ennyire vonzó vagyok ..
- Elnézést !- ez a hang, ő az tegnapról.. A fenyő és mentol .. kezdi egyre jobban el venni a az épp eszemet ... Még is mi a fene van velem .. nem is velem van probléma hanem vele.. Ő most tüzel??
- Engedjh elh kérlek..- próbált normálisan beszélni de szegénynek nem igazán sikerült .. kérését azért teljesítettem . Ahogy a földre zuhant mintha az illata egy robbanáskent terítette be a levegőt ...
- Hagyj egyedül..- nézet rám könnyes szemekkel, na csak sikerült értelmesen beszélni. Jó vicc. Biztosan itt fogom hagyni hogy valaki kedve szerint halálra baxa.. Ő az enyém , senki másé..
- Hülye vagy az már le eset ! Gyere haza viszlek magamhoz . Ne aggódj nem fogom semmit tenni amiben te nem vagy benne ..- még nem..
YOU ARE READING
Maffiába csöppentem
Fanfiction- Fiatalabb vagy mint én?!- kérdezte meglepődve . - Van vele valami problémád?!- kérdeztem vissza dühösen , persze rá nem néztem . Még csak az kellett volna . - Dehogy is ! Hívj Hyung-nak !- ezt most nem mondja komolyan . Ő itt nem parancsolhat.. ...