2 héttel később:
- Jó reggelt , babóca! - simitott fejemre Hyung , az utóbbi pár napban mindig így keltett, és imádtam.. Imádom .
- Neked is !!- dörzsöltem meg szememet majd lassan kinyitottam , hogy lehet ennyire helyes ..
- Készítettem reggelit !- mondta majd felém nyújtotta a nem kicsit megrakott tálcát. Az igaz hogy várandós vagyok de ennyit megenni még ketten se tudunk..
- Mióta vagy ébren ?!- kérdeztem két harapás közben .
- Körülbelül egy órája .- hogy egy órája , mégis miért nem ébresztett fel..
- Miért nem ébresztettél fel?!!- kérdeztem a villámal rá mutatva .
- Hátrébb a villákal, babóca ! Jó volt látni azt ahogy alszol , imádom az alvós poffid !- csípte meg arcomat , enyhén dühösen néztem rá .
- Jól van , jól van , hagylak enni, kicsi !- simitette még sérült arcomat .
- Hyung ! Egyél te is !!- toltam arébb a tálcát.
- Megvárom amíg befejezed. Utána majd eszek !- simitott végig fejemen , aprót bólintottam és tovább folytattam az étkezést...
- Felix ?!- szólított meg hallkan Hyung, gyorsan felé fordultam .
- Eljönnél velem a szüleimhez ?- tényleg be akkar mutatni engem ..
- Tényleg szeretnéd?!- kusztam mellé , csípőmre fogott majd magára húzott.
- Igen szeretném , azért kérdeztelek meg . Tudod furcsálni kezdték hogy nem sokszor találtak a műteremben . Így hát múlt héten a nővérem rá kérdezet hogy van e valakim. - simitotta hátra enyhén megnövekedett hajamat Hyunjin.
- Tudnak arról.. szóval tudnak arról hogy babát várok?!- kérdeztem zavaromba .
- Nem , azt szeretném ha együtt mondanánk el hiszen együtt is hoztuk össze !- simitott végig gerincem vonalán majd enyhén bele markolt fenekembe.
- Ahh ..- szakadt fel belőlem egy elfojtott nyőgés .
- Mi volt ez az édes hang ..hm .. kihez tartozik?!- emelte fel fejét majd gyors csókolt lehelt számra .
- Hyunjin Hyun.. gyere játszani velünk .- szaladtak be az ikrek a szobába, villám sebességel gurultam le a puha párnámról. Hyung még utánam is kapott félő volt hogy az ágyról is le fogok esni .
- Ne haragudjatok , próbáltam vissza tartani őket ..- szaladt a testvéreink után Olivia , kezében a saját gyerekével.
- Menjünk!- pattant fel az ágyból Hyung.
- Biztosan nem baj ?!- kérdezte Olivia .
- Nem , legalább estére le lesznek fárasztva ! - fogta meg az ikrek kezét majd ki sietek a szobából, imádnivaló velük.
- Gyere menjünk csináljunk nekik kaját !- húzott fel az ágyról Olivia ...
- Hyung meghívott a szüleihez ..- fordultam nővérem felé miközben ő a hagymát vágta.
- Tényleg?! Ez azt jelenti hogy komolyan gondolja veled . Örülök ennek a hírnek. A piciről tudnak ?!- nem értem hogy a fenében képet sírás nélkül vágni a hagymát.. én már most könnyeket eresztek ki magamból.
- Nem tudnak még róla, Hyunjin szerint az a legjobb ha együtt mondjuk el . Szerintem is jó ötlet ez .- léptem arrébb a nővéremtől , gyorsan a törlőkendő felé nyúltam . Alig látok már valamit , nem értem engem miért így érint a hagyma .. őszintén az őselenségem ..
- Tudod hogy mi mind itt vagyunk melletted és most már ő is . A gyermeketek pedig maga a csoda lesz . Bármi van én és a csapat is itt van , jól tudom hogy milyen ember vagy .. utoljára fordulsz másokhoz ha segítségre van szükséged . - igen mert nem szeretnék senkit se leterhelni a problémámal . Körülöttem így is sokmindenki küzd rosszabb és nehezebb gondokkal .. kibírom én ..
- Ahogy mondja a nővéred ! Mi mind itt vagyunk , főleg én !!- karolt át hátulról Hyung , hatalmas kezei rögtön hasamra simultak.
- Mikor lesz kaja ?!- kérdezte a levegőbe szagolva.
- Hallod Felix Mikor lett nekünk , 5 gyerekünk?!- hangosan felnevetem..
- Nem is tudom !!- dőltem hátra Hyung mellkasának.
YOU ARE READING
Maffiába csöppentem
Fanfiction- Fiatalabb vagy mint én?!- kérdezte meglepődve . - Van vele valami problémád?!- kérdeztem vissza dühösen , persze rá nem néztem . Még csak az kellett volna . - Dehogy is ! Hívj Hyung-nak !- ezt most nem mondja komolyan . Ő itt nem parancsolhat.. ...