32.

885 49 4
                                    






Hyunjin szemszöge:


- Arra gondoltunk hogy lehetne egy ilyen kerti sütőgetés a meglepetés. - jól hangzik amúgy is Felix már hetek óta szeretet volna . Azt hiszem nagyon fog örülni majd neki .
- Rendben, csináljuk. Milyen tortát vegyek úgy értem tudom milyen a kedvence de mekkorát vegyek ?- úgy is be kell mennem a városba az ajándéka miatt így a cukrászda útba esik .
- Biztos? Nem lesz túl sok neked ?- mégis kinek nézz engem Oli..
- Természetesen elbírok ennyivel.. halljam milyen legyen . A gyerekeknek vegyek valamit ? Várj lehet könnyebb lenne ha leírnád akkor elmegyek a sütőgetéshez bevásárolni. - így tényleg eltudok intézni egynap alatt minent. Azt viszont nagyon remélem hogy Felix nem fogja tudni mit tervezünk. Folyamatosan rá jön mindenre.. nem tudom hogy vagyunk e olyan bénák és morzsákat hagyunk vagy ő egy zseni ..
- Rendben most le kell tennem.. hallom hogy jön.. Mindjárt átküldöm a listát és hogy mi hova megyünk. Addig is szia ..- örülök hogy ma nincsen itthon. Vissza ment elrendezni a dolgokat a "családi üzlettel" kapcsolatban.

~ Tehát a lista itt van . A kutyával kapcsolatban lenne némi kérdésem. ~ imádnivaló mint ahogy a jövendőbeli gazdija is.
- Mond .- néztem végig a listán.. hát ez nem rövid.
~ Kislány kutya és husky ugye? ~ igen az bár őszintén aggódok.. mi lesz akkor amikor elkapja a fiús láz??
- Igen a még felnem tett kérdésre a válasz, be lett oltva és mindent vettem amire szüksége lesz ! - már nem is tudom melyikünk ötlete volt a kiskutya.. kihátrálni már úgyse lehet.
- A bevásárlás után megyek érte addig vigyázz rá a tenyésztő. - amíg a kicsi megérkezik legalább valami leköti a törpét. Hiperaktív és úgy viselkedik mintha gyerek lenne .. belegondolva még mindig az .. Egy gyerek vállal gyereket.
Mindegy is ez a nap az övé a legfontosabb az hogy élvezze.






3 órával később:






- Baba , miért sírsz? - arra észleltem fel ahogy a szerelemem mellkasomhoz vágódott.. pár órát voltam távol.
- Hiányoztál.. nem hallottam reggel óta rólad és nem írtál semmit.. azt hittem hogy bajod eset. - annyira gyagya néha szegény.
- Shh.. nyugodj meg szépen édesem , vásárolni voltam a telefon pedig nem volt nálam . - ilyenkor enyhén bűntudatom van hiszen miattam sír.
- Ma van a szülinapom én reggeltől veled akkartam lenni de te .. te tegnap itt hagytál engem egyedül.. - ezt teljesen úgy mondja mintha a vágóhídon lenne .
- Tudom kicsikém! - csókoltam hosszan homlokára.
- Arra gondoltunk a nővéredel hogy biztosan örülnél egy kis sütőgetésnek .. - toltam kicsit arrébb.
- Ezért nem voltál mellettem?- bólintottam.
- Igen.. elmentem vásárolni aztán haza vittem anya ősze készíti a dolgokat. Szóval öltöz szépen át amíg beszélek a nővéredel. - csíptem puha húsába.
- Hyung.. valamit rejtegetsz előlem..? - húzódótt arrébb .
- Én!? Dehogy is .. na szed szépen azokat a szép lábakat ..- basszus nem bírom amikor így néz rám .. Az utóbbi időben egyre nehezebb állom meg hogy ne szóljam el magamat .




- Rendben.. - baker biztos hogy tud valamit..
- Szóval megvan a kutyus..- lépet mellém Olivia..
- Hallkaban.. Igen megvan és elképesztően aranyos.. anyáék vigyáznak most rá . Azt hiszem már most a szívükbe zárták őt.. - a végén még nem fogják oda adni akinek hoztam.
- Össze készítem a gyerekeket is addig ha nem baj kérlek vidd ki a kocsiba a cuccokat. - mintha anyámat hallgatnám .
- Egyébként te mit adsz neki?- mert persze a kutya az közös ajándék és külön is készültem a drágaságnak.
- Az titok..- basszus a nők és a titkaik.. kikészítenek.

Maffiába csöppentemWhere stories live. Discover now