- Hyung .. félek én nem akkartam ezt.. miattam történt ez az egész .. az én hibám.. - bújtam kezéhez . Teher vagyok számára nagyon jól tudom .. nem kellett volna velem találkoznia .. fiatal még nagyon fiatal én pedig magamhoz kötőm ..
- Figyelj most rám Felix ! Nem a te hibád nem tehetsz erről kérlek ne okold magadat .- csókolt hosszan fejemre .
- Hy..hyung én .. nem kellett volna találkoznod velem . Ha nem találkoztunk volna most nem lennénk itt .. jobb lett volna . - húzódtam el tőle .
- Kérlek ne kezd megint ezt . Ha most nem találkoztunk volna később biztosan keresztezik egymást az utaink. Kedvelek. - hatalmas örömmel töltöttene el ha nem ebben a helyzetben mondta volna .
- Készen vagytok ? Félóra lesz az egész , altatásal fogjuk végrehajtani . Nem szeretném hogy rohamot kapj .. Hyunjin hoztam a ruhát amit fel kell venned ha bent akarsz lenni . - nem akarom hogy elvegyék tőlem ....
- Nem lesz semmi baj csak alszol egy kicsit , itt leszek melletted . Baba , minden rendben lesz ! - csókolt egy hatalmasat ajkamra Hyung . Tudom hogy erősenek kell lennem hiszen a másik gyermekeknek szüksége van rám . Nem veszíthetem el őt is ..
- Észre sem veszed és készen leszünk ! Hyunjin végig melletted lesz , ne aggódj Felix . - próbálok normálisan gondolkodni ..
- Ezt a maszkot rád teszem . Számolj vissza 10- től .- elkezdettem számolni mintha köd szállt volna a fejembe . Olyan nyugodtság fog el mintha lebegnék .Hyunjin szemszöge:
Kettő gyermek lett volna őszintén szavakkal nem tudom leírni hogy jelenleg . Azt látni hogy az akit kedvelek .. szeretek .. ilyen állapotba kerül felfoghatatlan . Annyira várja a kisbabát most pedig kiderült hogy ketten lettek volna . Félek attól hogy Felix nem fogja tudni feldolgozni ezt az egészet .. Ott leszek mellette segíteni fogok neki mindenben azt akkarom hogy helyre jöjjön .
- Sikeres volt a műtét . Vissza viszik a szobába pár óra és felébred . Szeretnék veled beszélni egy kicsit , tudom hogy mellette akkarsz lenni viszont ezt meg kell beszélnem veled . - mégis mit akkar mondani nekem amit csak is én hallhatok .
- Nem tudod elmondani úgy hogy Felix mellett vagyok ? - szorítottam enyhén szerelmem kezére .
- Ezt veled szeretném elsőnek közölni ..
- most kezdhetek aggódni!?
JE LEEST
Maffiába csöppentem
Fanfictie- Fiatalabb vagy mint én?!- kérdezte meglepődve . - Van vele valami problémád?!- kérdeztem vissza dühösen , persze rá nem néztem . Még csak az kellett volna . - Dehogy is ! Hívj Hyung-nak !- ezt most nem mondja komolyan . Ő itt nem parancsolhat.. ...