47.

265 25 0
                                    



- Várjatok.. komolyan ennyi időt vártatok azzal hogy elmondjátok amit apáról tudtok? - tisztában vagyok azzal hogy a terhességem miatt nem kockáztatak.. azonban ez nem igazán így működik.. tudatniuk kellett volna hamarabb.
- Nem akkartuk hogy a terhességed mellett még egy ekkora problémán is járjon az agyad ..- ez már amúgy se segít de ha tudtam volna könnyebben.. egyszerűbben tudtuk volna megoldani.
- Rendőrségen voltatok már ? Hiszen azt mondtad van egy videofelvétel ami bizonyíték arra hogy... Anya ...- kimondani is nehéz hogy talán az ölte meg apát aki megszült minket.
- Igen .. többször is a hónapokban.. de őszintén nem sok sikerrel jártunk. Mindent megtesznek és gőzerővel keresik de mintha a föld nyelte volna el . - félek egy kicsit mert bár nem ismeri Hyung hol lakik.. képes kideríteni.
- Na látod.. ezért nem szóltunk mert már most ezzen aggódsz. - igen , természetesen. Azért itt van mellettem a két újszülött gyermekem és a családom.
- Akkor mit csinálunk? Ölbe tett kézzel azért mégse nézhetjük hogy mi lesz ..- eddig is ezt csinálták. Persze a védelmünk miatt de ezzel hónapok teltek el ami alatt.. őszintén nem is akkarok bele gondolni anya mit csinálhatot.
- Elmondtuk de ezzen ne törd tovább a fejed .. meg lesz oldva.- ezt még Oli se hiszi el pedig az ő szájából jött ki..






Hyunjin szemszögéből:





- Mondtam hogy nem fogja csak úgy annyiba hagyni ha elmondjuk..- rosszul éreztem magam a múltkor mert nem mondtuk el neki.. viszont látom hogy most se kellett volna . Őszintén nem fogja annyiban hagyni amit valamenyire meg is értek. Számára viszont most nem az-az elsődleges hogy megtalálja azt a pszichopatát.
- Igen sejtettem nagyon jól hogy ez lesz .. Viszont jól tudod hogy ezt tovább már lehetetlen volt húzni. Ugyanúgy aggódom érte és nagyon remélem nem akkar majd egyedül megoldani mindent.. Nem értem miért kell ennyire bolondnak lennie ilyen helyzetekben..- én se, mégis ez az oldala imádnivaló és elképesztő. Nagyon erős ember és mindig próbál mindenből pozitívan kilépni.
- Az ismerősöd hogy halad ? Vannak új hírek?- vannak csak nem mind pozitív.
- Igen.. nyomokat talált arra hogy merre járt de megtalálni még nem találta.. zavaró éppen az hogy a közelben van .. Őszintén szerintem tudja hogy itt vagytok nálunk..- az amit akkor mondott Felix-nek nagyon is komolyan gondolta.
- Sejtettem.. az otthoniak is észlelték valamilyen szinten de nem találtak semmit.. Őszintén nem értem hogy a fenébe képes így bujkálni.. Mindegy , napoljuk ezt a témát és figyeljünk inkább arra a bolondra.- ez lesz a legjobb ötlet.
- Amúgy a kiállítás hogy halad? -...
- Hmm , Nehezen? Őszintén már megvan minden de mégis úgy érzem hogy valami hiányzik.  Szóval a kiállítás még nem a közeljövőben lesz , majd megértik a többiek.- tisztában vannak a helyzet magaslatával.
- Hyyung!!- ..
- Menj , valószínűleg felébredtek a kicsik ! - az én imádnivaló gyerekeim.


Felix:


Azt mondta hogy csak le megy inni egy kis vizet és jön is fel.. erre itt várok már közel tíz perce .. Igazából csak aludni akkarok már és szükségem van a puha testére.. valószínűleg megint Oli-val beszél... Tudom gyerekes vagyok de féltékeny leszek ha ez tovább folytatódik. Hyung az enyém és senki másé..kezd egyre több időt a nővéremmel tölteni ami nagyon nem tetszik.
- Hyyung!!- ideje lenne már feljönni hozzám.
- Itt vagyok drágám, felébredtek a kicsik ?- nézet körbe a szobába .
- Nem .. csak .. aludjunk.. tudod hogy nélküled nem tudok aludni. - jól tudom hogy most olyan vagyok mint egy hisztis gyerek .
- Babám, te .. féltékeny vagy ? - ennyire látható??
- Mi?? Nem .. honnan veszed.. Na menjünk aludni..- fordítottam hátat neki majd az ágy felé indultam.
- Imádnivaló vagy! Ne aggódj csak a nővéredel beszélgetem egy kicsit, megkérdezte hogy érzem magam friss apaként. - ölelt erősen magához hátulról.. basszus ez a felállás.
- Hát kiváló apa vagy szóval..- érzem forró leheletét nyakamban.
- Azt mondod kiváló apa ... Nem is tudom miből gondolod ezt .- hát nem most fogja megtudni az is biztos.
- Az TITOK, egyenlőre. - mert ha elmondom neki miért gondolom ezt biztosan röhögni fog rajtam .
- Imádlak !- csókolt hosszan nyakamba.
- Menjünk aludjunk , pár óra múlva ébredni kell az etetés miatt . - szeretnék aludni addig.. kezdek olyan lenni mint egy koszos szennyes ruha.

Maffiába csöppentemWhere stories live. Discover now