25.

799 59 0
                                    








- Mit akarsz mondani ? - álltam meg Seo asztala előtt amíg ő leült előttem .
- Felix élete veszélyben van a jelenlegi állapotban a gyermek minden erejét elfogja szívni.. Azt ajánlom hogy..- ezt nem fogom végig hallgatni .. sem a gyermekemet sem a szerelmemet nem fogom elveszíteni..
- Nem fogok ebbe bele egyezni és tudom hogy Felix se .. sajnos ismerem annyira hogy ő mit fog erre válaszolni. Óvni fogom mindentől.. csak segíts benne mond el mik azok amik rá segítenének arra hogy a baba vagy ő maga .. - nem is gondolok bele.. nem fogom elveszíteni őket .
- Azt ajánlanám hogy maradjon a kórházban a gyermek érkezéséig.. csak hogy jól tudom mi lenne ennek az eredménye. - ismerjük már Felix-t












Felix szemszöge:












- Ébredj édesem . Szép lassan ,nem kell sietni . - Hyu.. Hyunjin .. olyan nehezek a szemeim . Nagyon fáj a hasam .. tehát tényleg vége az én kicsikém már nincsen velem ..
- Felix , nyugodj le. Nem akkarom hogy neked és a gyerekeknek baja esen. A stressz káros rád .. nagyon káros..- nyitottam ki szemet , könnyeim végig folynak arcomon .. Nem akkartam ezt ..
- Felix , ha nem nyugszol le be foglak nyugtatózni . Veszélyeztetett terhes vagy bent foglak tartani a kórházban ha nem vagy képes nyugodtan maradni . Ilyen dolog miatt ne hibáztasd magad.. Jól tudom hogy min mész keresztül.. De értsd meg ez normális .. sok nővel és omega férfival történet már meg ..- fogott kezemre Seo.
- Szeretnék veled beszélni, de ígérd meg hogy le nyugszol előtte. - aprót bólintottam majd próbáltam feljebb tolni magam .













- Ne nagyon mozogj , nem tesz olyan jót . - húzott az ágy mellé egy széket Seo , Hyung pedig lassan mellém ült .
- A kicsi jelen helyzetben veszélyeztetetti az életedet .. Legokosabb döntés az lenne ha megszakítanánk a terhességet.. Tudom hogy elenzed ezt és hogy fontosabbnak tartod a gyermeked életét a sajátodnál . Éppen ezért mostantól még szigorúbban oda kell figyelned magadra. - igaza van tényleg képtelen lennék elvenni a gyermekem életét . Inkább ő mint én .
- Szeretnélek kicsit tovább bent tartani a kórházban remélem megérted. Amint haza mentek ugyanúgy minden héten elfogok látogatni . Kellenek a heti vizsgálatok , megint fogok adni egy olvasnivalót . Kérlek pihenj és nyugodj le , szólok a családtagoknak . - tudom hogy ha jobban figyeltem volna akkor velem lenne a másik baba is .. Figyelnem kell hogy  a kicsim éppségben szülessen erre a világra .













- Felix istenem .. annyira sajnálom..- futott könnyes szemekkel az ágyhoz . Nemsokára én is sírni fogok .. nem szeretem így látni .
- Mindentől óvni foglak .. Kérlek figyelj magadra és a kicsire !!- simitott arcomra Olivia .
- Pihenj nagyon sokat , Felix ! Holnapra hozunk gyümölcsöt nektek !- sietett a másik oldalamra Hyung anyukája.
- Menjünk most édesem, nehéz napjuk volt pihenie kell !- csak maradjon mellettem Hyung.
- Hyunjin ruhát hozzunk be neked vagy haza .. -..
- Nem hagyom egyedül . Meg köszöném
hogyha hoznátok pár ruhát! - kezdte el homlokomat simogatni

Maffiába csöppentemWhere stories live. Discover now