Hyunjin:
Eltelt egy kurva óra és semmi .. senki nem mond semmit a gyerekeket is elvitték.. Oli és én itt ülünk kint egymás kezét fogva és várunk... várunk és várunk.. Nem tudom mi lehet vele és mi történik éppen ..mellette kellene lennem . Azt kéne éreznie hogy nincsen egyedül hogy mindannyian szeretjük..
- Hyunjin! Nyugodj meg , Seo tudja jól hogy mit kell tennie. Rendben lesz minden. - remeg az egész teste a könnyei pedig ott vannak a szemében, mégis jelenleg ő sokkal erősebb mint én.
- Állj fel itt van Seo!- nem kellett többet mondani villámként termedtem előtte.
- Nyugodj meg ! Minden rendben van , vele ! Sok vért veszített és nem kicsit volt kikerülve. Hosszú volt ez az egész és hát ismerjük milyen.. túlterhelte a testét.- nem tudom hogy meg verjem vagy megöleljem e..
- Ma este még megfigyelés alatt tartjuk.. valószínűleg 1-2 órán belül ébren lesz. - nyílt az ajtó s megláttam az én hófehér gyönyörűségen.. istenem mennyire sápadt.
- Bangchan végig ott lesz mellettetek .. Ha Felix felébredt a kicsiket láthatja de nem sokáig.. Tudom mit fog reagálni de ez az ő érdekében van. Másrészt kell majd sétálni holnap egy kicsit.. ez kötelező a műtét után .- tudom a kimerültség miatt és holnap biztosan többet láthatja majd őket.
- Oli te menj az öcsédel Hyunjin te gyere velem. - nagyon remélem hogy nem valami rossz hírt akkar közölni.Felix szemszöge:
Azt hiszem valamit nagyon elrontottam.. Nem lett volna szabad Seo szavával szembe mennem.. istenem csak a gyerekekkel legyen minden rendben.
- Mozognak a szemei.. Oli gyere ide szerintem mindjárt felébred. - Hyung? Annyira aggódó a hangja .. valószínűleg óriási szídást fogok kapni..
- Lassan , nem kell elsietni!- egyből vissza csuktam szemeimet.. az egyik legrosszabb érzés amikor a lámpa fénye telibe kap.
- Szia édesem! Mit mondjak megint a szívbajt hoztad ránk.- lágy csókot nyomot ajkamra majd homlokomra simitott.
- Hyu..- ..
- Várj, egy kis víz segít majd a torkodon .- rögtön egy poharat nyújtott felém amiből egy kicsi szívószál logót ki . Hmm a legjobb érzés amikor a száraz torkon végig fut a friss víz.
- Köszönöm ! - néztem hálásan szerelmemre és Oli-ra .
- Tudod .. nem kicsit hoztad ránk a frászt.. - igen sejtem mindkettőjük arca kimerült szemeik pedig be vannak dagadva.. sírtak.
- Felix ! Ne kezdj el sírni !- nem tehetek róla .. bele gondolok hogy azért néznek most így ki mert én annyira önző vagyok .
- A .. babák.. ők?- sírás közepén kell rá jönnöm hogy egyébként miért is vagyok itt.
- Mindketten jól vannak , Chan és Seo éppen úton vannak velük. Viszont lenne pár dolog amit előtte szeretnénk ha tudnál. - valami bajuk van a kicsiknek.- Nem lehetnek itt sokáig ma éjjel mivel a második baba császárral született.. és eléggé ki is vagy még most is merülve. A másik hogy holnap sétálnod kell és Seo szerint ha este már olyan állapotban vagy akkor is kéne.. tudod mi miatt. Kicsik teljesen egészségesek minden rendben van velük szóval ezt kérlek ne agyald túl. - hála istennek hogy minden rendben van .
- Sajnálom.. nem akartam hogy ilyen történjen. Azt hittem képes leszek arra mint amire sokan mások. - egyszerűen csak bizonyítani akkartam hogy igenis meg tudom tenni.
- Őszintén nem fogom azt mondani hogy semmi baj .. Az öcsém vagy Felix és halálra aggódtam én is és a párod is magát. Hallhatnod kellett volna arra amit Seo mond és nekünk is mellette kellet volna állni. Megtörtént és már a múlt de ha valaha is lesz még egy ilyen " remek ' ötleted én egyenlővé teszlek a földdel. - az a baj hogy tudom jól képes lenne rá .
- Olivia, ne bánja így a testvéredel! - Seo a legjobbkor.
- Mondtam hogy ne csináld de mégis te gyagya.. Mindegy most már tudni fogod milyen amikor a gyerek nem hallgat rád..- ehh mégis mi az a gúnyos vigyor.
- Hadd mutassam be a családotok két igazán elbűvölő új tagjait. - milyen aprók abban az óriási kocsiban.
YOU ARE READING
Maffiába csöppentem
Fanfiction- Fiatalabb vagy mint én?!- kérdezte meglepődve . - Van vele valami problémád?!- kérdeztem vissza dühösen , persze rá nem néztem . Még csak az kellett volna . - Dehogy is ! Hívj Hyung-nak !- ezt most nem mondja komolyan . Ő itt nem parancsolhat.. ...