- Édesem kérlek enged el szépen , tudod hogy ez apáé . - istenem kettő kisgyerekkel tényleg nem egyszerű egyedül. Hyung-ot elküldtem Olivia-val hogy ne legyen lábalat.. Hiszen ma van a születésnapja és szeretném meglepni viszont ... A kicsiket lehet jobb lett volna ha magával viszi mert így nagyon nem haladok. Azt hittem mivel éjjel nem aludtak a babák így napközben egyszerű dolgom lesz. Nagyobbat nem is tévedhetetlen volna ..
- Drágáim . Megcsinálom a torta alapot apának aztán csak veletek foglalkozom , rendben ? - őszintén lehet jobb lett volna ha tortát rendeltem volna. Úgy gondoltam ha én fogom készíteni neki az sokkal bensőségesebbé teszi.
- Olivia ? Azt mondtam akkor hívj ha jöttök vissza .. most mentettek el az előbb . - basszus ez a nap tényleg nem úgy fog alakulni ahogy szerettem volna .
- Azt kérdezi Hyunjin hogy kell e valami a boltból.. - ha a boltba vannak most akkor nemsoká jönnek vissza ..
- Oda tudod adni neki egy pillanatra ?- ki kell találnom valamit .
- Szia édesem. Szóval kell e valami a boltból tudom hogy Olivia szeretne velem tölteni egy kis időt.. de én veled és a gyerekeimmel kell lenni . - erősnek kell maradnom most .- Hyung, Olivia már hetek óta erről beszélt,készült erre a napra már .. - legszívesebben én is vele tölteném az egész napot de most a terveim előtte vannak .
- Rendben ... Csak tud hogy ez a nap ma az enyém tehát azt csinálhatok veled amit csak akkarok. - ne kezdje már most el mert nem fogom bírni este .. jól tudom hogy mi a célja most ezzel.
- Húst és olyan óriás gumicukrothoz kérlek.. ja meg azt a kék.. amit együtt néztünk múltkor az üzletben.. Oda egyedül menj kérlek mert nem akkarom hogy a nővérem tudjon róla hogy ..- így is annyira perverznek érzem magamat egyszerűen csak a gondolattól.
- Igenis drágám ! Vissza adom a nővérednek .- nagy levegő.
- Rendben szólok ha indulunk . A piciknek viszek majd valamit .- már megint mindig ezt csinálja..
- Kérlek ne .. így is annyi mindenük van már .. Akkor majd találkozunk este . - szakítottam a vonalat.
- Én mondom ez a nő néha .. - néztem mosolygós babáimra .
- Néha olyan érzésem van mintha minden ismétlődne és tudom meg de nem igazán akkarok ellene tenni. Emlékszem amikor még ti csak tervben voltatok ugyanígy készültem erre a napra . Szóval azt hiszem apátók sejti a meglepetést .. - nem is baj attól még ugyanúgy végig csinálom.***
- Édeseim !! Apa megjött.. basszus mi a fene ez a sötétség ? Felix ??! Hol vagy ? Minden rendben ?- szóval mégse hitte hogy ugyan azzal fogok előrukkolni mint tavaly.
- Mehet kicsik? Óriási mosoly és hangzavar!!- három .. kettő.. és a meglepetés..
- Istenem.. basszus mit csináltatok ebben a sötétebben ?? Azt hittem baj van .- kapott mellkasához a drága kis cuki.
- Bocsi édes csak tudod a gyerekek és én arra gondoltunk hogy ez jó meglepi lenne neked . - siettünk elé majd háta mögé pillantottam.
- Olivia ? - az volt hogy együtt jönnek és itt vacsorázzunk.
- Megkértem őket hogy egy félórát adjanak nekem és a szerelmeimnek .- húzott erősen magához.
- Huncut vagy mint mindig .. - Imádom ezt a idősödő pasit ...
- Basszus várom már amikor megjelenik az első ősz hajszálad hmm annyira jól fogsz kinézni ..- nevetem mellkasába.
- Felix.. ne kezd ezt megint nem akkarok idős lenni .. - pedig biztosan ugyanolyan szexy lesz mint most .
- Boldog születésnapot édes! Még sok közös ilyet !!- húztam most én magamhoz.
- Ennél jobbat nem is kívánhatnék !- abban biztos vagyok.
YOU ARE READING
Maffiába csöppentem
Fanfiction- Fiatalabb vagy mint én?!- kérdezte meglepődve . - Van vele valami problémád?!- kérdeztem vissza dühösen , persze rá nem néztem . Még csak az kellett volna . - Dehogy is ! Hívj Hyung-nak !- ezt most nem mondja komolyan . Ő itt nem parancsolhat.. ...