Moonbin 🕊️

529 59 31
                                    







A hold tegnap éjjel jobban ragyogott a kelleténél ... Nem ismertem annyira jól ezt a hatalmas mosolyú hatalmas szívű fiút.. Ismerem a bandát és a zenéket.. Tegnap amikor megláttam a hírt őszintén első gondolatom az volt hogy " ugye ez most valami  vicc?" Nem lehet hogy ez a férfi aki ennyire erősnek és sebezhetetlennek látszik.. ily módon távozik. Alig ismertem de sírtam és velem együtt sokan mások .. A szívem megszakadt hogy újból megtörtént.. újból egy banda egy család egy világ gyászol.. Egyre több az öngyilkosság mint hírességek mint normál emberek körében.. Nem értem egyszerűen képtelen vagyok felfogni másoknak ez miért jó ( a zaklató ).. A legtöbb öngyilkosság okkal történik.. lelkileg a személy már olyan szinten össze van törve hogy más utat már nem lát maga előtt..
Felháborító az hogy miután meghalt a községi médiában megjelentek azok a jellegű képek, videók, bejegyzések.. ahol valaki viccesnek tartja hogy elhunyt.. Aztán a találgatások hogy hát igen akkor a következő ki is lesz Jimin, Jungkook.. Felix ,Bangchan stb..
Az emberek között mindig is ott voltak azok akik élvezik ha más szenved ..ha azt látja hogy nem bírja .. amikor már túl késő.. Aztán kárörvendő hangon " hát eddig bírtad? Jöjjön a következő.. " persze miután a probléma megtörtént mindenki lapít..
Szeretném ha ezek az emberek akik ebben élnek minden egyes nap erősek lennének segítsetek kérnének.. Ha híres ha nem ... mindenki mellett kellene olyan embereknek lenni akikben mindennél jobban megbíznak..
Az elmúlt időben a kpop, kdrama világában egyre többen vannak akik számára a világ terhei az emberek gonoszsága túl sok volt ...

Annyit kérek hogy ha bárki rosszul érzi magát testileg lelkileg.. Ha olyan közegben van ami számára mérgező és tehetetlen.. szóljon valakinek.. Tudom hogy ismeretlen itt mindenki és mondhatni nem sok mindent tehet .. De azt gondolom ez a közönségg összetartó és segítőkész.. Az egyik legjobb barátnőmet is erről az oldalról ismertem meg , több rossz korszakon is végig segített engem .. ahogyan én is próbálok mellette állni .
Ha bárkinek bármilyen problémája rossz gondoltai vannak írjon nyugodtan.
Mi mellettetek állunk !!
A depresszió nem játék és komoly következményei vannak mint az abban szenvedő emberre mind a barátaira családjára.
Vigyázzatok magatokra kérlek!
Moonbin, remélem most már fentről figyelsz minket a többiekkel. Remélem ott megtalálod azt a boldogságot amit itt nem .

 Remélem ott megtalálod azt a boldogságot amit itt nem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Maffiába csöppentemWhere stories live. Discover now