2 nappal később,:
- Minden eredmény tökéletes de azért ma még bent tartalak titeket, igen Felix miattad. - valahogy sejtettem hogy ez is miattam lesz . Azonban nem számít amíg mellettem lehetnek a kis csodák.
- Holnap reggel lesz még egy súly mérés és persze a papírokat is meg írok addig. Na meg azért az oltások és az első fél évben a hónapos látogatások. - nem igazán tudom hova tenni azt az ördögi mosolyt ami szét terül az arcán .
- Egy valamit mondj meg Seo.. miért ilyen furcsa az arcod ?- zavaró..
- Ahh semmi különös csak bele gondoltam hogy milyen is lesz az elkövetkező időszak számotokra. Kettő kicsi gyerkőccel.. tudod csak át érzem előre is a helyzetet. - az én gyerekeim igen is jók lesznek szóval nem kell ám előre a farkasért kiáltani.
- Ja igen a párod hol van ? Nem az volt hogy végig itt lesz ?- igen ezt beszéltük meg . Viszont egyikünknek se jutott időben eszébe hogy a babák így nem jöhetnek haza. Szóval Oli az ikrek és ő elment pár kelléket venni a kocsiba..
- Éppen beszerző körútra ment a nővéremmel de ne aggódj nemsoká jönnek. - azért Seo néha eléggé bunkó stílusra tud váltani..
- Na menj.. Tudom hogy Chan kint vár .. amúgy is van egy csomó beteged szóval irány ki !- kezd agyamra menni .
- Ehj te kölyök... Büszke vagyok rád, ügyes voltál!- egyik pillanatban még gonosz aztán meg.. Az öregedési hormonok én mondom.
- Chan , jelenésed van ! Menj ..- hahaha bolond ez a férfi....
- Szóval holnap haza? Hát mit mondjak nagyon fogsz hiányozni és most már ezek a gyönyörűségek is . - igen ,Chan egy igazi barát aki mellettem volt és nem csak a munkája miatt . Hálás vagyok azért hogy elfogadt a barátjának és segített bármi is volt.
- Igen .. ez a hely egyáltalán nem fog hiányozni... De te annál is jobban . - bakker szedd össze magad Felix.. felnőtt most már gyerekes férfi vagy .
- Ne sírj mert akkor én is fogok aztán meg a kicsik is .. Tudom hogyan érzel legjobb barátom lettél és ez számomra különleges.Rossz lesz hogy nem foglak látni téged minden nap.. mintha a testvérem lennél ..- én is ugyan így érzek .
- Pontosan ez az érzés van bennem is .. Tudod van egy téma amit Hyunjin és én át beszéltünk és szeretnék ezzel kapcsolatban kérdést feltenni neked . - lehet hogy korai de jobb később mint soha .
- Szeretnénk ha az ikreknek te lennél kereszt apjuk , elválalod? - egy pillanatra levegőt is elfelejtett venni majd rám és a kicsikre nézet .. fejét lehajtotta majd nagy lélegzetet vett .
- Én .. én .. örömmel! Nagyon .. hupp nagyon boldoggá tett ez a kérdés . - hatalmas őzike szemét rám emelte ami tele volt könnyel . Igaz jól tudom hogy ez a boldogság miatt van .. én is sírni fogok ..- Képzeld édesem ! Akkora kedvezményt kaptunk a baba boltba .. mindent fél áron vettünk és végre a kocsiba is ben... Miért sír itt mindenki ?- pont a legjobb időpontban jöttek..
- Várjunk.. elmondtad neki ?- jól tudta hogy nem tudom megvárni azt hogy együtt mondjuk el .
- Sejtettem .. tehát ettől tört el a mécses.. Chan , nagyon jó ember vagy és jó barát! Végig vigyázztál a szerelmemre miközben munkád is volt.. közel állsz a családunkhoz és úgy gondoltuk ezt a pozíciót neked kell betölteni. - ha így folytatja tovább fog sírni és abból baj lesz .. Seo miatt..
- Én .. nem is jutok szóhoz.. köszönöm!!- egy pillanat alatt felpattant majd a mosdó felé szaladt . Felnőtt és mégis úgy sír mint egy kisgyerek, igaz én is éppen ilyen vagyok.
YOU ARE READING
Maffiába csöppentem
Fanfiction- Fiatalabb vagy mint én?!- kérdezte meglepődve . - Van vele valami problémád?!- kérdeztem vissza dühösen , persze rá nem néztem . Még csak az kellett volna . - Dehogy is ! Hívj Hyung-nak !- ezt most nem mondja komolyan . Ő itt nem parancsolhat.. ...