44.

344 35 5
                                    



Oli szemszöge:

- Figyelj most jól , Oli. Az öcséd nagyon kimerült az első baba születése miatt ami nem meglepő..  Elájult a fáradtság következtében... Szóval bármennyire is szerete volna mindkét babát természetes úton megszülni ez lehetetlen. Aggódom mert a kicsi életjelei kezdennek lejebb esni.. Szerettem volna ha valaki bent lenne a kis bolond mellett ha felébred meg lehessen nyugtatni.  Hyunjin a másik kicsivel van ..- ezért nem kellett volna hagyni Seo-nak hogy természetes úton legyen .
- Mennyire rossz a helyzet?- ha vége az egésznek a kis lökött fog kapni egy kisebb szídást.
- Kezd gyengülni a szívverés.. egyre gyengébb a kicsi ... Az út közben amíg a műtőbe értünk valami történt.. a szülőszobában még minden rendben volt. Jól tudod hogy ő az a kicsi akinek még fejlődésre lett volna szüksége.. A császár mellett kellett volna maradnom..- lehetséges hogy mekónium került a magzatvízbe vagy túlságosan kicsi még
.. csak legyen minden rendben.
- Öltözz át aztán Chan-nal gyere be .. addig előkészülünk.. - lehet a szídást egy kicsit elfogom napolni.
- Seo.. vigyázz rá addig kérlek..- kis lökött de nélküle képtelen lennék élni.





Seo:

- Kezdjük !- mindenki itt van még egy utolsó bólintás Olivia felé és kezdődhet.
- Az infúzió és az érzéstelenítő már félig le csöpögőt.. mehet doktor úr.  - kicsit furcsa pont ennek a bolondnak egy ilyen beavatkozást csinálni. Nehezen hiszem el azt hogy az a kisgyerek akit gyerekkora óta ismerem.. felnőtt lett.
- Doktor úr a kicsi szívverése egyre lassabban ahogy az anya szíve is .. kezd ..- már csak pár pillanat és minden rendben lesz .
- Chan a törölközőt..- kevés a mozgás a kicsinél..
- 15:38 megszületett a második baba ! Gratulálok Oli! Ahhoz képest hogy nem most kellett volna születnie annyiban különbözik a testvérétől hogy kisebb.. - ahogy friss levegő érte a picit egyből hangot adott.. Olyan mintha az icipici Felix lenne a kezemben le se lehetne tagadni.
- Seo.. Felix szívverése egyre lassabb..- nem csinálhatod ezt te bolond ..
- Chan menjetek ki Oli-val ..-





Hyunjin:


- Hyunjin?!- miért van ő itt és miért ilyen furcsa az arca ?!
- Miért vagy itt? Mivan Felix-el és a kicsi ?? Történt valami baj ?- megígérte a törpe hogy minden rendben lesz .
- Megszületett a második baba.. ő volt az akinek később kellett volna születnie de minden rendben van vele. Felix ő.. - mi van vele ? Miért kell hatásszünetet hagyni ?
- Nagyon legyengült az első kicsi miatt és most a szíve.. egyre gyengébb.. Hyunjin én ..- egyből magamhoz öleltem ahogy könnyei lassan folyni kezdtek.
- Seo kiküldött .. Nagyon aggódom .. Tudom hogy mindent megtesz de aggódom. Ugye minden rendben lesz ?!- ígéretet tett nekünk tehát ha nem tartja be nagyon nagy gondok lesznek..
- Ne sírj Oli! Rendben lesz minden ! Felix nagyon erős és nem tenné ezt velünk . - sok minden van még előtte..

Maffiába csöppentemWhere stories live. Discover now